- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Netfone
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
haxxika
senior tag
válasz Vismajor01 #12871 üzenetére
Ebben a kérdésben szerintem a Volvo V60 PHEV - Magyarország csoport tagjai jobban tudnak segíteni
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
róbert gida
tag
válasz Vismajor01 #12873 üzenetére
Szia!
Májusban vettem egy V60 phev-et D5 motorost 2016 év végit ami 2017 modellévnek számít.
Mire vagy kíváncsi? Rengeteget jártam én is utána mire kiválasztottam az autót.Nyugalom ,a hosszú élet ritka ! Ne igyál bele a medve sörébe!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Vismajor01 #13032 üzenetére
Én a kettő közül a Mercivel kérném inkább a fóliát.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Vismajor01 #13032 üzenetére
Amelyik vastagabb és / vagy hosszabb a garancia. Biztos hogy tudod mik a hátrányai a fóliának?
-
tibor.sz
tag
válasz Vismajor01 #13036 üzenetére
Oké, ezeket nagyrészt értem. A magasnyomású mosás miért kizárt? Leszedi a fóliát? A gépi mosás meg megkarcolja?
Nekem a V60-ra új korában rákerült az övvonalig (ablakokig) körbe átlátszó fólia. Nyilván, hogy parkolókban, kőfelverődéseknél ne a fényezés sérüljön. Én már így vettem, de nagyon hasznosnak tartom, mert azért látszanak itt-ott karcok, amik amúgy a fényezésen lennének.
Viszont havernak van S60, ami telibe van fóliázva matt feketére. Sima gépi mosóban mossa és nekem nem tűnt fel, hogy baja lenne. Persze nagyítóval nem is néztem még soha.
Azért feszegetem a témát, mert felmerült bennem, hogy ha majd új autót veszek (egyszer, sokára), akkor azzal fogom kezdeni, hogy telibe fóliáztatom. Nem is feltétlenül a szín miatt (bár abban is nagyobb a választék, mint a gyári fényezésekben), hanem a fényezés védelme miatt. De ha ez csak további macerát szül, akkor nyilván felejtős.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Vismajor01 #13036 üzenetére
Sok a kókler, illetve a silány munka. De a jobb helyeken is megmondják hogy tökéletesen felrakni szinte lehetetlen, biztos lesz 1-2 légbuborék, és ugye ezt szárazon teszik fel, nem mint a PPF-et nedvesen ahol lehet mozgatni, igazítani. Illetve a fólia nem nagyon bírja a nyújtást. Mármint bírja, csak a szín nem, és könnyű úgy bele hő-légfúvózni hogy nyomot hagyjon, vagy olyat nyújtani rajta.
Kb harmad olyan vastag mint egy PPF, így védelmet nem ad (az anyaga miatt se). Illetve mennyire gondolkozol hosszú távban, mert 2 évnél tovább ha fennmarad akkor csak macerásan fog valószínűleg lejönni. Amennyiben garázsban parkolsz az kitolhatja ezt valamennyire.
Drága, fakul, sérülékeny, karban tartani is szopás, nagyon nagy cumi leszedni, 3 év felett nagyobb macera mint feltenni. Akkor már inkább rendes fényezés, és akkor az meg van csinálva, vagy ha védelem kell PPF. Mármint ez az én véleményem.
Szerk.:
Én is körbe jártam a témát, osztottam, szoroztam, meglátogattam pár fóliázó helyet, elmondtam mit szeretnék, mondták hogy akkor inkább ne fólia legyen ha nem PPF.
Én meg inkább egy jóbarátommal lepolíroztam és kerámiáztam 3 lépcsőbe.
Igazából csak arra akarok rávilágítani hogy tudd mit vállalsz. Ha neked úgy okés, akkor hajrá.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Vismajor01 #13040 üzenetére
Rendben, ha tisztába vagy a hátrányokkal, és tudod mi az ára akkor nyugodtan.
Illetve a kerámia akkor is ajánlott rá a könnyebb tisztíthatóság miatt.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Vismajor01 #13129 üzenetére
V60 akksija jóval nagyobb, gondolom sokat állt mielőtt vetted.
Nem is az a bajom vele, ha nem hogy a videóban az XC90 eAWD valami rettenetesen rosszul működik akár egy 15 éves haldexhez képest is.
Faterék is V60 D6-ot vettek kb 2 éve, de még nem próbáltam. Nem tudom milyen benne az AWD.
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz Vismajor01 #13166 üzenetére
Isten ments. Nekem 2.4i szívó sor5 170 lóval és 5-ös automata váltóval.
Smoke some weed nigga!
-
Peti78
őstag
válasz Vismajor01 #13253 üzenetére
Szia!
Itt bizony a rossz minőségű áram lesz a ludas. Mit töltöttél bele?Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
FeRRaR1
őstag
válasz Vismajor01 #13253 üzenetére
Tele volt az akksi méréskor?
-
FeRRaR1
őstag
válasz Vismajor01 #13256 üzenetére
Faternak is V60 D6 van, de még soha nem próbáltam mivel covid alatt nem utaztam M.o.-ra. Az a majdnem tíz másodperc viszont gyanús hogy csak az elől kaparó diesel tudna ennyit önmagában. Sima e módban megy rendesen?
-
Vismajor01
addikt
válasz Vismajor01 #13258 üzenetére
Nem lettünk okosabbak, Ivanics nem talált semmi hibát. Mérőpadot javasoltak h lássuk mennyi a veszteség, illetve azt h lehet h valami kezdődő gebasz.
Eladom a fenébe
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
veterán
válasz Vismajor01 #13270 üzenetére
Hmm, érdekes hogy nem találtak semmit. Feltételezem, kevésbé ismerik a típust, de akkor is.
1. Létezett a D6 mellett D5 PHEV, az valamivel gyengébb (ott is sokallom a közel 10 másodperces 100-ra gyorsulást). Nem lehet, hogy D5 PHEV-et vettél? A motorszámból kiderül.
2. Próbaképpen biztos megnézném mennyit megy végsebességre. (Pl. egy csendes napon az M6-on, Waze legyen bekapcsolva, az jelzi a traffipaxot és kiírja a valós sebességet.)
3. Felkeresheted a V60 Service-t Százhalombattán, ők beleásták magukat a típusba. Nekem a klímát és a váltót mosták, illetőleg cserélték a turbó szabályzószelepét, ami szintén okozhat teljesítménycsökkenést (nálam jelezte az autó a hibát).[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Vismajor01 #13272 üzenetére
"Nem, nem elég."
Ezt nem szeretem. El vannak szállva maguktól...
2. Nagyobb kerék van az autódon, ezért egyrészt másképp mér, másrészt nagyobb az ellenállása, így az óra szerinti elvárható sebességre nincs pontos szám a fejemben. De ha 220-at tud az órán, akkor nincs nagy baj, megvan a D6 PHEV-hez tartozó dízelmotor teljesítményének a java. (enyém gyári méretű keréken 238-ig elment, a 240-et még kinéztem belőle)
-
spect80
senior tag
válasz Vismajor01 #13272 üzenetére
Launch controllal próbáltad?
https://www.volvocars.com/en-th/support/manuals/v60-recharge-plug-in-hybrid/2020w17/starting-and-driving/drive-modes/launch-function
csak mert alapból az összes 3 betűs biztonsági okosság megakadályozza, hogy leadja a maximumot
-
Vismajor01
addikt
válasz Vismajor01 #13282 üzenetére
Amúgy mégse, mert az én forgalmim azt irja, hogy D5244t15
Mivel úgy kezdődik, hogy d5 ezért gondoltam D5-ös van, gugli is ezt mondja de közbe meg a forgalmi azt irja 158 kW ami meg 215 lőerő mint a D6. Wut?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
spect80
senior tag
válasz Vismajor01 #13281 üzenetére
mindegyik Volvo-ban van launch control, csak mindegyikben kicsit más. A 2009es S80-ban is, csak ott kicsit többet kell gépészkedni a váltóval, de a 2020-as B5 XC90-ben is működik
[ Szerkesztve ]
-
Kelecar
aktív tag
válasz Vismajor01 #13283 üzenetére
Motorkódban az első 2 karakter az üzemanyagot és a hengerszámot jelzi. Esetedben Dízel 5 henger. A típus jelölésben a D utáni 6 meg a teljesítmény osztályt jelöli.
Egyébként a D5-ben meg a D6-ban ugyan az a motor van, csak utóbbi meg van spékelve az elektromos hajtással.
Egyetlen rejtély továbbra is az, hogy miért ilyen távol van a gyári gyorsulástól. Bár lehet én is meglepődnék ha lemérném a V8-at meg a T4-et
-
haxxika
senior tag
válasz Vismajor01 #13283 üzenetére
D6-ból volt egy teljesítménycsökkentett verzió is tudtommal, ami D5 twin engine néven futott, de wiki szerint 2015-től volt ez.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
veterán
válasz Vismajor01 #13283 üzenetére
Akkor pedig D6 PHEV , ugyanaz mint az enyém volt. Forgalmi.
-
spect80
senior tag
válasz Vismajor01 #13289 üzenetére
Értem, gondoltam egy próbát megér már ha egyáltalán automata a kocsi.
Egyébként az általam linkelt oldal pont ezeket írja le. Lehet én vagyok előítéletes a szerelőkkel és a márkaszervizzel (mondjuk az általad leírtak kommunikációs stílusukból nem úgy tűnik), de ez esetben én jobban hiszek a gyártó oldalán leírtaknak, mint nekik. -
Micha3l
tag
válasz Vismajor01 #13289 üzenetére
Szia, megoldódott a probléma?
10 mp eleg sok, AWD ben is 8 sec korul kell lennie, Power mode 6 s, de ehhez 1 fő, ideális út, tapadás, jó gumi, prémiumabb üzemanyag, feltöltött akkumulátor is kell.
VIDA -val meg kellene nézni milyen a turbónyomás, attól hogy még nem ír ki hibaüzenetet, (általában nem dobja rögtön, de ha igen akkor motorszerviz szükséges feliratot és check enginet is ad) ) elképzelhető a turbó vezérlőszelep rosszalkodik nálad is.
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatás
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- E-roller topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Futás, futópályák
- Autós topik
- Macska topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest