- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Asus Zenfone 8 - komplett kompakt
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DavidPetson
csendes tag
Szerintem a Trapcode Particular-al sokkal jobban járnál, legalábbis én azzal oldanám meg.
Azzal sokkal jobban le lehet szimulálni a teret és ha comp mögé teszed, akkor a nem kívánt részeket le lehet maszkolni. Azzal is tud szenvedni a gép, viszont QT pre renderben transparent értéket tudsz hozzá rendelni, így a kész comp már csak egy videóként látja.
-
DavidPetson
csendes tag
-
DavidPetson
csendes tag
válasz trialboj #216 üzenetére
A háttér loop-al kapcsolatban a kockában látható rész legyen ugyanaz az a táj első és utolsó frame-en, köztük a változás. Ettől függetlenül a felhő és a nap továbbra is gondot fog okozni. A felhő a kevésbé problémás, mert a fent említett táj megoldással kivitelezhető. Viszont napból egy van a mi Naprendszerünkben, hacsak barátunk nem a Tatooine-on tekeri a bringát. Úgyhogy azt az első frametől az utolsóig át kéne úsztatni az égen, ami nem a legjobb megoldás, mert akkor úgy tűnne, hogy közelebb van mint a felhő a mozgásából ítélve, szóval én azt hagynám fixen.
Az animációnál meg a pedált nem rajzolnám külön, hanem a cipő aljára "ragasztanám", így annak az animálásával nem kell foglalkozni. A felénk eső pedál pedig rossz layer sorrendben van, mert bemegy a váz mögé.
És én is azt mondanám, hogy teljesen kinyújtott izületekkel operálj.
[ Szerkesztve ]
-
DavidPetson
csendes tag
válasz Aventador91 #244 üzenetére
Próbáld meg QuickTime-ba kirenderelni. A MOV file nem szokott akkora lenni.
-
DavidPetson
csendes tag
válasz Aventador91 #250 üzenetére
Linkeld össze az AE comp-ot PP-vel és onnan tudod tömöríteni. Én úgy szoktam, hogy megcsinálom MOV-ba és azt importálom PP-be. Aztán ha már nem kell, akkor azokat kitörlöm, csak sokszor kell a veszteség mentes verzió is, ha a tv-nek dolgozunk.
-
DavidPetson
csendes tag
válasz agika kerdez #400 üzenetére
Szia! Hagyd a Media Encoder-t, helyette rendereld közvetlenül movba, ha a legjobb minőséget szeretnéd vissza látni
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Mini-ITX
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Autós kamerák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xbox Series X|S
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- További aktív témák...
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.
- Canva Pro előfizetés - 1 éves
- Windows, Office licencek a legolcsóbban, egyenesen a Microsoft-tól - 2990 Ft-tól!
- Vírusirtó, Antivirus VPN kulcsok
- Bitdefender Total Security 3év/3eszköz! - "Tökéletes védelem most kedvező áron..."