- iPhone topik
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
Hirdetés
-
RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
ph A szabadon szerelhető, bővíthető noteszgépbe a DeepComputing jóvoltából kerülhet a nyílt platform.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Európában is kapható az Oppo Reno 12 és Pro testvére
ma A kínai verziókhoz képest változtattak itt-ott, június 25-től 500 eurós áron indul az értékesítés.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#19617792
törölt tag
válasz FireKeeper #10592 üzenetére
törtre is felmegy nem igazán kapcsolódik a régiekhez, nem folytatása, de sokszor utal a korábbiakra félmondatokban. érthetõ enélkül is. de végignyomhatod õket a teljesség kedvéért amúgy több van ebben a játékban, mint amit mutat és még high beállítás se kell, textúrapackok dobják meg rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz ittakary #10599 üzenetére
az enyémről mindez nem mondható el, zabál, mint állat, cserébe nem is húdegyors, de legalább kurva hangos. PH!-ra többet nem alapozok konfig építési, illetve zajszint témákban.
Sonata Arctica - My Land, micsoda zene!
-
#19617792
törölt tag
nagyon mondta mindenki, hogy az AMD húdefasza, meg kompatibilis régivel, stb. én fasz meg felültem erre a vonatra. PH!-n szintén sokan zengték, hogy áhh, a Sapphire 4830 egy tökjóhalk VGA, fenéket. ez még a süketeknek is sérti a fülét. a Gigabyte (FSP) tápról nem is beszélve. abba is beletoltak egy YL D12SH-12 ventit, azzal kb. hurrikánt lehet csinálni, nem csoda, hogy van hangja. aztán az FSP kicsit alulméretezte a bordákat a tápban, ami miatt nem lenne egyszerű alacsony rpm ventivel hűteni. egy FSP APN, esetleg Chieftec CTG táp sub1000rpm ventivel jó lenne.
(#10602) westcoastog: hogy ez valóban halk (esetleg hűvös) legyen, egy legalább 10-12k-s behemót kell... egy i5-re elég feleilyen drága is.
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz westcoastog #10604 üzenetére
az, hogy kinek mi a csendes, eléggé egyén függő. nekem az csendes, ami heavy load is <6-700 rpm (és jóminőségű venti), idle meg kb. passzív. ezt AMD-n old meg egy nem behemót hűtővel.
következő tápnak valami 300W környéki kéne, mert annak idle és load is kicsit jobb a hatásfoka egy visszafogott fogyasztású konfiggal. pl. egy 250-es FSP pont jó is lenne.
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz - = Zk = - #10616 üzenetére
ezt csúnyán benézted, ugyanis az CPU igényes.
(#10617) Varoz: egy olyan játék, amiben úgy összességében több kreativitás, ötlet van, mint az összes BF-ben együttvéve. azt már nem is mondom, hogy összesen 1db ember fejleszti. ebben gyakorlatilag minden random történik, így marad mindig változatos. mondok másikat, ami VGA-t is igényel, Skyrim. nem évente jön, mint a BF, és ez meg is látszik az összetettségén. vagy az AC, az se minden évben jön.
(#10618) - = Zk = -: 5870 kevés? hova? jahogyBF453987maxultrahipergrafhoz. maxultrahiper és high között kb. 0 a látható különbség, cserébe fele annyi fps. ha 349278xAA kell, mert folyton lesitek a recéket a füvön, hát lol. így kell rávenni az embereket, hogy ész nélkül cseréljenek.
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz ittakary #10626 üzenetére
ott van egy óriási, mindenféle tájat mutató bejárható terület, nem egy szűk folyosó, vagy kisebb map. aztán textúrák alacsony felbontásúak, modellek szintén nem rengeteg poligonosak. de nem is érdekes, mert a Skyrimnek, illetve az RPG-knek nem is az a lényege.
hentelős game lehet, hogy kell, de nem évi minimum 2-3, amik még ráadásul egykaptafák...
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz ittakary #10629 üzenetére
áhh, csak kicsit el voltam foglalva, mert Dani haverom "kicsit" moddolt a Minecraft szerveren és kliensen, ki kellett próbálni. olyanra sikerült a mod, hogy arra a szerverre csak és kizárólag mi tudunk fellépni, bárki próbálkozna, elszállna a játék.
az a kis mod kb. annyi, hogy mivel a szerver játék közben alig használ procit, kicsit dolgoztatja azzal, hogy tömöríti az adatforgalmat, kliens meg kitömöríti, kb. felére esett az igényelt sávszélesség, pláne, hogy nem nagyon optimalizált rajta, csak "gyorsan" összerakta.
aztán még egy elég durva modot csinált, a játék világ betöltő, kirajzoló algoritmusát szó szerint a 0-ról újraírta, optimalizálta* és az a durva, hogy ha ketten vagyunk a szerveren és ha semmit se csinálunk, akkor elég 1-2KiB/s sávszél. 1-2KiB/s két főre! eddig kb. 10KiB/s volt az alap igénye.* a játék alapból kicsit furán tölti be a generált világot, néha a távolabbi részek hamarabb töltődnek be, illetve ha el is haladunk messze, akkor a nem szükséges részek csak úgy ott maradnak a memóriában, és mivel folyamatosan frissülnek azok is, ezért plusz sávszélt és memóriát igényel. ezért van az, hogy ha 64 bites Java-val indítjuk, akkor képes akár az összes RAM-ot elfogyasztani.
na ő azt csinálta, hogy ha nem kell egy terület, szépen kiüríti a RAM-ból, illetve nem küld róla adatokat. és ez még semmi. azt is megcsinálta, hogy intelligensen változik a látótáv. méri a saját adatforgalmát és ha túl sokat eszik, visszafogja a látótávot. ha alig van forgalom, akkor kicsit megnöveli. pl. ha valaki belép, akkor az újnak is el kell küldeni mindent, az megugrasztja az igényelt sávszélt, ezért szépen le is veszi a látótávot, majd fokozatosan növeli, ha már nem tölt annyit.emellett a játéknak van egy érdekes "bugja", amit még nem sikerült kiküszöbölni, de amúgy nagyon ritkán fordul elő. a map ugye kockákból áll, de a kockák össze vannak fogva egy nagy méretű téglába "chunk", és ezen belül a blokkok egy "láncolt listában" vannak. és minden blokk folyamatosan frissül, függetlenül attól, hogy közelünkben van, vagy csinálunk vele bármit is.
a láncolt lista olyan, ha csak egyik blokk adatai hibásak, vagy nem jöttek meg, az egész chunk nem töltődik be és egy nagy lyuk marad ott, de ha belemegyünk a lyukba, nem esünk le, hanem beragadunk a levegőbe.na igen, a COD egy rossz vicc. egy-kétszeri alkalomra oké, de nem sok változás van benne. BF3-ban legalább a grafika változik, ha esetleg több nem.
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz #19617792 #10630 üzenetére
szóval mi nem csak játszunk, hanem belemélyedünk a játék lelkébe. én pl. a különböző textúrapakkokat nézem meg, mégis milyen, mennyire van kész.
illetve a különböző modokat nézem meg, melyik melyikkel tud együttműködni.
Skyrimet is szétmoddolnám, de többnyire 1.3-as patchet igényel, az meg nálam bugzik, nem mennek tovább a küldik az adott állapotoknál.
de lehet, hogy csak hibás a karim, ugyanis kicsit átparamétereztem itt-ott, pl. játék közben moddoltam az emberke kinézetét, illetve carrying weightet módosítottam, és kézzel töröltem ki beragadt itemeket, plusz újraélesztettem egy-két NPC-t, akiket véletlenül gyaktam le. lehet, ezt nem komálja. majd következő karit már 1.3-mal indítottam, szétmoddolva.amúgy eddig sok játékot moddoltam, néztem mi micsoda. a STALKER CoP árnyékbugját is próbáltam korrigálni (rosszak voltak a különböző határértékek világításnál, árnyéknál), a legtöbb neten található leírásban sem jó értékek voltak. nem sokat foglalkoztam vele... nem volt kedvem hozzá de a modok repültek arra is, sokszor csak a'la natúr eldobta magát, mert sok volt neki a tucatnyi mod.
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
hát, csak simán játszani olyan hétköznapi.
-
#19617792
törölt tag
simán nagyon nagy kocka, mint én. csak durvább. mindent programoz, mindenféle nyelven programoz. mindent moddol szoftveresen, sőt, SE X8-ára maga próbál összeütni egy Android 4.0.3-t. Peti barátom még durvább, ő komolyabb dolgokat programoz hobbiból, még jobban ért a programozáshoz és nagyon kivesézi a platformokat, nyelveket. és egészen jól el is tudja magyarázni.
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
-
#19617792
törölt tag
válasz FireKeeper #10659 üzenetére
időt, pénzt, életerőt, idegeket rabol. így nem mellesleg olyan problémáktól szabadít meg, amik nélkülük nem is léteznek. egyszerűbb a probléma forrását megszüntetni.
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz FireKeeper #10665 üzenetére
nekem nem.
-
#19617792
törölt tag
válasz FireKeeper #10668 üzenetére
demostmé'?
-
#19617792
törölt tag
válasz Ł-IceRocK-Ł #10676 üzenetére
elvileg leválasztható menet közben, ám ez nem mindig működik. előbb érdemes letiltani az eszközt Windowsban, vagy ha külön megjelenik a leválasztás lehetősége, mint USB eszközöknél, akkor megteheted ott is. jó az.
-
#19617792
törölt tag
válasz westcoastog #10690 üzenetére
COD esetében érthető miért sikerült a kampány sztorija egész jóra, asszem külsős filmrendező dolgozik azon.
-
#19617792
törölt tag
pfff, visszamennyé'
hoppá, mit találtam: Ideas & Kalapács József - Az operaház fantomja, awwwwyeaaah magyar is, szimfonikus/power metal is.
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz Ł-IceRocK-Ł #10775 üzenetére
Az Operaház Fantomja témát mindig sikerült megtalálnom de hát ha egyszer valami kurvajó, akkor kurvajó.
sokak szerint egy nagyon jó színdarab, csak még nem volt alkalmam látni...
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
akkor még egy Operaház és Fantom.
Holyhell - The Phantom Of The Opera (feat. Eric Adams)
Nightwish - 05 The Phantom of the Opera (End of An Era) Live, szegény Tarja (nem a sertéshús ) nem nagyon tud angolul, de aztakurva mit művel a végén.[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz FireKeeper #10779 üzenetére
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, kész, leszíttad az agyamat.
-
#19617792
törölt tag
azt hittem a PH! egy IT fórum és nem valami sztármutogató oldal.
(#10789) Ł-IceRocK-Ł: én is rosszul vagyok tőle, de leginkább a zenéjétől. akkora fost régen adtak a rádiók...
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz westcoastog #10916 üzenetére
játék közbeni VOIP-ra tudok mondani jóféle progit, Mumble, iszonyat kicsi sávszélt igényel és kiváló hangminőség, az meg csak a szokásos, hogy amplitudóra reagál, nem folyton tolja az anyagot.
Stalker multi engem is érdekel, bár fel kell tennem és szét kell moddolnom. még jóhogy lecsaptam a 3 Stalkerre 15€-ért.
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz westcoastog #10921 üzenetére
mire az lemászik, hajjajj. majd holnap. SPOILER: most Skyrimben próbálom lezúzni Alduint a főbosst.
-
#19617792
törölt tag
válasz Ł-IceRocK-Ł #10927 üzenetére
változtatható a nézet third personre. amúgy ez egy klasszikus összetett RPG, nem egy lineáris shooter, másképp kell hozzálátni. amúgy meg a shooterekben meg a kép ~1/3-adát meg a puska teszi ki
-
#19617792
törölt tag
válasz - = Zk = - #10946 üzenetére
a grafikai rész nem, ellenben az egészen érződik a konzolosodás. health regen, kihajolás nincs, stb.
-
-
#19617792
törölt tag
hmm, Q.U.B.E, logikai FPS egész jónak tűnik, meglesem a demot(!) (2012-es játék és van demo!). vásár gyanús.
-
#19617792
törölt tag
válasz Ł-IceRocK-Ł #10955 üzenetére
vannak modok.
-
#19617792
törölt tag
válasz Ł-IceRocK-Ł #10958 üzenetére
az UI-ra, illetve szinte mindenre. SkyUI
-
#19617792
törölt tag
válasz Ł-IceRocK-Ł #10960 üzenetére
velem az Oblivion és Skyrimről beszéltél.
-
#19617792
törölt tag
válasz Ł-IceRocK-Ł #10962 üzenetére
jaaaah
szerintem a Skyrim nagyon jó, bár itt is van néhány hülyeség. pl. itt is elég nagyok a kezek, fegyverek FPS nézetben, ez még nem különösen gond. a menü az, ami nagyon konzolos lett és eléggé vacak. erre van a mod. mert amúgy nagyon hangulatos és addiktív game
-
#19617792
törölt tag
QUBE, logikai game, de jobban leköt, mint eddig szinte bármilyen FPS/FPA játék. úgy látszik, ha jó, érdekes játékokkal szeretnék játszani, akkor az indie gamek között kell keresgélnem... van benne néhány igen csavaros feladvány. ezt már szeretem.
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
hmm, ha már van Postal3, ezt muszáj megnézni, mert a 2 és pláne a kiegek kb. alap játékok, akkora eszetlen baromság az egész, hogy az már jó emlékszem a 2-ben lecsaptam emberke fejét ásóval, majd a kutya visszahozta. ááááá vagy mikor a macskát fel lehetett húzni sörétesre és hangtompító, bazdmeeeeg
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz westcoastog #10995 üzenetére
hátőőőizé viszont nem kókány munka meg kell hagyni
-
#19617792
törölt tag
válasz - = Zk = - #11007 üzenetére
konkrétan az összes refkártya centire ugyanolyan, különbség 0, nulla. so lolwut? mondok jobbat, a refkártyák zömét meg a Sapphire gyártja, többi csak címkéz.
(#11008) westcoastog: ha csak azért vár Sapphire-ra, mert refkarit akar, akkor ez eléggé a hülyeség kategóriája, merthogy mind ugyanaz. aztán nem ref-re meg hiába vár, egyelőre nem lesz...
[ Szerkesztve ]
-
-
#19617792
törölt tag
válasz FireKeeper #11013 üzenetére
itt meg egy 4830 keresi gazdáját, és ugyanitt keresek GTX460-470-560-t áron alul való megvásárlásra.
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz FireKeeper #11018 üzenetére
háde az AMD nem zöld? én a logójukban elég sok zöldet látok. de ha már ennyire vörösözünk, akkor nektek mobilba Qualcomm chipset kell, mert az abban lévő Adreno GPU egy megvásárolt ATI fejlesztés
Varoz-nak a HTC Touch HD-ban az MSM7201A-ban Adreno130 van, ami meg szintén ATI Imageon cucc.
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz FireKeeper #11021 üzenetére
nekem ez még mindig csak a grafikus részleg
(#11022) westcoastog: semmi, csak marhulás
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- SSD kibeszélő
- Anime filmek és sorozatok
- Projektor topic
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- További aktív témák...