- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bepken
veterán
sziasztok,
első alkalom, hogy az Aliról rendelek cuccot, egyelőre nem tűnik hosszútávú barátságnak
04.17-én lett elindítva, kaptam egy trackingID-t, ami azóta sem működik. az eladónak is írtam ezzel kapcsolatban, de lerázott azzal, hogy majd utánakérdez "...sorry, I will contact with cargo agent, but now we are in holiday for May Day..." - azóta írtam neki újra, hogy most akkor mivan. egyelőre nem érkezett válasz...már olyanra is gondoltam, hogy beírt egy random csomagszámot meg trackingID-t, és valójában nem postázott semmit. kérdés, hogy ilyet meg lehet e csinálni az Alin (engedi e a rendszer)?
köszi előre is,
bepken╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
bepken
veterán
válasz wwenigma #10791 üzenetére
RSxxxxxxCN formátumú, China Air Mail elvileg. az a baj vele, hogy az Alin megjelölt kínai oldal sem találja ezt az azonosítót, az Ali konkrétan írja is, hogy a csomaginfo nem elérhető. az eladó 92.3%-os, 1218 pontja van, első blikkre normálisnak tűnt, direkt nem a legolcsóbbat választottam - (azért bízom benne, hogy nem azon a 2,7%-os megbízhatóságon fog múlni a bolt ) - igazából itt a csomag állapota izgatna már, mert rágják a fülemet miatta (nem magamnak rendeltem)
(#10792) lililááá! 25 dodóért rendeltem telefonos tartozékokat.
[ Szerkesztve ]
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
bepken
veterán
na hát most ezt a nem túl megnyugtató választ kaptam az eladótól...
"sorry, the parcel maybe lost, please open disput for refund. sorry again" - szerintetek ettől függetlenül van még rá esély, hogy megérkezik? mármint az eladó nyilvánvalóan szarik bele, hogy megvan e a csomag, részéről egyszerűbb ennyivel intézni.
trackingID továbbra sem működik, valószínűleg sosem létezett.[ Szerkesztve ]
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
bepken
veterán
-
bepken
veterán
sziasztok,
még abban segítsetek kérlek, hogy hogyan kell "jól" kérni a refundot...az addig oké, hogy kiválasztom az okoknál, hogy nincs tracking info. na de kell ezt részletezni tovább? vagy ha megnézik a rendelést, akkor látni fogják az eladóval folyatott levelezést? vagy ezt ne is az Ali kezeli, hanem az eladó rányom, hogy rendben és ennyi?
kösziköszi
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
bepken
veterán
tutira nem fogok 2 dollárért Mi Band 3-at venni. még az esélyt is megadtam (kétszer) az eladónak a pontosításra. nyilvánvalóan vissza fogom kérni a pénzt a végén, csak kíváncsi voltam, hogy végigviszi e az eladó ezt a kamut....
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
bepken
veterán
kértem tőle egy harmadik megerősítést is, meglátjuk
report itt nincs egyébként? csak le tudom húzni értékelésben és annyi?[ Szerkesztve ]
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
bepken
veterán
sziasztok!
volna egy csomagom Aliról, ami eddig elég fura ugyanattól az eladótól rendeltem egy boxot és egy távirányítót, rendeléskor a - legolcsóbb - kínai raktárt választottam ki. ez az első olyan rendelésem, amiben két cuccot rendelek ugyanattól, nem voltam benne biztos, hogy ez megoldható...de szerencsére egy csomagban küldi, tehát 1 db trackingID-t kaptam, melynek vége "NL" - bár 2-3 napig még nem szokott normális tracking info lenni, de ez ha jól sejtem, hollandiából fog érkezni....wtf? illetve ez nekem jó vagy rossz hír vajon? (elvileg gyorsabban kéne ideérjen, de meglehet, hogy nagyot tévedek)
[ Szerkesztve ]
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
bepken
veterán
válasz ecaddsell #39849 üzenetére
egyéb opció majdnem annyiba került, mint a csomagom, így az nem tűnt logikusnak. így viszont akkor tudom, hogy semmi jóra nem számíthatok....
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
bepken
veterán
akkor ez most már itt van Mo-n vagy még csak hollandban? [link]
[ Szerkesztve ]
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
bepken
veterán
majdnem teljesen biztos voltam benne....csak meglepődtem, hogy Ali küldött egy emailt, hogy megérkezett az országomba a csomag
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
bepken
veterán
jól hangzik csak azért kérdeztem, mert NL végű ragszáma van és írtátok, hogy ezekkel most gondok vannak. persze biztosra majd csak akkor veszem, ha a kezembe fogom
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
bepken
veterán
-
bepken
veterán
sziasztok!
itt is felteszem a kérdést, hátha
nézegetni kezdtem az okosórákat és ilyesmiket is találtam alin: [link] - csak refurbished cuccot még nem rendeltem, egy óránál ez lehet, hogy para... szerintetek mennyire éri meg ilyesmivel próbálkozni? (tekintve, hogy official store)
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
bepken
veterán
megköszönném majd bár sajnos jelen akció addigra már le fog járni, de gondolom ezek a refurbished árak nagyjából itt szoktak mozogni
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
bepken
veterán
sziasztok!
május 25-én rendeltem egy terméket, egy Soundpeats fülhallgatót, ami mostanra nem tölt. ezt jeleztem először a gyártó felé, majd mivel szerintük ők nem illetékesek, átirányítottak az AliExpress kereskedő felé (official store), akik viszont nem hajlandóak érdemben válaszolni. mintha el se olvasták volna, amit írtam, "javasoltak" egy bullshit sablon szöveggel valamit....hogy majd az segít...de írtam, hogy nekem teljesen mással van gondom. azóta sajnos semmilyen válasz nem érkezik, refundot is kértem, illetve tegnap már csak egy bármilyen választ. látszik ugyebár, hogy elolvassák, válasz azonban továbbra sincs....
ilyenkor mi van? sosem jártam még így....
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
bepken
veterán
ja, lehet kicsit félreérthetően írtam. a refund-ot akkor vetettem csak fel, mikor láttam, hogy nem válaszolnak semmit.
közben írtam az általános "Need help?" chaten is, ott igazából nem tudom, kapok e majd választ...
[ Szerkesztve ]
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
bepken
veterán
napok óta megy a huzavona az official store egyik emberével....igazából úgy veszem észre, hogy a könnyebbik utat választották és teszik a hülyét, meg írják ugyanazt a 3 sort, amin már első napon végig mentünk.... (mi baja a terméknek...de biztos mindent megnéztem e, amit kért...így működnie kellene...)
eddig a legközelebbi "megoldás", amit javasoltak, hogy küldjem vissza a cuccot és átvizsgálják...most attól tekintsünk el, hogy ez bullshit...nem sok kedvem volna plusz pénzeket költeni erre.
van esetleg esély arra, hogy AliExpress-t bevonjuk ebbe az ügybe? (akár csak fenyegetés szinten, hogy hátha összekapja magát a kereskedő) vagy ha letelt a határidő, megerősítettem, hogy átvettem stb...innentől Ali mossa kezeit?
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
bepken
veterán
lassan tényleg kezdem feladni.... én életemben nem beszéltem ilyen - nyilván szándékosan - inkompetens support-tal.... én vagyok a nem normális, hogy nem adom fel, tudom jól...csak felcseszi az agyam, hogy leírom neki a problémát, aztán újra leírom, majd csinálok neki képeket, ismét leírom a problémát, majd csinálok egy 4 perces videót ahol meg is mutatom + elmondom a problémát...erre beírja, hogy "próbáltam már tölteni az eszközt?" meg hogy hány voltos kábellel kell tölteni...mikor videóban (!) magyarázom és mutatom neki, mi a helyzet.
és ami a legjobban felcsesz, hogy mindezt amiatt csinálja, mert nagyon jól tudja, hogy ha fejenállva pörgök fél órát se fogok tudni semmit sem tenni, amivel árthatnék neki...
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
bepken
veterán
fejlemény az ügyemben:
Sure, you can send it back for exchange.Pls. send your item back to:
Phone Number: 13826438754
Address:Room 1308-1309,Building B, Huihai Square, Chuangye Road,longhuaqu, shenzhenshi,guangdong shen,China
Consignee :Wendy-Aliexpress
Zip code:518109
Reminder:
1. Please return the package in its original packaging.
2. When sending the package, please use the traceable logistics method to return it in order to track the return of the package, such as postal transportation, etc. (avoid using commercial express delivery to return the tariff problem).
3. Please help declare a low value of 5 USD to avoid the situation that the package is returned due to customs problems.
We will send you a new one or issue you the refund (excluding the postage) via PayPal once I receive your parcel.
Thanks for your understanding and any other questions feel free to let me know.megérheti visszapostázni? mármint sosem postáztam még kínába, de gondolom nem olcsó mulatság, pláne hogy nyomkövetős megoldást fogadnak csak el (meg nyilván én se szeretném, hogy elvesszen)
illetve mi ez az 5 dolláros értékmegjelölés? azt hogyan tudom?╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
bepken
veterán
ettől féltem....én is néztem közben kalkulátort és a legolcsóbb is 15 ropi lenne.
lassan le kell nyelnem a dolgokat, úgy tűnik...írtam nekik, hogy kizárt dolog, mert kb annyiba kerülne a visszapostázás (vagy több), mint amennyiért a terméket vásároltam, szóval kb olcsóbban jövök ki, ha rendelek tőlük egy újat erre szerintem majd valami olyasmi válasz jön, hogy sajnálják, meg hogy ők ezt tudják "felajánlani"....
mindegy, részemről a kereskedő/márka innentől felejtős, gyakorlatilag ugyanezt megcsinálták volna szerintem a 3-4x ennyiért árult termékeik esetén is.
amúgy én is balf.. voltam, mert általában PayPal szoktam fizetni, itt viszont nyilván nem így tettem ez volt a tanulópénz
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!