- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
daninet
veterán
Egyelőre AC egyik verziójában sem forgathatod tetszőlegesen a tárgyakat, azaz egy módszerrel igen, de akkor azt hiszem elveszti a tárgy tulajdonságait, tehát, hogy világítson. De utólag tehetsz bele fényforrást.
Axonometrikus nézetben a tárgy aljára nézel párhuzamos nézetben, majd GDL tárgyként elmented a fájl menüben. Majd újra berakod a tervbe, ekkor már fejjel lefelé lesz.[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
Most már nagyon húz az AC is a 3D rajzolás felé, igazából az számomra sem érthető miért nem lehet egy tárgyat megforgatni bármely tengelyen mint egy héjszerkezetet, ugyanis ezt már tudja a program, ki kellene terjeszteni a tárgyak felé is.
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
copass
veterán
3 éves intel 2mag 2.1ghz 3gb ram xp alatt nekem használhatóan megy ac15,ac16 is.
atl-be fény nélkül nem exportál, tehát egy nap kell neki,de ha leraksz még fényforrást akkor aktív lesz. ugyanazokat a fényeket teszi be atl-ben amiket beállítasz ac-ben."amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
nagyt0m
tag
A z Artlantisba átmentek a fényforrások elméletileg mind, csak sokszor nem aktívak. A Lightwave-es napot pl 10-nél is több lámpánál viszi át. De szerintem a fényeket Artlantisban érdemes beállítani ott azonnal látod, hogy kell e rajta még változtatni.
Egyik ismerősöm 9es AC-ról váltott 15-re korabeli gépen és le volt döbbenve, hogy a 15-ös mennyivel gyorsabban fut. A gépigényt sikerült leszorítani szerencsére.
Muszájból c2d -s laptopon integrált inteles vga-val is el lehet dolgozgatni.[ Szerkesztve ]
-
nagyt0m
tag
Ha hajlandó vagy nekiállni tanulni akkor a GDL programozás a legtutibb AC tárgyak gyártásához, de nem legegyszerűbb. Igazából azt kell mérlegelni, hogy mit is szeretnél elérni. Ha nem kell paraméterezhető tárgy akkor szerintem az AC is alkalmas a feladatra, talán a leg jobb választás is. A C4D tudomásom szerint a Maxon-é és csak kiegészítő modulja volt egy régebbi AC verzióhoz (ha nem majd valaki kijavít). A 3DS-sel az lehet a baj, hogy az importált tárgyak nem könnyen módosíthatók késöbb AC-ben.
Ha .3ds-t importálsz AC-be akkor a kapott tárgyat ugyanúgy tudod forgatni az alaprajzon, mint bármi mást. Hogy ne csak z tengely körül tudd elforgatni ahhoz már a gdl leírásába kell beszúrni kb 2 sort (azért ennél kicsit több de nem sokkal). -
copass
veterán
c4d bonyolúlt, akár a 3dsmax is, az ingyenes blender-t tudom ajánlani egyszerű tárgy modellezésre, az tud 3ds-t exportálni és tele van a net oktató anyagokkal.
vagy van a google sketchup, aminek van tárgy adatbázisa ( warehouse).
vagy van archive3d.net itt már gsm-be van rakva a 3ds tárgy. használthatóak."amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
daninet
veterán
de igazából ha mérnöki rajzokhoz kell az AC akkor teljesen felesleges mindenféle tárgyakat belepakolni, én 80%-ban a 2d vonaltárgyakat használom, nem fogja a gépet, műszaki rajzra pedig tökéletesen jók a szabványos de vonalas tárgyak.
Ha renderelni akarsz szép látványokat akkor azt inkább artlantissal tegyed, ott pedig tudsz bármilyen 3ds fájlból tárgyat készíteni. Feltextúrázod és elmented aof kiterjesztésben. Ha pl lámpa kell, csináld azt, hogy bepakolsz valahova egy nagy rakás fényforrást archicad-ben, artlantisban készítesz mondjuk egy állólámpát 3ds-ből, és amikor berakod, szépen belenyomsz egy AC fényforrást. Én ezt azért tartom jobbnak, mert ha pl a villanykörtének valami világító anyagot adsz az nagyon megfogj a gépet egy 15-20 lámpa esetén.Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
Az egész program rém egyszerű. Alul van a Catalog, onnan belehúzod a wc-t és akkor az onnantól ott lesz
Anyagokat is adhatsz mindennek, azokat Shadereknek hívják, azok is a catalogban találhatóak. Egy féle AC textúrához egy féle shader rendelhető, ezért figyelni kell, hogy minden aminek különböző anyagot akarsz AC-ben is különböző anyagú kell legyen, még akár a fal két oldala is. Hátrány hogy a fal élek minden oldalról ugyan olyanok oda vékony falakat kell tenni, hogy eltakard pl.
Van közel 4 giga shaderem és objectem, ha kitalálod hogy küldjem át akkor átküldöm[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Opel topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Horgász topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gitáros topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Trollok komolyan
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...