- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Magisk
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Bandit21 #7852 üzenetére
Függ a kor is, ki mennyire vakmerő 1-2 kanyarba bemenni jó nagy sebességgel.
Amúgy te is sokat gyorsulnál, ha lenne egy jó monitorod magas frissítéssel, és alacsony késleltetéssel.Na de ha ezek mind megvannak, ami a bemeneti eszközöket érinti, akkor szerintem onnantól az emberi képesség függ, hogy megvan-e benne az adott kör, vagy nincs.
Ez ilyen vagy rá tudsz érezni, vagy nem kategória. Mennyire kifinomult a végtag, milyen ügyesen tudsz bánni a pedállal, és a kormánnyal, mennyire gyors a reflexed, és így tovább.
Nyilván elméleti része is van, hogyan veszek be egy adott kanyart, hogyan gyorsítok ki stb.Sok-sok gyakorlással javítható a köridő, de ott is elfogod érni egyszer a limitet, és nincs tovább.
Elég ha megnézed az F1-et, vagy bármely más sportot, hogy csapaton belül mennyi különbség van, vagy a Porsche Cup, ahol azonos autók vannak, hogy ott mekkora a difi az első meg az utolsó között. Vagy itt az ACC LFM Pro-ba, ahol sokan mennek ugyanolyan autóval, mégis futamon nagy eltérés van.Meg kell nézni, hogy hol vannak a határok, nyilván sok hibával jár az elején, de onnantól kezdve máshogy kezeled az autót, tudod hogy többet is ki lehet hozni belőle.
Akkor vagy gyors, amikor érzed, hogy eggyé váltál a kocsival, és csukott szemmel is végig tudsz menni az adott pályán. Ezt az érzést kell elérni.
"Egy hozzá nem értő gondolata..."
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
Géjza
őstag
válasz Bandit21 #7852 üzenetére
8:40 nem túl gyors. Fél percet kap, ami azt jelenti, hogy az igazi fékezős, kigyorsítós kanyarokban ott hagy 1-2mp-t, mert a csík színét követi. Hülyebiztos módi, amihez nem kell sem ffb, sem pályaismeret, csak a nyilat és a színét kell követni. Csak ez nem kompetitív (mondjuk lfm-en). Referenciaként 8:4x-es köröket gt4-es autókkal mennek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Ukrajnai háború
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Óra topik
- Magisk
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen