Hirdetés
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Pneumata - Már elérhető a horrorjáték, ime a launch trailer
gp Az elmúlt napokban PC-re és konzolokra is elérhető lett a teljes kiadás.
-
Elengedheti a köztes generációkat az Intel
ph Sok mérnöki erőforrást lekötnek a frissítések, miközben sokat nem raknak hozzá a meglévő platformokhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chal
addikt
válasz ferzoli #10475 üzenetére
Ne is kérdezd Pénteken 11-kor közölték a kereskedővel az okmányirodában hogy "lefagyott a rendszer" (amúgy délig lettek volna). Előbb meg nem tudta vinni, mert akkor végeztek a műszakival. Sajna minden péntekre jött ki, így benne volt a pakliban hogy nem tudom átvenni, azért persze bíztam benne, de nem lett az egészből semmi. Holnap újra nekifutnak.
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
válasz ferzoli #10475 üzenetére
Na, mára összejött, mentem vele kb. 60km-et, meg amint tele lesz az akku, éjszaka is gurulok egyet, ebben biztos vagyok Nagyon tetszik, az adaptív cuccok zseniálisak, főleg elektromos módban egy teljesen más világ, szépen kúszik a dugóval, csak kormányozni kell, már most imádom. Gázadáskor kicsit bátortalan, a fékezés viszont nagyon intenzív, én jóval előbb csinálnám, és többet vitorláznék, de így is űrhajó feeling
Power módban nem mertem nagyon meghajtani, mert tavaly áprilisban volt utoljára olajcserén, viszont azóta sikerült beletennie az előző tulajnak 40e km-et... Gondolom jött a lízing vége, és le***rta már, előtte szerencsére pedánsan hordta a holland márkszervizbe. Persze a nagy kérdés az, hogy ebből mennyi ment a D5-be, remélem kevés. Nem tudok vele nagyon kapkodni, mert várom az időpontot a klímakompresszorcserére, fogok kérni egy olajcserét is mellé. Ha előtte elvinném pl. Mátrai Zolihoz, vagy máshova, akkor félő, hogy a Volvonál elhajtanak (mert kiszúrják hogy más is hozzányúlt), és nem lesz új kompresszor garanciában Remélem a héten ez rendeződik, addig pedig akkuval járok, és ha nagyon kell, akkor lábujjhegyen a dízellel.Szóval perpill csak az elektromos üzemről tudok írni inkább: itt ugye 90 ló van csak, viszont a nyomaték miatt fickósabban indul még így közel 2 tonnával is, mint bármelyik egykori 90-100 ló körüli szívó benzinesem. Érzésre tudja azt amit egy E-Up (Mol limo miatt viszonylag sokat használtam), 70-80km/h felett elfogy azért a lendület, ott már csak módjával húz, dehát nem is erre való ugye. Ugyanakkor egészen új kihívások elé is állít a dolog, mert az egyetlen hang amit elektromos módban hallok, az a gumik gördülése Régebben annyira nem érdekelt a dolog, de most tuti ki fogom kutatni, hogy mi a leghalkabb/legjobb amit érdemes rátenni
Egyébként meg ismerkedünk, próbálgatom a dolgokat, rém egyszerű a menü és a funkciók kezelése, minden adja magát, de hát ezt itt nem kell senkinek ecsetelni gondolom, csak nekem új a Volvo, eddig német autóim voltak főleg
Ha van kérdés, szívesen válaszolok, egyelőre ennyi jutott eszembe.
Saját fotó még nincs, így a kereskedő által aprólékosan beállítottat tudom csak betenni
Hiányzik belőle az R-Desing külső (+az Ixion felnik hozzá), a kormányfűtés, a hátsó ülésfűtés, a fejtámlamonitorok, és az első kamera. Azt hiszem minden más benne van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Robogó, kismotor
- Elengedheti a köztes generációkat az Intel
- Milyen videókártyát?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Filmvilág
- Okos Otthon / Smart Home
- Politika
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen