- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Térerő gondok, tapasztalatok
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- 232 megapixelnyi kamerával futott be az Oppo Ultrája
- Mobil flották
Hirdetés
-
Alig egy év után leáll a Boundary című zéró gravitációs FPS támogatása
gp A teljes változat PlayStationre is megjelent volna, de már tavasszal megtudtuk, hogy a konzolos verziónak is lőttek.
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz
Totheground #40685 üzenetére
No, az 1.6 az nem Quake, érted. A kettőben uszkve annyi a közös, hogy E/1 a kameraállás. Meg hogy a HL moddolt és Q2 kóddal vegyített Q1 engine-t használ.
Higher skill Q-nak csak kis része a movement / aim / combat skill / positioning, az már nem követel meg aktív szellemi jelenlétet. A lényeg, hogy közben végig folyamatosan jár az agyad, állandó jelleggel tized- / századmásodpercek alatt hozol meg döntéseket, másodpercre időzíted az itemeket (25, 35, ill. 40 sec), fegyvereket (30 sec), powerupokat (2 perc). Az óra / idő is igen fontos aspektusa a játéknak, szóval kifejezetten sokfelé kell figyelni. Miközben ugye lőnek rád meg te is vissza. Azt is hozzá kell tenni, hogy az események történésének alapsebessége defaultból sokszorosa a bármilyen "valós" harctéri körülményeket megmintázó játékokénak.
Ergo a speed és a reakciók mellett végig számolsz és mellé próbálsz még bejutni az ellen fejébe is és aszerint rakni magad a mapon - nem csak a jelen eseményeire, de az eddigi (arena-)tapasztalataidra alapozva is. Mindennek megvan a miértje és racionalitása. Elévágás, small area control, item / weapon deny, free chip damage, területprioritások instant átcsoportosítása, egy helyzeti- és szerepköri-szempontból alapvetően dinamikus és moduláris jellegű csapatjáték felépítése, stb. stb.
Miután persze megvan a tökéletes pályaismeret és az abszolút szükséges, mechanikai jellegű követelmények, szolíd tálalásban (movement, aim / combat skill / positioning) - önmagukban ezek csupán a felszínt alkotják, a "körítését" adják az egésznek.
Amúgy próbálok komolyabban kvékezgetni én is. FFA-ban évek óta world class, most ősszel meg div2 4v4 QLTDM-ben Európa-bajnokok lettünk a tavaszi ezüst után. No igen, egy jó tizenévvel ezelőtt ennek még akár egész jó kis anyagi vonzata is lehetett volna, de ez már egy másik történet..
[ Szerkesztve ]
Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.
Új hozzászólás Aktív témák
● a spoiler formázás a topikban elérhető
- MSI GeForce RTX 4080 SUPER 16G GAMING X SLIM, új, dobozos
- ASUS Zephyrus G14 GA401QM-HZ161T Fehér Gamer laptop (14" FHD/Ryzen9/16GB/1TB SSD/RTX3060 6GB/Win11)
- Bivalyerős AMD! Gamer számítógép PC! Ryzen 7 5800X /Rog Strix LC 6900XT /32GB DDR4/ 500SSD 1T HDD
- Akció! RGB Gamer PC Számítógép! I3 13100F / 32GB DDR4 / RTX 3060 12GB / 1TB NVME SSD
- Mercedes C osztály W205 Multimedia - NTG5.0 6/128GB Car PLAY