Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
HavocS
senior tag
válasz Németh Péter #287 üzenetére
Na aztán hallgathatnánk hogy az AMD-nél a 8 magos procin 4 magos affinityt kell használni mert...
Végülis ja, ha a tuti az, hogy winben a CPU0-15 úgy oszlik el, hogy C1/T1/C2/T2 és ebből az első 8 tutira ugyanaz a CCX akkor ja, végülis így is meg lehet csinálni, hogy egy 8 magot igénylő játék megkapja az első nyolc szálat (C1..T4), egy 4 magosnál az egyik CCX 4 fizikai magját (CPU0,2,4,6), de ez kicsit barbár megoldás őszintén. Nem vagyok programozó, csak egy kicsit konyítok az alapvető algoritmusokhoz, de úgy gondolom hogy ezt sokkal egyszerűbb lenne tényleg megírni és rábízni az ütemzőre, hogy figyelje, hány szálat igényel az adott process, és aszerint ossza szét. Feltételezem 8 mag 16 szál esetén most is igyekszik a fizikai magokra osztani a dolgot amíg ki nem fogy belőlük, na most az egészhez talán elég lenne annyi, hogy ha 8 szál elegendő, akkor inkább osszon 4-et logikai processzora egy CCX-en belül, mintsem 4-4 fizikaira mindkettőben. Aztán az is lehet hogy bizonyos játékok (hangsúlyozom, ezt igencsak tesztelni kell) egyáltalán nem lesznek érzékenyek a plusz latencyre, viszont a fizikai magoktól jobban fognak menni, ezeknél hagyná az eredeti leosztást.
De itt már olyan magasságról beszélünk, mint egy VGA drivernél, ahol minden játék külön profilt kap. Végülis azt se látom kizártnak, hogy a Catalyst, meg a Geforce Experience is tartalmazzon R5-R7-hez egy affinity maszkot minden játékhoz.Mondjuk őszintén, látva az egymagos teljesítményt, szerintem egyelőre nem kell ettől félni. Most is van kb 3-4 olyan játék aminek i5-tel CPU bottleneckje van 60 FPS-en, Vsync nálam mindig be van kapcsolva, innentől kezdve kár aggódni.
Mondjuk a 3-3 felosztás miatt kicsit viszolygok az R5-től most, lehet jobban járnék egy R7-1700-zal ha már úgyis 200k-s nagyságrendet kell költeni a platformváltásra. De ehhez úgyis látni kell majd hogy mit bír levegővel OC-ban, meg mondjuk mit hoz 4 letiltott mag, illetve az 1 magos OC mit enged majd.
-
Drizzt
nagyúr
válasz Németh Péter #287 üzenetére
Nem elég. Azt is garantálni kell, hogy abból a fizikai memória poolból kaphat a process csak memóriát, ami fizikailag az adott blokk IMC-jén keresztül érhető el közvetlenül. Azt meg szerintem ez a parancs nem befolyásolja. De persze tévedhetek, nem ismerem a windows kernelt. Nagyon valószínűtlennek tartom, hogy befolyásolja.
I am having fun staying poor.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Milyen monitort vegyek?
- LEGO klub
- BestBuy topik
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Aliexpress tapasztalatok
- Androidos tablet topic
- Macska topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest