- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sb
veterán
Teljesen automatizált a rendszer szvsz. Többször is rendeltem, Revolut virtuális kártyával fizettem és azonnal látszik minden.
Fizetés gomb megnyomásakor jön egy levél, hogy rendelés befogadva, fizessek. Rá 1-2mp a Revolut jelzi, hogy megtörtént a levonás a kártyáról. Még pár mp és jön a következő Alza levél, hogy sikeres volta fizetés, köszönik. (Ha raktáron van és személyes átvétel akkor jön a harmadik levél is, hogy átveheted.)
Olyannyira automatikus, hogy amikor kb. 1 éve bementem hozzájuk szétnézni és a kiszemelt cuccot végül meg akartam venni, az információs kollégák széttárták a kezüket, hogy a rendelést muszáj leadni, vagy neki vagy nekem ugyanúgy fel kell vinni. Rányomtam telefonon, mire hátrasétáltam már fizethettem az automatánál és mire lementem már ki volt készítve a csomag. Kb. 2 perc volt a mobilos rendeléstől számítva az átvétel a fenti 2-3 levéllel ugyanúgy kísérve.
Most egy rendelésemnél volt hiba: a fizetés ellenére azt írja a weblap, hogy nincs fizetve. Ettől függetlenül viszont jött mail, hogy feladták, megérkezett a postára, tegnap át is vettem. Majd szólok nekik, hogy billentsék át lassan.
-
sb
veterán
válasz Baltazár123 #2335 üzenetére
Esetleg NAV bácsi meglátogathatná 6 nap múlva virgáccsal a kezében.
Gyanítom, hogy adóköteles lehet a buli a mennyiséget elnézve...szerk: Megelőztek.
[ Szerkesztve ]
-
sb
veterán
válasz fateless #2368 üzenetére
Nem tudom ki írta, de szvsz ez mindig is bicskanyitogató volt. Ill. ahogy fentebb szó esett róla, nem csak igazságérzetet bánt(hat) hanem konkrétan jogilag is problémás. Lásd a NAV-os szálat... de nem véletlen az sem, hogy sima lóf*sz akcióknál is szokott lenni kisker limit bármilyen üzletben. Mert nem a kereskedelmi mennyiségről szól az egész.
Erkölcsileg meg alap szerintem, hogy felb*ssza az embert. Én is használtam kupont, többet is, de szvsz nem ez dönti el, hanem a vásárlás célja és volumene. Én pl. 90%-ban olyan kieg. cuccokat dobtam be ami kellett is, 2-6k értékben is, tehát a kedvezmény igazából el is úszott volna bőven. De épp arról volt szó, hogy a mellérakott cuccot is megvettem volna máshol ugyanilyen áron.
De ha ezen túllépünk és egy szál UTP kábelt tettél a kosárba akkor is tök más kategória, ha magadnak vetted. Nem 67db-ot továbbértékesítésre, mint magánszemély (tehát nem kereskedő) adót csalva. És és föld szvsz.A többit már nagyjából összeszedték milyen hátrányokkal jár. Bár inkább pozitív hangnemben amivel nem értek egyet:
@Casoli
- Attól, hogy neked jutott amit szerettél volna a másik cucc meg nem kellett, másnak lehet, hogy nem jutott. Ez pont az a telibesz*rom a világot hozzáállás amit a nepper is művel.
- Magad is írod, hogy majd nem lesz köv. akció...
- Nem nehéz észrevenni, hogy MO ugye a csavaros észjárás/kurucos furfang/később megy be a forgóajtó és előbb jön ki országa. Amire még büszkék is sokan pedig ez a színtiszta átb*szás definíciója.
Konkrétan mindenhol ez megy. Nézz szét a jófogáson, BF cuccokkal mindig tele de BF-en kívül is vannak specializált területek ahol évek óta ez megy, 3-4 oldalnyi eladó bontatlan Lego pl, de bármi más is... Ők ott állnak az összes akciós boltban nyitáskor, az Emag-tól kezdve a Lidl/CBA-ig bezárólag.Nem folytatom, de ebből a mentalitásból hamar eljutnánk az ország 50 éves lemaradását magyarázó hozzáálláshoz a nyugati világhoz képest.
@vittorio7
Még ez sem biztos. Itthon mindenki "okos". lásd fentebb. Olyan kiterjed üzleteket visz 1-2 talpraesett egyén, hogy öröm nézni. -
sb
veterán
1. A PS4 épp nem fogyott el... változtat a tényen a többi terméket/boltot/akciót illetően amikor intézményesítve csinálják ezt? Biztos soha nem fogyott még el nepperek miatt semmi.
Elég szűk látókörű gondolkodás...2. A potenciális bolti vásárlókat tegyük fel, hogy soha semmilyen hátrány nem éri egy terméknél sem: de attól még ezt a készletet is megveszi valaki tőle... aki hogyan is járt jól a rárakott haszonnal együtt? Kifordított logika de mégis élősködött valakin, nem?
3. Ugyanis még mindig ott tartunk, hogy ő nem egy kereskedő/viszonteladó. Csak egy nepper. Így nem nagyon tudom másnak nevezni, mint élősködőnek. És ebben nyilván benne van az is, hogy az adó el van csalva. Máshogy nem nagyon érné meg a dolog. Ha igen saját üzlete lenne nagyker forrásból.
Bónusz:
A 2. pontra rácsatlakozva messzire mehetünk. Pl. engem az égvilágon semmi közvetlen veszteség nem ér attól, hogy a TV84-en távgyógyítanak meg pénzesőt küldenek. Akkor se ha négyen telefonálnak be meg akkor se ha kétmillióan. Mégis egy rohadt g*ciség amit tűzzel-vassal ki kéne irtani.Gyk: kicsit tovább kéne látni az egyéni érintettségen és messzebbről nézni bizonyos jelenségeket.
-
sb
veterán
válasz Baltazár123 #3041 üzenetére
Gyanús volt a dzseki színe...
-
sb
veterán
válasz Mr.Csizmás #3353 üzenetére
Ehhez képest pl. terméken lehet módosítani lazán egy részleges szállítás alatt lévő/teljesített megrendelésnél.
Vagyis: megrendeltem, kifizettem azonnal kártyával, számla letölthető a felületről, 2 termék raktáron, a 3. beszerzés alatt. Másnap vettem észre mikor jött a mail, hogy 2 meg is érkezett a boltba, a harmadikra (utp kábel ) várni kell.
Új termék hozzáadása: raktáron lévő kábel azonos árral, eredeti kábel kiszedése: jött a mail azonnal, hogy átvehető.Mondjuk nem ez a normális, meg is lepődtem... de visszatérve az általános részére: korántsem biztos, hogy szerződésmódosításról van szó. Sok webshopnál nincs tisztázva, hogy mikor születik meg a távollévők közötti szerződés.* Vagy ha tiszta is, rengetegen inkább azt választják, hogy nem a megrendelés gomb megnyomásakor, hanem kiemelik: az csak megrendelés, ajánlattételnek nem minősül, stb... a visszaigazolás sem az, csak automata email. Az ár módosulhat, rossz ár nem ár, stb... hanem majd akkor lesz szerződés ha ők (+nagyker, forint árfolyam, csillagok...) úgy gondolják.
Úgyhogy szerintem az az általánosabb, hogy amíg nem kaptad meg a terméket (régen ez is kibúvó volt a 14 napos elállás alól, ma már ritkább: személyes átvétel=nem távollévők közötti szerződés, hanem megrendelés+személyes vásárlás) vagy nem fizettél addig nincs szerződés.*Pl. Edigitalt érdemes elolvasni. Több helyen le van írva a fenti seggvédő szöveg, hogy még nem igazolták vissza, nincs fixálva, stb... addig a kedves vevőnek semmi nem jár.
Egy bekezdéssel lentebb meg az, hogy nem mondhatod le, fizetési kötelezettséged van, blabla... -
sb
veterán
válasz Mr.Csizmás #3359 üzenetére
Mármint a leírt módosításomra gondolsz?
Lehet, hogy van, ha a rendszer automatikusan kezeli emberi beavatkozás nélkül.De a lényeg nem ez volt. Sok - az Alzánál rosszabb helyen - semmiféle szerződés nem születik a megrendelés gomb után meg a hatodik email-ig vagy átvételig.
-
sb
veterán
válasz Marosko #3362 üzenetére
Igen, ez itt igencsak érdekes volt.
Viszont most nincsenek a helyzet magaslatán szerintem sem.. volt ma egy rendelésem ami van az üzletben, kifizettem kártyával azonnal de a rendelésnél azt írja nincs kifizetve. Csak ezért nem vehetem át.
Rájuk telefonáltam, de le se sz*rták: majd frissül.Erre szóltam, hogy van egy másik is, ami 2 hete "fizessek" státuszban van, de azt is rendelésnél fizettem és megjött a postára 2 hete, ideje lenne átváltani. Írtam is 1 hete nekik, de semmi reakció. Erre próbálták elütni, hogy akkor már mindegy, maradhat így is.
Mondtam, hogy talán mégse, mert így nem engedi letölteni a játék kupont. Akkor utánanéz... azóta is nézik, ahogy 1 hetet a levél óta...[ Szerkesztve ]
-
sb
veterán
Én kaptam. Pedig mindig van nálam nem eldobható kb. mindig.
És nem voltam sárgában.@mazsi:
...Euronics...
Omg. Tavaly rendeltem tőlük mikrót. SEMMI közül a mai valósághoz, nincs meg, nem az, másik van, a rendelés nem számít, állsz a sorokban, hogy a következő sorokba állhass később, pénztárgép kattog, nyomtatnak, még nyomtatnak... és fogalmatlanok közben próbálnak kiszolgálni azt se tudják mi-micsoda. Benny Hill show.
Gyk. mintha 30 évet utaznál vissza az időben.@Marosko
Értem, hogy így lenne normális, de kicsit visszás. Korábban írtam, hogy annoa boltban rendeltem valamit és mire végigsétáltam fizetni és átvenni közben az automata rendszer mindent feldolgozott és ott volt az átvevőhelyen. Ezt kár megakasztani a még flottabb kártyás, azonnali (még kártyát is lehet regisztrálni náluk) fizetésnél.Plusz nem ez volt a tapasztalatom. Rendeltem a kuponozás alatt 5-6-ot, mind azonnal átment a rendszeren. Jött egy mail, hogy fizessek, majd 1 perc múlva, hogy kifizetve kártyával.
Ezek szerint az volt a kivétel...[ Szerkesztve ]
-
sb
veterán
válasz Marosko #3414 üzenetére
Igen, azt látom, hogy káosz van.
Nem is csak ahhoz hasonlítottam... az azonnal átment fizetések most voltak 2 hete. Gondoltam akkor már őrültek háza volt szintén a kuponozás alatt, de ezek szerintem nem.Az biztos, hogy most ez lehet, látszik. 1 nap átfutással megjött a már említett, egyébként a boltban lévő termékre a mail, hogy átvehető... majd egy újabb mail, hogy holnapig vegyem át vagy törölve lesz.
Mellette van olyan is, ami már 2 hetet fog csúszni az üzletbe beérkezéssel... szerencsére nem gond.
Ezt az egyet nem értem, hogy a már 2 hetet teljesült, átvett rendelésem miért nem bírták lezárni. Ha egyszer a telefon felvételére volt idő és megbeszéltük.Meg nem is arról van szó, hogy ezt felrónám. Csak itt ezzel pl. most magukkal csesznek ki. Utólagos fizetéssel már rég átvettem volna, most meg 2 napig megy át a rendszeren majd ők szólnak, hogy gyors legyek ám.
-
sb
veterán
Még mindig félreértetek.
Írtam már háromszor legalább, hogy milyen flottul megy általában minden és hogy mennyire automatizált. Még azt is extraként írtam amikor lezárt rendelésen tudtam módosítani - nyilván ilyen nem kéne, hogy legyen, főleg nem teljesen automatizálva, de még ez is megy!Szóval a visszalépést ehhez képest értettem. De még ezzel sem lenne gond... csupán annyit jegyeztem meg, hogy itt egy automata és amúgy máskor azonnal működő funkció miatt okoznak maguknak még nagyobb torlódást.
Ill. (@Marosko), nyilván a megrendelésem mostanában kell lezárni, nem majd egyszer - akár kézzel akár máshogy - mivel a játék kupon lassan le fog járni és át sem tudtam venni 3 hét alatt.
Ma úgyis megyek a 3 napja rendelt, ott lévő cuccért. Majd megpróbálom harmadszorra is.Csupán ennyi, nem kell fikázást beleérteni. Még így is messze a legjobbak, de itt volt pár ki nem kényszerített hiba amivel ők is gyorsabban haladtak volna, ha nem áll meg az amúgy automatikus folyamat. Lásd még Euronics hsz-em... ott olyan mintha kőbaltával vásárolnál.
-
sb
veterán
válasz Marosko #3664 üzenetére
Készül vmi akció?
Nálam is elakadtak a dolgok megint.
Lenne egy cserém, nem reagál rá senki. Ráadásul a komplett rendelés eltűnt a rendszerből.
Volt egy meg nem kapott termékem karácsony előtt - arra azt írták még akkor, hogy jóvá lesz írva de semmi azóta.
Egyelőre türelmesen várok, de lassan 1 hónap lesz bármelyik gond elintézése... és van bőven. -
sb
veterán
válasz kisza25 #3706 üzenetére
Engem is szombaton hívtak, hogy vegyem át sürgősen amit át se tudok venni.
De a kedvencem a témában a bankkártya visszaélés gyanú miatti Gránit Bank telefon.
Nyilván ez sürgős eset mert lenyúlhatják az összes pénzed ha ellopták a kártyaadataid... így jogos a 23:59-es telefon. Apró szépséghiba, hogy 2 nappal a vélt esetek után történt.
De, hogy nézzük a pozitív oldalát: ha tényleg gond lett volna akkor résen vannak éjjel-nappal, kis késéssel.[ Szerkesztve ]
-
sb
veterán
válasz kisza25 #3708 üzenetére
Decemberben nekem is így jött ki a csomag.
Alzától jött az üzenet, hogy feladták, 2 nap múlva, mire egyáltalán bekerült a posta rendszerébe már itt volt a csomag.Nem tudom ez hogy jöhet össze ha felvették hivatalosan a csomagot, máskor/másnál hasonlóval sem találkoztam.
-
sb
veterán
válasz Piftuka #3741 üzenetére
Írtunk róla, hogy most decemberben több embernél sem ment a nyomkövetés. Már rég megjött a csomag mire látszott a rendszerben.
De korábban egyébként nem volt gond az MPL-es nyomkövetéssel. Több üzleti 1 napos csomagot adtam fel amit nagyon gyorsan kivisznek és mindig friss volt a státusza is. Max az átvétel/lezárás került be később amikor nap végén lezárta a postás vagy ki tudja.
Az eleje viszont úgy nézett ki, hogy feladtam pl 19 óra után a postán, este 23 körül már ott figyelt 2-3 státusz sor, reggel 7-re a szállítás és a beérkezés sorai és általában 7-9 között már az, hogy kivitte a kézbesítő. Szóval elég flottul ment.
@The DJ
Sajnos ahol az automata rendszer kisiklik ott nehezen hozzák egyenesbe. Nekem is van jó pár függő ügyem, sokszor válasz se jön de azért megoldják a végén...
Még van egy csomagból kimaradt tételem amit nem kompenzáltak, bár válaszoltak rá, hogy fogják...decemberben. Egy duplán fizetett cucc. Meg lesz egy garis termék is... ott sem jött válasz a levélre, de odáig előreléptünk, hogy már látszik a rendelésem - mivel az is totál eltűnt a rendszerükből. -
sb
veterán
válasz Marosko #3743 üzenetére
Ugye?
Pedig már van ami meg lett oldva.Így visszagondolva nem volt annyira sima menet, kb. a fele elhasalt valahol a decemberi rendeléseknek. Azóta azért javult az arány.
Tényleg úgy tűnik nekem, hogy békeidőben amikor megy rendesen az automata feldolgozás akkor minden oké. De ha valahol lehal akkor utána nehézkes visszabillenteni.
Lásd: rendszerből eltűnt rendelés. Vagy egy másik "nincs fizetve" rendelésem amit úgy sikerült "fizetve" státuszba továbblökni kérésre, hogy utána az automata kérte a fizetést újra. Meg becsúszott egy nem működő cucc is... az nem a rendszer hibája.
Ez van.
Új hozzászólás Aktív témák
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...