- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Yettel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
ph A vállalat 148 hüvelykes modellel is előállhat a jövőben, és a meglátásuk szerint van erre igény.
-
AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
it Kitalált a mobilokra egy AI-alapú lopásgátló funkciót a Google – Brazíliában kezdi el tesztelni.
-
Mobilarena
AMD Radeon™ R9 290 / 290X / 390 / 390X téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pug
veterán
válasz
Malibutomi #6085 üzenetére
Memtuning az nálam úgy fekteti, mint a pinty... olyan szépen jön a BS, mint a parancsolat.
-
Pug
veterán
Hát egyszerre CCC-vel és AB-vel ne akarj tuningolni, ha nem emelsz feszt, akkor érdemes mellőzni a 3rd party programokat és csak a CCC-t használni. Az hogy Malibunak meg jobban megy, hát a tuning nem egyezik meg kártyánként, minden példány esetében más.
(#6105) Gilthanas:
Ha nem akarsz feszemeléses tuningot, akkor érdemes mindkettőt hanyagolni, de együtt a kettőt semmiképpen se eröltesd.
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
válasz
N.Ferry #6109 üzenetére
Amint telepíted az AB/Trixx/Asus GPU Tweak és társait, akkor elvileg a saját Power Tune profiljukkal felülírják a gyárít, így ha nem akarsz feszemeléses tuningot, akkor én mindenképpen CCC+ GPU-Z párost javasolnám. Így tudod a legkevesebb bugot előidézni a rendszerben, elvileg.
-
Pug
veterán
válasz
Montesantos #6139 üzenetére
Nem feltétlenül, de ha bugokat tapasztalt új win install után is, akkor érdemes az alaplap legújabb bios-ára frissíteni.
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
válasz
KillerKollar #6333 üzenetére
290X CF esetén jó hogy CPU bottlenecked lesz FHD-ban, miért szerinted GPU bottlenecknek kéne lennie?
bottleneck: az adott hardware elem éppen a szűk keresztmetszet, FHD mellett jó hogy nem a 290X CF lesz a szűk keresztmetszet, hanem a CPU, ami nem tudja maximálisan etetni a két GPU-t.
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
válasz
Malibutomi #6398 üzenetére
Nálam most a ref sapphire-on a Tri-x bios van fent, az 1300-as memória órajelet vehettem is vissza 1250-re, viszont így most meg szépen feszemeléssel az 1200-as GPU clock, egyelőre legalábbis úgy néz ki eddig.
-
Pug
veterán
válasz
Malibutomi #6422 üzenetére
Hát gyanítom, hogy csak a hűtő custom, mert különben nem igen menne vele a kártyám.
Nekem a memtuning kártyával eddig egyik bios-nál sem szuperált, mondjuk úgysem a memsávszél a korlátozó tényező a 290-nél. -
Pug
veterán
válasz
Malibutomi #6423 üzenetére
Ref biosnál +118 mV kellett, csak néha elsötétült, majd visszajött a kép terhelés alatt (elvileg ekkor botlott bele a kártya a TDP limmitbe, ha jól vettem ki külföldi fórumokból, mondjuk ez meg azért sántít, mert akkor a Tri-x-es bios-szal hamarabb kéne belebotlanom).
Azt néztem, hogy a Tri-x-es bios-szal magasabb az alapfesz, ha jól láttam, de biztonságból itt is kapott +118 mV-ot.
OFF, végre megjött tegnap az elolvadt tápom helyett a cseredarab Hollandiából, így újra szól a 8 hengeres.
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
válasz
SkyS1gn #6593 üzenetére
Én nem is az átlagra mondatam feltétlenül (minimumot nagyon erősen), de azt is lehúzhatja, ha végig full robbantások közt mértek a pályán.
Meg azért ha a turbo nélkül 3.5 GHZ vs az említett 4.5 GHZ tuning órajel közötti 28%-os tuning eredményezhet jelentős eltérést, mondom, leginkább akkor ha végig CPU igényes akció közben mértek multi alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
Star Swarmsban brutálisan hatékony a pántlika. Ha este meló után lesz időm, akkor nézek BF4-et is.
-
Pug
veterán
Csak érdekesség képen. Semmi órajel vissza vétel nincsen, sőt! tuningra mantle alatt ugyanúgy gyorsul a kari (több az fps). Szóval no offense Abu felé de ismét vicc kategória lett abból amiről szó volt.
Azért azt is tedd hozzá, hogy eddig egy szem címnél igaz ez. Későbbi manteles címeknél bőven bebukhat a tuning. Én messzemenő következtetéseket biztos nem a bughalmaz BF4 alapján fogok levonni.
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
Jó, a kíváncsiság teljesen érthető.
Én is kacérkodnék esetleges váltással, ha nem lenne vizezve a kártya. Így most maradok egy darabig 290/290X vonalon.(#6673) Macka ( KillerKollar, TTomax)
Nem azt írják, hogy egyáltalán nem megy a CF, csak azt hogy lehet, hogy ilyen hibát produkál.
Intermittent stuttering or stability issues may occur when utilizing Mantle with AMD CrossFire™ technology in BattleField 4™ - AMD recommends using the DirectX code path when playing Battlefield 4 with multiple GPUs. A future AMD Catalyst release will resolve these issues
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
válasz
KillerKollar #6676 üzenetére
Intermittent stuttering or stability issues may occur when utilizing Mantle with AMD CrossFire™ technology in BattleField 4™ - AMD recommends using the DirectX code path when playing Battlefield 4 with multiple GPUs. A future AMD Catalyst release will resolve these issues
De, volt.
(#6678) Asbee
Ááá, mióta víz van a gépben csend van. Én vissza nem térek levegőre.
Mondjuk a blokk ára igen borsos és csak nagyon nagy bukással lehet megválni tőle.[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
Szokásos kérdésemet újra felteszem. Tud valaki TDP limit mentes, vagy legalább kitolt limites biost a sima 290-es kártyákhoz (simához, nem Xhez)?
-
Pug
veterán
válasz
SimonYana #6848 üzenetére
Főleg, hogy a bugnak közen nincs a Mantle API-hoz, hanem a játékverzióból fakad. De persze a fanboyoknak kötelességből kell a fikázást ontani, hiszen mi is történne, ha kicsit is gondolkodnának.
Mert ugye ha a Mantle-s verzió grafikai butítástól lenne gyorsabb (főleg, hogy a CPU bottleneck-et oldja fel az eddig kipróbálható softwareke esetén, tehát ebből még az is látszik, hogy az adott fanboynak még szakmai háttér információi is "vannak"), akkor mondjuk a Star Swarms esetében nem lenne szabad semmilyen gyorsulást tapasztalni.
Kedves norb55-nek és a troll hadseregnek: mind a grafikai bug, mid pedig a textúra színhelyességének a problémája (melytől annak felbontása, tehát GPU terhelése nem tér el a DX-től negatív irányba, tehát a sebességre nincs hatással) a játék bugja, a Mantle-hoz nem igen van köze és tudom, hogy fáj, de nem ettől gyorsabb a Mantle és a bugot meg Repiék javítják.
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
válasz
ricshard444 #6855 üzenetére
Egyetértek, csak már kikívánkozott belőlem (hosszú ideje nem megyek bele parttalan flame wars-okba, nem éri meg
). Felőlem nyugodtan onthatja magából, csak legalább ne ezt a topicot szemetelje vele tele.
-
Pug
veterán
Gyerekek.
1175-en gyönyörűen megy Mántliva a BF4, vaj sima, nincsenek droppok, fuck yeah.
-
Pug
veterán
válasz
ricshard444 #7039 üzenetére
Dehogy hibás, szokásos Giga OC feature.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban tilos bármilyen offtopic hozzászólás írása!
Ilyen célra használjátok a Lokál fórumban található offtopicot.
- Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Dragon Age: Veilguard
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Robot fűnyírók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hardcore café
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...