- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- DIGI Mobil
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Modellszámok is megidézik a Samsung Galaxy S24 FE-t
ma A szokásos módon négy eltérő kód jelzi a négy régiót, ahol a telefon értékesítve lesz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
ph A vállalat a tervek szerint egy 83 hüvelykes óriással próbálkozik a prémium kategóriában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
daninet
veterán
válasz Nerazim #3313 üzenetére
Szia!
Artlantis eléggé véges, egy szintnél tovább nem tudod javítani. Alapvetően amit tudok javasolni, ne teljes verőfényes napsütésben készítsd a rendereket, hanem napnyugta/napkelte időszakot próbálj belőni kicsit vörösesebb napfénnyel. Belülre tegyél halogénizzó sárgájával megegyező lámpákat, sokat javít az összképen ha nem feketék vagy tükrösek az üvegfelületek.
PSD-be mentsd ki a képeidet és szedd le a zöld és a kék dolgok szaturációját (fű/ég). A nagyon zöld fűtől és a nagyon kék égtől néz ki giccsesnek. Mellőzd a 3D embereket, inkább photoshopba tegyél áttetsző blurozott embereket, esetleg áttetsző sziluetteket. Használj borús eget, ne totál kéket.Alapvetően nagyon sokan csak az épületet magát renderelik le és photoshopban illesztik rá egy környezetre, pont az általad leírt okok miatt. Itt egy példa, nézd a fű és az ég szaturációját is.
[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>