- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Mobilhasználat külföldön
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
A gyógyszeripar AI-forradalmasítására készül a Google
it A Google DeepMind bemutatta a következő-generációs gyógyszerfelfedező AI-modellt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
VTom
veterán
Csak nekem tűnik úgy, hogy az utolsó patch óta szebb lett a játék? Több benne a por, füst és köd effekt, így sokkal élvezhetőbb lett számomra. Eddig ez volt a nagy hátránya az Origins-szel szemben, ahol mindig fújt valamit a szél
Így egy hónap szünet után kibékültünk, rájöttem, hogy simán tudok aassassinkodni, csak a sebzésjelző nem jelzi ki, hogy pontosan mekkorát fogok sebezni. Jobban tetszene, ha csak simán leszúrhatnék valakit, mint ez a szaltózós animáció (elvégre lopakodós, néma csendben operálós bérgyilkos vónék) de ez már legyen az én gondom. Ugyanez az íjazásra is, egyik nap épphogy egy kis csíkot jelzett, amennyit sebezni fogok, erre úgy fejbe lőttem a kapitányt, hogy kirepült a táborból. Kicsit túl van tolva, de így már nem olyan rossz. (mondjuk a láthatatlanul mászkálást, meg a ghost nyilat biztos nem fogom használni...)
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz S e t h #1429 üzenetére
Engedd el. Minden játék topikjában megjelennek a megmondóemberek, akik kifejtik, hogy a játék szar, akinek tetszik az meg hülye.
Az elején nekem sem tetszett, mégsem vesztem össze senkivel, le tudtam írni a véleményem normálisan. Van akinek ez meghaladja a képességeit.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
"Megveszik igy is,és örülnek neki,még hazudnak is utánna hogy ez "milyen szép és milyen jó""
Ezek szerint Te nem vetted meg? Akkor anélkül mondasz ítéletet egy játék felett, hogy kipróbáltad volna? Mi alapján? Youtube?
Mindenki érti az álláspontodat, de kár ezt már itt erőltetni, főleg ilyen stílusban, mert ennek előbb utóbb modker lesz a vége.
u.i.: a sorozat egyik legjobb darabja szerintem is a Unity volt, kétszer játszottam végig. A legjobb darabja pedig az Origins, amelyikkel teljesen más arculatot vett a játék. A görög mondavilágról gondolom már hallottál, így nem értem miért kell meglepődni azon, hogy vannak a játékban mesebeli dolgok, pl. lángoló ló Ezeket nem kötelező használni, pont arra jó ez az RPG szerű rendszer, hogy mindenki olyan karaktert építhet, ami neki tetszik. Azt meg, hogy a grafika visszafejlődött, nem mondanám. Tény, hogy nem olyan fotorealisztikus, mint a Unity, de kb. 4x akkora a világa, és itt nem csak házak vannak, hanem rengeteg növény, állat, dinamikus napszakok és időjárás, stb. A Unity-ben pl. sohasem esett az eső, és éjszaka is csak akkor volt, ha a sztori épp úgy kívánta. Mindkét játék másért jó, miért baj, ha sokaknak ez tetszik?
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Azért ez a Unityben sem volt máskép..
A legszínesebb ilyen szempontból az AC Origins volt szerintem. Ott tettek-vettek az npc-k rendesen. Volt, hogy követtem őket, és figyeltem mit csinálnak. Dolgoztak, beszélgettek, sétálgattak
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
tegnap este játszottam, és meglepődve tapasztaltam, hogy Athénban, ahol eddig 100%-on tekert a 4.5GHz-en járó 6700K, ott most 70-80%-on jár a 9600K (4.8GHz), és stabil 60fps-em van.
Gondoltam olyanoknak hasznos lehet ez, akik a váltáson gondolkodnak.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
-
VTom
veterán
Első körben vedd vissza az élsimítást, és szerintem már jó is vagy.
Ha nem, akkor a procit, platformotcseréld le, és kapcsold ki a spectre/meltdown védelmeket, aztán meglátod, kell-e VGA-t is cserélni.
9700K+2080-nal már biztosan meglesz a 60fps, de ezért az egy játékért nem érdemes egy vagyont költeni a konfigra szerintem.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz Marcoo017 #1661 üzenetére
Persze! Írni kell a Ubisoftnak, meg kell mondani, hogy kinek a törését használtad, és hogy mi a uplay userid-d. Garantáltan segíteni fognak!
De az itteni moderátoroknak is írhatsz a témában, vagy akár elolvashatod a fórumszabályzatot is...
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Látom eléggé kihalt ez a topik.
Egyszer már félbehagytam a játékot 25-30 óra után, most foglalkoztat, hogy megvegyem PS-re és elkezdjem elölről, de ahogy látom, erre még alszom párat.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Nekem pont a lopakodás ellehetetlenítése, és a nyílt harc erőltetése b@szta ki a biztosítékot. Meg a millió küldetés.
De közben olvastam én is a javaslatokat, hogy a hirdetőtáblás küldiket hagyni kell a csába, mert repetitívek, unalmasak (ez volt a másik bajom) és a főküldikre koncentrálni, kioucolni a helyszíneket ahova visznek.
Lehet, hogy adok neki még egy esélyt majd, az őszi/téli store akció idején. Teljes áron biztos, hogy nem fogom megvenni.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Elkezdtem a játékot tegnap PS-en is, és szerintem szebb, mint PC-n volt... Nem tudom, hogy a HDR miatt-e, de valahogy mintha ennek a játéknak jobban állna az alacsonyabb felbontáson renderelés élsimítással, mint a natív PC-n. Fura. Persze nem gond
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz Anonymus23 #1830 üzenetére
Szerintem az csak a gold edition-höz jár, a SP-hoz nem.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz Anonymus23 #1833 üzenetére
Szuper, akkor rosszul tudtam.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Az előbb volt egy vicces jelenet, Megarisban épp a spártai tàborban tárgyaltam, mikor arra járt egy nálam 2 szinttel magasabb mercenary. Gondolta, begyűjti a vérdíjamat, úgyhogy vagányul beszaladt a táborba. Kettő perc alatt szétkapta a spártai hadsereg Én már csak a lootért mentem oda.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Gondolom ez az első AC amivel játszol.
A szériának épp az volt a sajátossága, hogy meg kell tervezni a gyilkosságokat, és észrevétlenül végrehajtani.
A régi részekben százalékot kaptál az emlék szinkronizációra, és csak akkor volt 100%, ha észrevétlenül csináltad meg.
A Unity-től kezdve már volt lopakodás is a játékban, addig csak bújkálni lehetett.
Nekem, mint a széria nagy rajongójának épp ez a játék lényege: éjszaka támadok, Ikarosszal kikémlelem az őröket, beosonok észrevétlenül, megölöm akit kell (egy szúrással) aztán észrevétlenül távozom. Ez néha elég sok időt vesz igénybe, de én ezt szeretem. Mellesleg a játék harcrendszere elég gagyi.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Én elsőre félbehagytam, mert meguntam, pont ezek miatt, meg a repetitív hirdetőtáblás küldetések miatt.
Most úgy nyomon, hogy a főküldiket csinálom csak, meg a kérdőjeleket, a mellékküldiket pedig csak akkor, ha kell a szintezéshez.
Így nem rossz azért.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
A fő sztoriszálat tolom, oda megyek, ahova a történet visz. Ezek a főküldik.
Amit a helyszíneb találok, pl. helyi lakosok gondja-baja, feljiáltójellel jelölve, az mellékküldi.
A hordetőtábláknak még csak a közelébe sem megyek.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Nem akarlak győzködni, mindenkinek más tetszik.
Én így másodikra elvagyok az Odyssey-vel, de még mindig jobbnak tartom az Originst.
Ha csak bele-belekapsz a játékokba, akkor sz ehhez hasonló fejlesztgetős, gyűjtögetős játékok nem nagyon fognak lekötni.
Amiben nekem tetszett s harcrendszer az a Batman: Arkham Knight, Hellblade - Senua's Sacrifice, Witcher 3 - Wild hunt.
A régi AC-ket nem is keverném ide ilyen szempontból, mert faék egyszerű volt benne a harc, gyakorlatilag 2 gombot kellett nyomogatni felváltva.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz csuvicsuva #1862 üzenetére
Azokat nem próbáltam.
De az AC sorozat nem a nyílt harcra lett felépítve, ezért volt mindig is faék egyszerű bennük a harc. Ezt a nyílt harc témát az Origins-ben kezdték el erőltetni, amikor volt olyan boss, akit nem lehetett leszúrni, aztán az Odyssey-vel tovább vitték.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Azért 600 beletett óra cseppet sem átlagos, a nagy átlag bőven 100 óra alatt teljesít, aki maxolni akarja, annak 150-200.
Én most hétvégén adtam neki még egy esélyt, mert valahogy mindig megunom.
Most építeni akarok egy Assassin build-et, és azzal operálni, mert nekem ez a stílus jön be, főleg egy AC játékban.Mindent Assassin damage-re, Warrior damage-re, Crit chance-re és Crit damage-re pakolok.
Meglátjuk meddig jutok.Természetesen legkönnyebb fokozaton, és a skálázás kikapcsolásával
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
-
VTom
veterán
Na, most, hogy teljesen kihalt a topik, leírom, hogy harmadik nekifutásra (2 PC, most PS) megtetszett a játék. Igazatok volt, a karakterépítéssel volt a baj. Újraosztottam az ability pontokat, és a nálam 3 szinttel magasabb kapitányokat is merénylem
Egész más perspektívába helyezte nálam a játékot, még a rengeteg küldetés is megszépült.
Legkönnyebb szint, skálázás kikapcsolva.
Most meg alig tudom letenni a játékotEverybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz s4hu|SyD^ #2056 üzenetére
Én pont hunter-assassin-t akarok építeni, ez jött be az originsben is.
Távolról lenyilazni akit lehet, beosonni, leszúrni akit nem, elcsenni amit kell, kiszabadítani akit kell, aztán tipli.
Ezen a szinten egyelőre elég a spartan ki k és Bull rush a warrior vonalról, meg a sebzés növelés. Az assassin ágon is vannak overpower képességek, amik elég durvák harcban is.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Eddig a legkeményebb helyzet 3 mercenary volt, lvl16-17-22-es, egyszerre, 16-os szinten voltam akkor.
Simán lehoztam ezzel a builddel. Az Assassin ágon is van közelharcban használható tulajdonság, minden másra parry-kitérés-bullrush-spartan kick.
A hunter-assassin ág mellé chc+chd növelést is tervezek.
Meglátjuk.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz r.levente75 #2064 üzenetére
Nekem az volt a legnagyobb bajom a játékkal, hogy nem tudtam így játszani vele.
De rájöttem, hogy én voltam a hülye, azóta barátok vagyunk.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Nekem az élvezeti faktorhoz rengeteget tett hozzá az easy szint és a skálázás kikapcsolása
Nekem 43 óra, lvl29, és még én is élvezem, nagyon szép helyekre visz a történet. Nem rossz az irány, amerre a Ubisoft viszi a szériát, ebben a játékban tényleg k*rva sok a tennivaló/lehetőség.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Szép. Nekem feltűnt, hogy 2 ütés - 50%HP, szóval figyelni kell.
Engem a csata része nem érdekel, de lehet, hogy majd az endgame-ben elkezdem. De a mercenary-kat mindig bevárom, ha a közelben járnak.Nekem ez a stílus fekszik: link
Ez csak próbafelvétel,majd teszek még fel, ha lesz jobb. A lényeg a lopakodás, sunyi nyilazás, assassinkodás. Az Originsben csak a célszemélyt szoktam kiiktatni és kiosontam, de ebben az animációk miatt szinte mindenkit megölök, mert jó
Ja, és Legkönnyebb szint, mert nekem a kikapcsolódás a fontos, nem a kihívás.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Én most 60% körül járok a sztoriban, 70 órával, de össze akarom szedni a snake armor szettet, úgyhogy ezzel elidőzök. +75% assassin damage a cél.
Van még egy szett, ami még hunter damage-re ad, az lesz a következő.
Nagyon sok tartalom van a játékban.[ Szerkesztve ]
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
Új hozzászólás Aktív témák
- Keresek - Macbook Air M3 16GB / 24 GB - 512 GB SSD - Magyarországi beszerzés, tehát kb. 3 év garit
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 32GB /512GB FHD IPS
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest