- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sanki
addikt
Sziasztok.
Kinéztem pár szálcsiszolt mintázatú fóliát, de nem tudok dönteni, hogy melyik lenne a legjobb választás. Eddig csak eBay-ről rendeltem, aliexpress-el nincs tapasztalatom, de itt találtam a legjobb áron ilyen fóliát.
Első fajta: itt ki tudom választani a fekete színt és ahogy elnézem sok + visszajelzést kapott erre a termékre. Viszont, ha jól látom nem sok üzlete volt eddig.
Második: ez megbízhatóbb eladónak tűnik, viszont ebből a fóliából meg nem sokat adott el és csak üzenetben lehet választani színt.
Harmadik: nekem ez tűnik a legjobb eladónak, árban is még elfogadható, viszont itt a választási lehetőségekben nincs fekete, lent meg a lehetőségeknél ott van. Illetve, ami érdekes számomra a csomag mérete. "Package Size: 20cm x 16cm x 16cm (7.87in x 6.30in x 6.30in)" Ebbe nem tudom, hogy férhet bele egy 152x60cm-es dolog.
Előre is köszönöm a segítséget.
Ui.: ha valaki tud máshonnan ilyen szálcsiszolt fekete fóliát jöhet link.
[ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
Sziasztok.
Volt egy rendelt tételem (április 2.-án rendeltem), ami nem érkezett meg és nyitottam egy dispute-t.
Az eladó elutasította a refundot és ezt írta:
"hi dear friend , if you are not want to buy the seeds , pls choose the cancel order reason " i don't want the item any more " , then our system will auto, cancel the order and return you money at same time , or we will send your order" - Tehát a rendelést mondjam le, azzal az indokkal, hogy nem kell a cucc és az ő rendszerük vissza küldi a pénzt automatikusan.
Aliexpress-ről nem sokszor rendelek, eddig minden megjött, nem volt probléma, de most nem tudom, hogy ezt el kellene fogadnom vagy hogy kéne tovább menni.. -
-
Sanki
addikt
Ha egy termékkel minőségi problémám van, akkor üzenetben érdemes elsőnek írni vagy egyből dispute inkább?
-
Sanki
addikt
Rendeltem egy ilyen veithdia szemüveget aliról.
Nos egy kis probléma van vele, mivel mind a két lencsén van egy kisebb-nagyobb megfolyás (gondolom gyártási hiba). Eléggé zavaró, ha pont ott "nézek ki".
Írtam is az eladónak (sima üzenet a rendeléshez), hogy gáz van.
Elsőnek képeket kért, küldtem neki 3-at is, erre azt írta, hogy töröljem meg és jó lesz, természetesen ez nem oldotta meg a gondom. Erre jött a "hivatalos" dumával, hogy biztos szállítás közben sérült meg és ők ellenőrzik a termékeket, illetve (a legjobb rész), hogy ez a hiba nem befolyásolja a látást/használatot...
Annyit reagáltam, hogy a csomag nem volt sérült és de, zavarja a látásom.
Erre ki akarja szúrni a szemen 2 dollár refunddal, amit biztos, hogy nem fogok elfogadni..
Ilyenkor érdemes már eszkalálni vagy írogassak még neki, hogy vagy teljes refund vagy új termék? -
Sanki
addikt
Szövegbe azt érdemes bele írni külön, hogy full refundot kérek?
Illetve, ha vissza kéri a terméket (azt jelöltem, hogy nem akarom, de ha kell hát legyen), akkor azt írhatom neki, hogy ha fizetni, akkor vissza küldöm? Gondolom, mivel nem paypal-al fizettem a vissza út árát sem térítik meg.
Szerk.: most látom, hogy max 512 karakter, nem sok... Kezdhetem előröl.[ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
Köszi, már látom.
A múltkori szemüveges ügyem, megnyitottam a dispute-t, ma válaszolt 4 nap után az eladó.
Az alábbi képen látható, hogy próbáltam röviden leírni mindent. Erre annyit válaszolt, hogy " a szemüveg jó állapotban van, ha nem tetszik küldjem vissza és kapok refundot" illetve külön üzenetbe, hogy "a full refund nagyon sok. vissza tudom küldeni és kapok full refundot".
Íme.Érdemes vele veszekedni vagy legyen mostmár escalate?
-
Sanki
addikt
Múltkori veithdia napszemüveg ügyem mostani állapota:
Először ugye csak üzenetben beszéltünk, majd én dispute-t nyitottam, első reakciója az volt hogy semmi baja a szemüvegnek, ha nem tetszik küldjem vissza. Erre válaszoltam, hogy egyáltalán nincs jó állapotban,kell minimum a mostani szemüveg árának a refundja.
Most annyit írt az eladó üzenetben (nem a dispute szöveghez), hogy a főnöke bele egyezett abba, hogy küldenek egy újat. A dispute-ból 1 nap van hátra és az eladó válaszára várva.
Ilyenkor mit lehet tenni? -
Sanki
addikt
Nemrég írtam a veithdia szemüveg ügy miatt, hogy milyen, meg, hogy miket lehet tenni.
Mivel az eladó nem válaszolt egy dispute-ra, így automatikusan eszkalálva lett az alinak.
Ők az alábbi képpen döntöttek:
1. $6 refund és marad a cucc
2. full refund, ha visszaküldöm saját költségre..Ezek ellen lehet vmi újrbírálást kérni? Mert reagáltam a döntésre, hogy szerintem ez kevés, meg a postával többet bukok, mint a szemüveg ára. Ma reggelre már az eladó küldte $6-os refund lehetőséget illetve a címét, ha vissza küldeném.
Ezen még lehet változtatni vagy törődjek bele, hogy lehúztak $6-ral és nincs szemüvegem??
-
Sanki
addikt
Sziasztok.
Megrendeltem ezt a korábban linkelt tigris balzsamot, végig ment a rendelés, de kifizetni viszont nem tudom, hibát dob minden alkalommal (gépről és telefonról is).. Viszont a rendelések között már ott van.
Ilyenkor ezzel mit lehet kezdeni? -
Sanki
addikt
válasz Deion Branch #13836 üzenetére
Nekem úgy működött, hogy gépen lenyomtam a megrendelést (nem volt a maestro kártya a listában, így nem tudtam fizetni, mondom fa.sza...), megnéztem telón és engedte egyből.
-
Sanki
addikt
válasz Deion Branch #13839 üzenetére
Érdekes.. Ha már sikerült megrendelni, akkor várj vele, holnap szerintem már ki tudod fizetni. Nekem is így volt 1 alkalommal.
-
Sanki
addikt
válasz Csabee. #15470 üzenetére
Egy ilyen ügyem nekem is van most, védelem előtt 1 nappal jeleztem, hogy nem jött meg, postán sincs, nem találtak a nevemre csomagot. Erre visszautasította a dispute-t, hogy az ott van a postán mert biztos nem talált meg a postás, viszont semmi tracking nincs.. Én meg szépen ezt utasítottam vissza.
-
Sanki
addikt
válasz Mr.Pentele #15625 üzenetére
Nekem is van egy ugyanilyen csomagom.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!