Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • norti

    addikt

    Az első 10 szint alapján a kukában végezte volna nálam a játék. Aztán a "4 tombs" grind után (ami nem is annyira vészes, mivel beleszámítja az előzőleg elvégzett dolgokat is - talán csak a multi-kill és a 3 revive nehézkes) jön egy sztori küldetés, ami elég hosszú, izgalmas (azt hittem itt lesz vége :D) és utána kicsit helyre rakja a dolgokat. Látszik, hogy itt már készítik a játékost az endgame-re.

    A baj ezzel, hogy a freeplayt nem szabadott volna a main story előtt bevezetni (ezt nyugodtan ellophatták volna a Divisiontől), mivel olyan dolgokkal találkozik az ember, amik későbbi küldetésben derülnek ki vagy jelennek meg "először". Élményromboló.

    De ez a logikátlanság jellemzi az egész játékot. Pl. stronghold: hárman lenn vannak a földön, a 4. játékos meg vígan röpköd a térkép másik részén, amíg hárman meg nem unják és nyomnak egy ALT+F4-et, MERT NEM LEHET KILÉPNI A KÜLDETÉSBŐL/JÁTÉKBÓL HA FEKSZEL. Emellett ahogy a játék próbálja kényszeríteni a játékosokat egy adott útra a küldetés során, az sem igazán működik. A respawn/spawn pontokat olyan véletlenszerűen szórja, amilyen a lottó sorsolás. És nincs olyan, hogy a társak mellé tegyen le, miért is lenne... Főleg freeplayben idegesítő, amikor repülhetsz 5-10 percet, mire megtalálod őket, ha egyáltalán még ott vannak.

    Ami még kritikus hiba: ahogy csinálod a sztori küldetéseket, a matchmaking annyira buta, hogy annál is simán berak egy olyan sessionbe, amiben már a küldetés utolsó szakaszát csinálják, ahol még nem is jártál. Kb. leshetsz, hogy akkor most wtf történt idáig. az átvezető videók általában érdektelenek, ha a küldetések során adagolnák az információkat (ahogy a fenti remekül sikerültben teszik), sokkal érdekesebb lenne.

    Egyelőre ennyi, 15-ös szinten folytatom holnap, a mai utolsó küldetésbe becsatlakozott egy 29-es szintű játékos... :DD Gondolom nem sokat aludt tegnap óta :D

Új hozzászólás Aktív témák