Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hovi

    aktív tag

    válasz bammbula #121113 üzenetére

    Én letettem már róluk. Jó egy hónapja rendeltem (volna) tőlük egy magic key-t +trackpad-ot. 2 hét után semmi. Nulla nyomonkövetés. Elérhetettlenek. Amikor végül e-mail-en elértem őket, kioktatva közölték: hogy az utolsó darabokat rendeltem meg, össze kell szedni a cuccosokat több vidéki rakárból. Két hét után is még 2 hetet kértek. Inkább elálltam a vásárlástól. Igaz hogy drágábban, de az apple.hu-ról másnap itt volt a cucoss. Érdekes egy banda, érdekes stílussal. Részemről felejtősek.

    [ Szerkesztve ]

  • -Skylake-

    addikt

    válasz bammbula #121113 üzenetére

    "Konklúzió: Soha többet nem fogok náluk vásárolni, bármennyire is ragaszkodtam a “támogassuk ezzel is a hazai kereskedelmet” gondolatomhoz. Kritikán aluli customer service."

    egyreszt szerintem ez borzalmasan rossz hozzaallas. az, hogy valami magyar, az nem erdem hanem allapot. ez itt egy globalis piaci verseny, attol vasarolunk aki a legjobbat adja. miert kellene azer egy ceget tamogatni, mert magyar ? versenyezzen ugyan ugy mint a tobbi, az nem az en hibam, ha mas ceg jobb szolgaltast ad.... nulla a hozzaadott erteke annak, hogy valami magyar.
    masreszt, az istyle nem magyar ceg. annyira nem, hogy nem eleg hogy nem magyar (csak europaban 9 orszagban van ISTYLE, globalisan pedig 4 kontinensen), de nem is onallo ceg, az ISTYLE az a MIDIS groupnak egy retail lanya.
    -
    szoval tul azon, hogy SENKIT nem kell tamogatni, mert ez nyilt piaci verseny ahol a jobb ervenyesul a szar pedig remelhetoleg foldbe all, azon kivul az istyle annyira magyar nagyjabol mint a meki.

    [ Szerkesztve ]

    "Those who would shave the beard for pussy deserve neither the beard or the pussy." - Ben Franklin, probably

  • blakey

    titán

    válasz bammbula #121113 üzenetére

    Miért nem várod meg a határidőt? Ez nagyon rossz hozzáállás. De ha mégis így állsz a dologhoz, akkor mondd le és rendeld meg másik helyről. Pl. közvetlenül az Apple-től.

    [ Szerkesztve ]

    *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

  • b-cyc

    csendes tag

    válasz bammbula #121113 üzenetére

    Egy Philips Hue izzó vásárlásakor gyűlt meg a bajom velük, kinéztem egy konkrét típust ami éppen náluk volt akkor a legjobb árban, Apple Pay-el fizettem, s két nap múlva át is vettem a terméket.... Ami persze nem az a típus volt mint a honlapon ígértek, telefon-futár jön-termék elvisz már másnap, eddig korrekt minden, mondták is, hogy elnézést a leírás volt hibás, de mielőbb javítják a termék oldalon. Na innen, hogy elvitték abszolút semmi életjel tőlük. Több napra rá érdeklődtem telefonon, hogy egyáltalán mikor kapom meg a visszatérítést, mondták, hogy 15 napon belül, na szuper... Letelt a 15 nap semmiféle visszatérítés nem jött, de innen már a telefonos beszélgetésre már nem volt lehetőségem, egyszerűen nem vették fel, automata ment mondhatom, hogy a nap bármely szakában. Maradt az email kontakt, amiben mondták, hogy ne haragudjak mivel apple pay-el fizettem további 15 nap a visszautalás, na k..va jó. Már nagyon ideges voltam, de nem tehettem semmit, sőt a 15 nap lejárta előtt még írtam 1 levelet, hogy nem az én hibámból történő áruvisszavétet miért nem képesek soron kívül intézni...? semmi válasz, na utánna pár napra valamikor megszületett a visszatérítés, szóval soha többet ájsztájl!! mondanom sem kell akkor utánna ránézve sem volt javítva a termék honlap...

Új hozzászólás Aktív témák