Hirdetés
-
Mégse száll ki a Meizu?
ma Egyelőre nem úgy tűnik, mintha ne maradt volna azért valamicske erőforrás az AI mellett a mobilokra is; újabb Meizu készülék tűnt fel.
-
Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
ph Az eredeti VSA-100 lapkára épülő megoldást két hobbista fejleszti, és úgy fest, hogy hamarosan révbe érnek.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zewa
senior tag
Szerintem félre címezted. .: Kristian :. Vasa volta GT.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
Sziasztok,
eljön lassan az ideje hogy elbúcsúzzak a Puntomtól és továbblépjek. Tudom nem egy nagy hűha de én szeretem és innen szeretnék előre lépni. (Sporting, 1.4 95ló) Próbáltam konkurens járműveket járműveket, amik után élmény volt visszaszálni a 'szarolaszba' (Polo 1.4 101ló, Corsa 1.4 90ps)
Szóóval maradnék a digó fronton. A 147FL-el és Grande Puntokkal szemgetek. A szívem a 2.0TS vagy 1.4 T-jet felé húz. Az előbbiről ovalstam hogy csapágyosodásra hajlamos. A főtengely vagy hajtókarcsapágy a bajos? Egy vezérléscserével együtt ez mennyire fáj? Ezen kívűl vannak még betegségei?
Egy sperrt idővel mindenképpen szeretnék, típustól függetlenül. Ennek a beszerzése, beépítése menynire bajos illetve fájdalmas a két típus esetében?...esetleg kezdjek el barátkozni a "Jet Turbo Diesel" kifejezéssel?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"