Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Trk.Adam87

    aktív tag

    válasz janeszgol #38407 üzenetére

    Az a HD felbontás az androidos Genshin alatt valójában kb 540P. Ha megnézed a Genshint egy 10-11"os tableten, akkor tisztán látni, hogy mennyire pixeles a kép max grafikán is, főleg anti-aliasing nélkül. (Azzal bekapcsolva pedig elmosódott/homályos)
    Sajnos az android verzió alatt a legnagyobb felbontás is maximum a 720P-t éri el, de látszólag le is skálázza magát a játék, harcok alatt például képes megfelezni a felbontást, hogy ne röccenjen meg egy 6 GB Ramos telefonon/tableten. (Ami érthető, tekintve, hogy a PC verzió legalább 8 GB Ramot+2 GB VRamot használ maximum grafikán)
    Így belegondolva valószínűleg azért nem engedélyezik a FullHD-t vagy az adott készülék natív felbontásának kihasználását ezen játéknál, mert még ha a 12 GB Ramos csúcs készülékek bírnák is futtatni FullHD 30 fpsel, az akkumulátor 2-3 óra alatt lemerülne. Pár év múlva már gond nélkül játszható lesz magasabb felbontással is 30 fps-re lockolva úgy, hogy ne szívja le az akkumulátort 2 óra játék alatt.
    Mondjuk én szívesebben játszanám FullHD+low grafikán, mint ilyen alacsony és magától lefelé skálázódó felbontáson max grafikán, mert valljuk be az élesebb kép low grafikán is élvezhetőbb, mint pixelesen szemlélni teljes pompájában, amiből a pixelesség miatt szinte semmi sem jön át.
    Persze egy 6-7"os telefonra elég ez az alacsonyabb felbontás is.
    Nem szidom emiatt a Genshint, mert a fejlesztők ezt a megoldást választották, hogy akár 4 GB Ramos készüléken is játszható legyen.
    Androidon a Diablo Immortal felbontása sem nagyobb szerintem, mégis sokkal rosszabbul fut, pedig PCn 3-4x annyi fps-t produkál, mint az ottani Genshin.

Új hozzászólás Aktív témák