- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
VTom
veterán
Azt hittem idézték valakitől
s4hu|SyD^ Én a Unityt kétszer játszottam végig, a Syndicate-nek meg háromszor álltam neki, és kb. 20%-ig jutottam. Nem vagyunk egyformák, ettől függetlenül a legasszaszinabb assassin's creed az origins, a második a unity volt, abban jött be a lopakodás.
[ Szerkesztve ]
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
-
s4hu|SyD^
addikt
-
VTom
veterán
Na, ezt jó tudni, este ki is próbálom.
Egyébként ez nekem kevésbé eszi az fps-t, mint az Origins, ha fákját gyújtok.
De ennél is ugyanúgy ki kellett kapcsolnom az MFAA-t driverben, mert totál homályos volt tőle a kép.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
s4hu|SyD^
addikt
Ha jól tudom amúgy is TAA-t használnak, ami borzasztóan mossa a képet és én sosem szerettem. Talán a Syndicate-ben meg a Watch Dogs 2-ben lehetett szépen végigpróbálgatni, hogy melyik AA tetszik neked és nem is eszik sokat. Syndicate-ben az FXAA volt a legjobb nekem, mind látványban és teljesítményben is keményen 1 fps-t dobott vissza.
Sajnos ha jól tudom már csak TAA van az Odyssey-ben. NV panelból lehet kicsikarni FXAA-t vagy mást. Egyébként én ReShade-et használok így szépen be tudom állítani magamnak az élességet, színeket stb.
Ami a legrosszabb, hogy a tűz meg felhők akkor is pixelesek ha maxon van az AA és ezt csak a resolution scale-el lehet javítani.
"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
S e t h
nagyúr
Na most van egy kis időm részletesebben reagálni.
Ennek a játéknak nálam az a varázsa, hogy elképesztően sok dolgot csinálhatsz benne, tényleg szinte olyan mint a witcher, ha olyan mély karakter ábrázolás nincs is benne.Én pl. most teljesen rámentem a mercenary vonalra és ninjaként üldözöm őket és térek ki előlük, tetőkön rohangálok, bokrokban bujkálok és azt sem tudják honnan jött a támadás.
A korábbi kirohanásomat mérséklendő jártam két kört a boltokban és felvásároltam az összes készletet, azóta rendeződött minden nyersanyag fronton, örülök, hogy nem kellett sandokánosat játszanom.
Bár azt meg kell hagyni, hogy a mercenaryk gyakásának van egy valóban nagyon kellemes mellékhatása, amelyről te is írtál. Én vadászom az akár 20 szinttel felettem lévőkre is, persze csak ha utamba kerülnek, mert azért azokra a területekre nem merészkedem, ahol mindenki terminátor szintben nyomja hozzám képest.
Szóval amikor ezeket a brutális mercenarykat besoroztam a hajóra, tehát nem öltem meg őket, akkor egy kalózzal vívott küzdelem után azt vettem észre miután megcsáklyáztam a hajót, hogy én még át sem értem a másik hajóra, de a hadnagyaim kifilézték őket, mondom omg, termonukleáris csapásmérő eszközök.
Egyébként ez az orichalcum számomra is fejvakarós dolog, szerintem ezt nem jól rakták össze. Értem én, hogy az Originsben kicsit elcseszték a tevés srácot, aki dobálta a legendary itemet semmi küldetések végrehajtása után, kvázi értéktelenné téve ezt az opciót, plusz a fegyvereknek sem volt akkora súlya, mondhatni bekötött szemmel egy törött léccel is agyon lehetett verni bárkit, ehhez képest az Odysseyben már nagyobb hangsúlyt fektettek a fegyverekre, bár itt sem létszükséglet, hogy legendaryban pompázzon az ember.
Viszont az a mennyiségű orichalcum amit kérnek egy-egy cuccért az nagyon durva, mármint az árus, szóval azt én farmolni egy percig sem fogom akkor, amikor a cultist tagok, mercenaryk is dobálják a legendary cuccokat, szetteket, a legendary chestekről nem is beszélve. Szóval kinek és miért éri meg ennyi vesződni orichalcumos küldetésekkel? Értem én, hogy az volt alapesetben a cél, hogy tereljék a usereket a mikrotranzakciók felé, de aki egy kicsit is olvasott utána az tudja, hogy felesleges vásárolgatni, de igazából farmolni is ezt az ércet.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
S e t h
nagyúr
Nem ismerem a Daughter of Artemis végét, csak a nehézkes lépcsőfokokat, egyelőre csak három állaton vagyok túl, majd jönnek szépen egymás után ahogyan fejlődöm, de ezek szerint a végén lesz lehetőség amazon ally „létrehozására” egy döntés jóvoltából.
Még mindig nem nagyon látom tisztán az orichalcumos kereskedés létjogosultságát a következők miatt.
Az Originshez képest bár jóval megnehezítették a legendary itemekhez való hozzájutás lehetőségét, viszont az Odysseyben cultist tagok és a mercenaryk jóvoltából azért potyognak rendesen.
De ha még az adott legendary item nem is vág a profilunkba, pl. assassinkodás mellett jobbára warrior itemek esnek, még úgy sem látom annyira, hogy ezek a tárgyak annyival többet adnának, mint egy rare item.
Az Originsben tényleg semmi értelme nem volt a legendás tárgyaknak és itt is csak paraszthajszállal lehet velük jobban gyakni és ugye még nem beszéltünk az engravingsról, amivel szintén jól kompenzálhatóak a lilák.
Más.
A besorozott hadnagyok szintjének van jelentősége a call to arms skillnél? Nem használtam még ezt a skillt, igazából azt sem tudom, hogy mennyire jó, csak annyit olvastam róla, hogy a hadnagyok közül random egy érkezikés most jön a kérdőjel, ők csak elterelik a figyelmét az ellenségnek, vagy vmilyen mértékben támadják is? Mert az általam besorozott, igen brutális tulajdonsággal bíró, mondjuk 45-ös szintű mercenary megjön egy harmincas szintű leader házához, mert oda hívtam, akkor ott mi történik? Lever egy-kettőt és elmegy, vagy ha megtámadják ott többen, akkor azokat szétszedi azonnal?
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
s4hu|SyD^
addikt
Az jó, akkor nem kell minden kicsit kukázni. Egyébként az ilyeneket, hogy spártainak vagy athéninak esetleg állatokra többet sebzek azokat én mind kukáztam. Ha az kell ki van tanulva, de felesleges, mert jelenleg minden Crit Chance meg főleg Crit Damage-re kell építeni.
Kipróbáltam tegnap nehezebb fokozatokat, úgy is nagyot ütöttem, de jóval hamarabb haltam és úgy nem volt olyan élvezetes játszani. Legalábbis 3 mercenary meg 7-8 sima katona levert.
"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
Anubris
őstag
Én is hardon játszom és most pont ezt a settet viselem. 61-es szintű vagyok és már annyi pénzem van, hogy kb minden egyesszint lépésnél upgradelhetnék akkor sem fogyna el soha, csak legfeljebb ha minden szar engarvinget megvennék a hephaistos kovácsnál.
Én prometheus kardal tolom és a tűz sebzésre mentem rá. Ring of chaos, flame attack, meg a battlecry of ares és az ellenfelek nagy részét nagyon gyors letudod nyomni. Csak idegesítő, hogy sokszor te is lángra kapsz.
Úgy tervezem, hogy a settet akkor cserélem majd le, ha sikerül megszereznem minden részét a spartan hero settnek.
Legendary vadból a boar volt a legviccesebb ami mérget fingik . 2 Csapásból megöl, harmadik próbálkozásra sikerült csak megölnöm.
-
Anubris
őstag
Néha olyan mintha egyes bossokat nem skálázna fel rendesen a játék.
Cultist vezetőknél vettem észre, hogy pl ha eredetileg 29-es szintű, de közben 60-as szinten találkozom vele, akkor könnyebben ölöm meg, mint egy sima elitet.Az általad küldött boss nekem is nagyon gyorsan meghalt a többi ilyen lényhez képest. Kicsit bosszant, hogy már a harmadik ilyen külsejű lénnyel találkoztam, miközben annyi görög mítikus lény lenne. Persze gondolom pár még bekerülhet dlc gyanánt.
Az Artemis küldi után nálam nem bugos, akkor támadnak meg, ha megtámadom őket.