- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Több Redmi, mint kolbász
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Alig egy év után leáll a Boundary című zéró gravitációs FPS támogatása
gp A teljes változat PlayStationre is megjelent volna, de már tavasszal megtudtuk, hogy a konzolos verziónak is lőttek.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Mobilarena
Gyakori kérdések és alkalmazás ajánló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hovi
aktív tag
válasz bammbula #121113 üzenetére
Én letettem már róluk. Jó egy hónapja rendeltem (volna) tőlük egy magic key-t +trackpad-ot. 2 hét után semmi. Nulla nyomonkövetés. Elérhetettlenek. Amikor végül e-mail-en elértem őket, kioktatva közölték: hogy az utolsó darabokat rendeltem meg, össze kell szedni a cuccosokat több vidéki rakárból. Két hét után is még 2 hetet kértek. Inkább elálltam a vásárlástól. Igaz hogy drágábban, de az apple.hu-ról másnap itt volt a cucoss. Érdekes egy banda, érdekes stílussal. Részemről felejtősek.
[ Szerkesztve ]
-
-Skylake-
addikt
válasz bammbula #121113 üzenetére
"Konklúzió: Soha többet nem fogok náluk vásárolni, bármennyire is ragaszkodtam a “támogassuk ezzel is a hazai kereskedelmet” gondolatomhoz. Kritikán aluli customer service."
egyreszt szerintem ez borzalmasan rossz hozzaallas. az, hogy valami magyar, az nem erdem hanem allapot. ez itt egy globalis piaci verseny, attol vasarolunk aki a legjobbat adja. miert kellene azer egy ceget tamogatni, mert magyar ? versenyezzen ugyan ugy mint a tobbi, az nem az en hibam, ha mas ceg jobb szolgaltast ad.... nulla a hozzaadott erteke annak, hogy valami magyar.
masreszt, az istyle nem magyar ceg. annyira nem, hogy nem eleg hogy nem magyar (csak europaban 9 orszagban van ISTYLE, globalisan pedig 4 kontinensen), de nem is onallo ceg, az ISTYLE az a MIDIS groupnak egy retail lanya.
-
szoval tul azon, hogy SENKIT nem kell tamogatni, mert ez nyilt piaci verseny ahol a jobb ervenyesul a szar pedig remelhetoleg foldbe all, azon kivul az istyle annyira magyar nagyjabol mint a meki.[ Szerkesztve ]
"Those who would shave the beard for pussy deserve neither the beard or the pussy." - Ben Franklin, probably
-
blakey
titán
válasz bammbula #121113 üzenetére
Miért nem várod meg a határidőt? Ez nagyon rossz hozzáállás. De ha mégis így állsz a dologhoz, akkor mondd le és rendeld meg másik helyről. Pl. közvetlenül az Apple-től.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
b-cyc
csendes tag
válasz bammbula #121113 üzenetére
Egy Philips Hue izzó vásárlásakor gyűlt meg a bajom velük, kinéztem egy konkrét típust ami éppen náluk volt akkor a legjobb árban, Apple Pay-el fizettem, s két nap múlva át is vettem a terméket.... Ami persze nem az a típus volt mint a honlapon ígértek, telefon-futár jön-termék elvisz már másnap, eddig korrekt minden, mondták is, hogy elnézést a leírás volt hibás, de mielőbb javítják a termék oldalon. Na innen, hogy elvitték abszolút semmi életjel tőlük. Több napra rá érdeklődtem telefonon, hogy egyáltalán mikor kapom meg a visszatérítést, mondták, hogy 15 napon belül, na szuper... Letelt a 15 nap semmiféle visszatérítés nem jött, de innen már a telefonos beszélgetésre már nem volt lehetőségem, egyszerűen nem vették fel, automata ment mondhatom, hogy a nap bármely szakában. Maradt az email kontakt, amiben mondták, hogy ne haragudjak mivel apple pay-el fizettem további 15 nap a visszautalás, na k..va jó. Már nagyon ideges voltam, de nem tehettem semmit, sőt a 15 nap lejárta előtt még írtam 1 levelet, hogy nem az én hibámból történő áruvisszavétet miért nem képesek soron kívül intézni...? semmi válasz, na utánna pár napra valamikor megszületett a visszatérítés, szóval soha többet ájsztájl!! mondanom sem kell akkor utánna ránézve sem volt javítva a termék honlap...
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI kábel TV
- Intel Core i3 / i5 / i7 6xxx "Skylake" és 7xxx "Kaby Lake" (LGA1151)
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ukrajnai háború
- Gaming notebook topik
- Renault, Dacia topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...
- MacBook Pro M2 13"/8GB/256ssd/2026.05.11.gar./Akku 96%/Magyar/p3453
- ÚJ Bontatlan APPLE MACBOOK AIR 13 - M2 (MLY33MG/A) ÉJFEKETE - 8GB/256GB SSD- Magyar - 3 év Garancia
- MacBook Air M1 13" 8/256GB - 95%, 76 ciklus, magyar billentyűzet
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Air 15 2024 M3 8GB 256GB notebook garanciával hibátlan működéssel