- iPhone topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
Hali.
Friss regisztrált vagyok eliexpressen, és vásárolni szeretnék valamit, ám a bankkátya megadása után egy ilyen figyelmeztetést kapok
Dear Customer, we regret to inform you that due to business adjustments, the Alipay balance service will be terminated from January 1, 2017 (PDT). Please use up your remaining balance as soon as possible. Click here to find more details: http://sale.aliexpress.com/4AUiFoEAkV.htm
Valaki el tudná mondani hogy ez mit jelent?
A szavakat értem, de mint újonc nekem ez "kínai" Vásárolhatok bankkártyával ahogy pl. a google playen is szoktam? -
DeathAdder
veterán
Hali. Na mint újonc egyből problémába is ütköztem, ugyanis a tegnapi rendelésem ma meg lett szakítva, és a rendelési szám mellé az van mellékelve hogy:
"In order to validate your payment, please follow the instructions below and file an appeal . We will respond to your appeal in about 1-3 working days. Once your card/account information has been validated, you may go shopping on our site."
S kéri hogy töltsek fel képet az igazolványomról és a bankkártyámról
Ezt minden vásárlónak meg kell csinálni, vagy ez csak valami kivételes eset?
-
DeathAdder
veterán
válasz DeathAdder #14985 üzenetére
Miért kell megadnom fénykép formájában a személyi adataimat illetve a bankkártyámét?
Vagy ez normális?
Egy ismerősöm egy éve használja és soha semmi ilyet nem kértek tőle
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Simán a kártyám adataival vásároltam két terméket is, egyiket tegnapelőtt, másikat tegnap.
Mindkét esetben azonnal levette a zsét, ám a tegnapi vásárlásom összegét egy mára visszadobták mondván "Your Order has been closed".
Ezután látom a My Olders menüpont alatt, hogy:
Hogyha arra megyek, hogy Add To Cart akkor megint ott vagyok ahol tegnap amikor megrendeltem, ha pedig arra hogy Want to Appeal akkor pedig ide írányít:
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Köszi szépen
Természetesen volt elég fedezet, egyből le is vette mihelyt megvásároltam, és ma reggel a teljes összeget visszakaptam.
Egyáltalán nem nagy összeg 14.58 euró, OTP-s MasterCard egyébként a kártya, és tegnapelőtt sikeresen vásároltam már nem egész 10 euró értékbenÁm ez a tegnapi vásárlás már nem jött össze, de akkor első körben megpróbálok rákérdezni hogy mi ez a "securíty reasons"..
-
DeathAdder
veterán
válasz DeathAdder #15016 üzenetére
Erről egyébként az eladó "tehet", vagy ő is teljesen független ettől és az alinak tegyem fel a kérdést?
-
DeathAdder
veterán
Közben ezt találtam faq-ban.
szóval lehet a bank sztornírozta a kifizetést biztonsági okokból
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz DeathAdder #15013 üzenetére
Hát ez bizony sehogyan sem akar jó lenni
Megrendeltem azóta megint, de megint visszadobta a pénzt másnapra.
Megrendeltem mégegyszer egy teljesen másik kártyával, de azt is visszadobta másnapra. A válasz minden esetben ugyanaz volt "Your order has been cancelled for security reasons"
Tehát tuti nem a kártyával, és a bankkal van a gond.
Mit csináljak, vagy kit kérdezzek meg? Semmilyen utasítást nem kapok, csak hogy cancelled, cancelled, cancelled..
-
DeathAdder
veterán
válasz #16729600 #15165 üzenetére
Írtam a supportnak, a válasz:
"Please replace your payment account
Because of your payment account problem
Funding audit does not pass"de mit csináljak ha már 2 teljesen különböző kártyával is próbáltam?
Ahogy látom paypal sincs, szóval jól meg vagyok lőve
Az lehet esetleg hogy más országot írok be szállítási címnek, mint milyen országból való bankkártyával fizetek?
-
DeathAdder
veterán
-
DeathAdder
veterán
Semmit sem ért..
Régi fiókban kártya törlése, új regisztráció, mostmár egy teljesen másik termék vásárlása, erre megint "Your order has been cancelled for security reasons."Asszem eddig tartott rövid pályafutásom az alival
Mondanám hogy így már biztos a bankkal van a baj (meg azt is írta a support hogy "Please replace your payment account"), de hogy két teljesen különböző bank és különböző kártyával pont ugyanez történjen, főleg hogy egyik kártyával rendszeresen vásárolok alkalmazásokat a google play áruházban...
-
DeathAdder
veterán
Kinek kell írnom ebben az esetben?
Mint korábban tárgyaltuk már volt az a problémám hogy bármit rendeltem azt 1 napon belül törölték, mondván: "we have to cancel your order for security reasons"
Na mármost mindig amikor törölték szinte azonnal visszajött a pénz az OTP - s számlámra.
Mivel nem tudom mi az a "security reasons", ezért kíváncsiságból megpróbáltam egy másik bankkártyával is fizetni (az a CIB banké), ám a rendelés ugyanúgy törölve lett, de ez már 5 nappal ezelőtt volt, és még mindig nem jött vissza a pénz a számlára
Kinek kell írnom ilyen esetben?
Alin csak robotokkal találkoztam eddig... hol van most az a pénz? az eladónál? Lehet hogy lenyúlták?Mondom OTP-re visszajött 4 alkalommal is szinte azonnal, CIB-re viszont már 5 napja várom, ugyanis a rendelésem 5 napja törölve lett általuk, pénz meg sehol... 15 euró egyébként.
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Köszi mindenki, megnyugodtam
akkor maradok a seggemen és január végéig talán "visszajön" -
DeathAdder
veterán
Hali.
Mi akkor a teendő ha rendeltem két napszemüveget, és csak egy volt benne a ma megérkező csomagban?
csomagon is írta hogy egy napszemüveg van benne.Ugyanaz a hirdetés, csak a keretek színe eltérő. A rendelési számuk is egy
-
DeathAdder
veterán
Amikor írok visszajelzést, hogy sikeresen átvettem a cuccot, majd értékelem szóban is és képet is töltök fel, akkor miért van az hogy egyik hirdetésnél látható lesz a Feedback alatt, a másiknál meg nem jelenik meg soha?
-
DeathAdder
veterán
Hali.
Tegnap vettem át egy gps-es sebességmérőt, ami egyáltalán nem működik (sehogy sem csatlakozik műholdakra).
Ilyen esetben indíthatok azonnal disputet? Illetve mire számíthatok?
Megvan a vámpapír, illetve a termék amit tudok kép/videó formájában is dokumentálni, de a csomagolást amiben érkezett és írja rajta a nevemet azt már kidobtam, és nem tudom visszaszerezni. Ez mennyire gond?
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Üdvözlet.
Magyar postára rendelhetek aliexpressről?
Tehát megadhatom egy szegedi posta címét, és az én nevemet, telefonszámomat, vagy esélyes hogy abból kavalkád lesz?
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!