Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RobbyJr

    őstag

    válasz Bandit21 #7852 üzenetére

    Függ a kor is, ki mennyire vakmerő 1-2 kanyarba bemenni jó nagy sebességgel.
    Amúgy te is sokat gyorsulnál, ha lenne egy jó monitorod magas frissítéssel, és alacsony késleltetéssel.

    Na de ha ezek mind megvannak, ami a bemeneti eszközöket érinti, akkor szerintem onnantól az emberi képesség függ, hogy megvan-e benne az adott kör, vagy nincs.

    Ez ilyen vagy rá tudsz érezni, vagy nem kategória. Mennyire kifinomult a végtag, milyen ügyesen tudsz bánni a pedállal, és a kormánnyal, mennyire gyors a reflexed, és így tovább.
    Nyilván elméleti része is van, hogyan veszek be egy adott kanyart, hogyan gyorsítok ki stb.

    Sok-sok gyakorlással javítható a köridő, de ott is elfogod érni egyszer a limitet, és nincs tovább.
    Elég ha megnézed az F1-et, vagy bármely más sportot, hogy csapaton belül mennyi különbség van, vagy a Porsche Cup, ahol azonos autók vannak, hogy ott mekkora a difi az első meg az utolsó között. Vagy itt az ACC LFM Pro-ba, ahol sokan mennek ugyanolyan autóval, mégis futamon nagy eltérés van.

    Meg kell nézni, hogy hol vannak a határok, nyilván sok hibával jár az elején, de onnantól kezdve máshogy kezeled az autót, tudod hogy többet is ki lehet hozni belőle.

    Akkor vagy gyors, amikor érzed, hogy eggyé váltál a kocsival, és csukott szemmel is végig tudsz menni az adott pályán. Ezt az érzést kell elérni. ;)

    "Egy hozzá nem értő gondolata..."

    Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!

  • Géjza

    őstag

    válasz Bandit21 #7852 üzenetére

    8:40 nem túl gyors. Fél percet kap, ami azt jelenti, hogy az igazi fékezős, kigyorsítós kanyarokban ott hagy 1-2mp-t, mert a csík színét követi. Hülyebiztos módi, amihez nem kell sem ffb, sem pályaismeret, csak a nyilat és a színét kell követni. Csak ez nem kompetitív (mondjuk lfm-en). Referenciaként 8:4x-es köröket gt4-es autókkal mennek.

Új hozzászólás Aktív témák