Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mati12

    senior tag

    Én nem értem a problémátokat illetve a gondolkodásmódotokat a TM8-as készülékkel és a 220 voltal kapcsolatban. Ez is csak egy készülék a pozitív és a negatív tulajdonságaival együtt aminek a vásárlására senkit nem kényszerítettek mint ahogy arra sem,hogy ezt a 220 voltnál tegye meg. A vásárolt készülékről és a vásárlás helyszínéről mindenki saját maga döntött feltehetőleg alapos körültekintés és mérlegelés után. Gondolom sokan az egyszerűbb garanciáztatás miatt (és nem utolsó sorban a kis áfa visszaigénylés kis költségként leírás miatt) döntöttek a hazai forgalmazó mellett. Akinek egyébként semmiféle kötelezettsége nincsen az esetleges felhasználói igényeket nem kielégítő szoftveres hibákkal kapcsolatban. Amik igazából nem is hibák mert a készülék működését nem befolyásolják hanem inkább olyan jellegű hiányosságok amik bizonyos felhasználói rétegek igényeit nem tudják kielégíteni.
    Az pedig,hogy ennél a cégnél van egy lelkes és hozzáértő ember aki önszántából és legfőképpen ingyen próbál ezeken a problámákon segíteni nem jelenti azt,hogy ezekért a problémákért felelősségre vonható lenne.
    Gondolom senki sem rohan a Samsung hazai képviseletéhez,hogy azonnal szüntessék meg a forgalmazását egy bizonyos Samsung készüléknek mert az az ő igényeit nem elégít ki. És ha esetleg a Samsung Mo-nál is ülne egy hasonló kvalitású emberke mint itt Lifeforce tőle se várná el senki hogy oldja meg az ilyen jellegű problémákat és szüntesse meg a szoftveres hiányosságokat. Ezekről a hiányosságokról sem Lifeforce tehet,inkább köszönet illeti őt,hogy az értékesítésen túl még maximálisan próbál segíteni és a felhasználói élményen javítani.

Új hozzászólás Aktív témák