- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- iPhone topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Asus Zenfone 11 Ultra - nagyra nőtt
Hirdetés
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz TheProb #7503 üzenetére
Kerepesi Jani is jo
nekem o van a legkozelebb amugy
8-10perc seta
147 vezerlescsere hatsofek csere az nala volt elkovetve
fekkel reggel odavittem ejszakasbol, portasnal hagytam a kulcsot meg reggel fel het korul, es delutan kesz volt
kezfekbowden csere, brembo betetek+tarcsak csere, a feknyergek kivakarasa a rakovesedett fekporbol, hogy rendesen mozogjon a nyereg, szumma 56k volttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz HussarF #7560 üzenetére
ez a Golf 4WD-vel indul, a Marea FWD
ez 275-l veret be a celnal, a Marea 301-l
ez DSG-s a Marea sima manualis "H" valtoseroben a Marea tuti tobb ennel, mert nagyobb az ET-je
a sulyban nem hiszem nagy lenne a diffiha jol szamoltam ez 5.-ben megy be a celba es eppen bevaltja a 6.-t, a Marea 4.-ben eri el a 301-t
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Zsidaaj #7564 üzenetére
0.5bar korul mar lehet ilyen hangja
a gyari PGT motor overboost uzemben 1.35bar-n jaramugy ez eleve nem attol fugg, hanem a lefujoszeleptol
ha atmoszferikus, akkor hallod ezeket a hangokat, ha recirkulacios (=gyari), akkor kevesbe
utobbi gazelvetelkor a turbo ele nyitja be a keruloagat, igy a turbon a levego korbe-korbe jartöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
ezt anno mi csinaltuk 5 eve drag-ra
en beszelek az elejen
az az en notim a szelvedon az elejen
hatterbe all a 1.9-s PGT-m, meg a Marea SW 2.4 10v JTD-m isa hangja nem tudjuk mitol lett ilyen erces, amikor a vegen megnyomkodja a gazt, mert a 1.4 8v motorral ugyanez a turbo meg kipuff volt rajta es sokkal halkabb volt
talan a jobb oblites miatt, ami a 16v hengerfejjel alapbol van a 8v-hez kepest, sokkal nagyobbak a hengerfejben a csatornak annal is mar gari allapotaban is, mint amit a 8v-bol ki lehet hozni kis kezi maroval szetfaragva is
a motor amugy valojaban 1372ccm volt csak a szabalyzat miatt, be is merettuk a gepatvevokkel, hogy az csak annyi, hiaba az 1.6-s Stilo blokkbol van csinalva a fem 1.6-s Bravo szivosorral (Stilo-e mar muanyag)ez a 8v motorral mar 12sec-s idot tudott menni 1/4-n 181kmh-val
osszehasonlitaskeppen egy E46 M3 gyarilag tud 13.4-13.5-t
csori auto lassan 2 eve szet van bontva, uresen all kaszni Pecelen egy telephelyen tobb masik PGT mellett
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz j.bravo #7686 üzenetére
vagy a teto meg a kazanfedel van mas szinre fujva
147-bol volt eleve Blackline kivitel, ott a teto fekete is fekete, ha ugy kertek, meg az utasterben minden muanygaelem sotetebb szurke szinu, mint a tobbi kivitelben
mondjuk teto a feketen eleve is fekete
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz j.bravo #7691 üzenetére
nekem a 147 le van rakva, es 17"-s TI cipok vannak rajta
de igy vettem, igy hoztak be CH-bol elevea TI felnis az enyem, a Q2 az gyari magassagu
asszem -60mm-n van az enyem, es -200mm-g lehetne lefele allitani, ha minden igaz147-n is a gyari 15"-s alufelni ritka butan nez ki, 156-n is a 16" is haaaat, attol fugg melyik
ami meg jol nez ki, az a GT 18" surukullose es a GT 18"-s Blackline-a
a 147 17"-s BL-a az mas dizajnos, mint a GT BL 18"-satöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #7707 üzenetére
sorozatos elbaszkuralasok ezek
sehol egy jol kinezo, tomegmodellnek valo auto, normalis motorokkal, amibol sok menne le, es lenne profit is
qrva draga a Giulietta is, 6.5M egy frutti 120lovas motorral
es hiaba jo a motor, ha draga, es nem fogy miatta
mas benzines meg kb nicns is bele
nincs egy 160-170loeros verzio, pedig Fiat-ban van az is, nincs egy 1.8TBi hogy vmi veretosebb darab is legyen4C aran is siman kapsz egy Porsche718-t, ami 300+ lo
tobb tizen+ eves 147/156-t latni az utakon, mint egy aktualisan futo Giulietta-t
abbol is a 2.0JTD is 170lo mar 8.6M
de 10M is fole fel lehet extrazni siman
baze annyiert siman vannak sokkal jobb vetelekaktiv 3D-s web-s konfigurator meg 2020 van lassan es meg mindig nincs, amin latszodna, hogy nez ki, kivul-belul meg stb
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #7712 üzenetére
9.4M-ert i30N van 275loval vagon olyan extraval szeriaban alaparon, ami a Giu-ban +fizetos
es egy dimenzio ugras van a ketto kozott menetteljesitmenybenCoure Sportivo egy 8.6sec-s gyorsulasu dizelautoval?
vmit nagyon at kene gondolni, mert csupan a 100 eves multbol nehez megelni
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz kisza25 #7724 üzenetére
vmelyik nap neztem egy aukcios oldalt volt kikialtasi aron 100USD-ert(!!) 2015-s Fiat 500E
de meg 20oraval a vege elott is annyin allt
na mondom baze annyiert meg megis vennem, kb 2.5kUSD behozatni azon felul
VAM forgalombahelyezes meg frutti kb ezeknel
cegnel is van e-auto tolto 33km oda-vissza nekemhat a hatarido elott nem sokkal azert csak felmaszott az ar 8kUSD-re... na ugy mar annyira nem volt jo vetel
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
tegnap volt hugi eskuvoje, beszelgettunk, kerdezi az egyik rokon kicsit mar betütükézve, hogy miert egy ilyen "szar" alfat vettem egy TDI Passat helyett?
o tok jol elvan a Octavia TDI-vel
neki is volt 20+ eve regen egy sajat bevallasa szerint is szar Croma-ja, de tenyleg az az igazai bontoszokeveny volt kivul-belul
hagytam ra egy darabig, aztan mondtam neki, hogy annak a szar alfanak legalabb nincs kirohadva a kuszobje meg a sarvedoi, mint a 8kiloert vett sztar Octaviadnak, meg ez 150lo alapbol, de ha keves feliratom egy pill alatt 180-ra is
de majd o holnap megmutatja mennyire megy ez a Octavia, mert ezek kemeny autok am, siman lenyom majd vele
jol van, igyal inkabb meg egy sört
aztan kiderult 1Z motoros 90lovas veszedelemrol van szona elment vegre, mondja a muki akivel beszelgettem eredetileg, hogy neki egy Galaxy TDI-je volt, 3 honap alatt rament 900k
aztan sorolta miket cserelek benne, azzal a hiabval hogy remeg a motor es leall meg lassul 800rpm-g aztan onnan erintve a gazpedalt lassan felhuzhato 2200rpm-g
szoval volt kezdeskent az elso szerelonel egy motorcsere uj vezerlessel uj tomitesekkel, mert kopott a regi furata, blokk kimosva mindenhol, meg amikor azzal sem lett jobb, akkor egy kettostomegu csere
eddig volt 600k
persze ha nem mondja hogy osztrakban dolgozik, akkor lehet nem huzzak le annyira
aztan masik szerelo adagolofelujitas, mert az a baja, aztan akkoris remeg, turbocsere mert amugy is olajoz, 2 het alatt 2x, eloszor felujittat a Wizard turbonal, aztan amikor ujra nem volt toltonyomas, akkor inkabb vett egy bontott gyari turbot ra
na ekkor volt 900k-nal
ha beleszamolja azt is amivel a osztrak autopalyarol elvittek az autot Kecskemetig, akkor 1misi felett volt igazabolaztan a harmadik szerelo rajott vegre, hogy a fotengely trigger jelado vezeteke meg vmi tűlöket jeladó kabele volt a kontaktos, de ez kicserelese utan megjavult
pocc roff, huz ahogy kellegy laza 1 millios hiba, mert faszok voltak vagy kiolvasni vagy ertelmezni a kiolvasott hibat
ugyhogy benne kisse megrendult a bizalom 10+ ev TDI-zes utan a cegcsoporttal meg az önhájpoló szerelokkel es most egy benzines kombi 6-s Mazda-ja van
fel-egy literrel eszik tobbet, de leszarja kbja Biczo csárdába menjetek el, patent, ott volt az eskuvo
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz gzbotii #7792 üzenetére
ez OK, csak ahhoz kepest hogy ehhez alllitolag mindenki IS ert, meg szare-hugye javithato, meg tele van fekete oves TDI grandmaster szerelokkel az orszag, elegge csunyan sikerult beleszaladni egy igazabol totalisan elektronikai jellegu hibaba
ami mondjuk egy ehhez kepest amibe kerult, frutti 50-60k-bol is javithato lett volna siman
OK, mondjuk a turbocsere az kellett volna talan akkoris maramugy FB-s dizeltunneres csoportban neha azt szoktam nezni, hogy mennyi olyan villanyos hibaval kuzdenek, amiket ok a francia es az olasz autokra vélnek/tartanak csak igaznak
neha alig birom megallni, hogy ne kerdezzem meg, hogy ez most vmi digo verda, vagy mi, hogy elektronikai baja van?a FB-s alfas csoportban meg szinte alig van vmi nyuglodes
legtobbszor az ablakemelo kapcsoloval keccsolnek, de az meg mindig nem a motorvezerelestöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz j.bravo #7893 üzenetére
haaaat azt nemtom, hogy DI rendszeru injektort is tud-e tisztitani, vagy csak a hagyomanyosat
amikor voltam nala 2.5-3 eve akkor csak a regi fajta 3bar-s befecsikhez volt meg technika, de azota lehet van a nagy nyomasuakhoz is mar... ezt tole kene megkerdezni most
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz Triathlete #8117 üzenetére
az a baj ezekkel a nagyon porgos szivokkal, hogy kb versenyenkent fel kell ujitani a motort egy marek dragakoert
regebben volt egy video egy DTM-s 155 2.5 V6 24v meg egy 2.0T motoros 155GTA-l megy fel ugyanott hillclimb-ben
mindketto 500+ lo, de a szivo is egy DTM jellegu uzemoras motor, a 2.0T-t meg kb otthon osszerakod ehhez csigaval
For those who missed the final results on another replies, here it is:
Alfa Romeo 155 ITC-DTM »» 2:54.55
Alfa Romeo 155 GTA »» 2:59.09
csak ha megnezed a ket autot a 155GTA az egy utcai auto kb, mert letezett par darab belole, a 155 DTM meg messsze nem az
DTM-s auton joval szelesebb a futomu es nagyobb a fek es ground effect diffuzoros az egesz alja is meg muanyag a bodeja, es csovazas az eleje
a 155GTA-val a verseny utan labon hazamehetsz akar, a 155DTM meg megy a trailerre meg a garazsba atvizsgalgatni felujitanitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Triathlete #8120 üzenetére
jo de most megnezed a DTM-t is ezen hadoklik
van 2 csapat, meg melle egy toltelek
de kozben az autok szo szerint csovazas karbon kasznis sziluett prototipusok, sehol mashol nem hasznalt technikakkal
pont ettol lesz annyira qrva draga, hogy nem szallnak bele a gyartok, hanem inkabb ki
megbolintod az elejet es tizmillio+ a kar benne
WTCC-s autok is 4x annyiba kerultek, mint a mostani WTCR-sek, meg nekidoltel is kettetort valamilye, de ezekkel az olcsobbakkal egybol tobb csapat is lett meg gyarto is
lehet lassabb egy koron 3-4sec-l, de ki nem szarja le?
megnezed a rally-ban is 3 gyarto van csak, de amikor regen 2500db-t le kellett tolni utcara is, meg joval kozelebb volt a valosaghoz a raceauto is, akkor sokkal tobb gyarto is volt csapat is meg nezo is, mert tobb csapat tudta megfizetni
nezd meg a regi felveteleket a '90-s evekbol, nem itt-ott alldigalt par emberke, mint most, hanem nezohegyek voltak kint mindenhol vegig
mi is meg az 2000-s evek elejen mentunk erre-arra, de tized annyi nezo sincs a palyak mellett mostanaban, mint akkortöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Patrick #8122 üzenetére
ha nem egy utan, akkor ketto
de ezek uzemoras technikak
BZ-ék is beszelgettek rola az egyik Racsingzone-s YT online adasban, amikor a magyar rally sebessegerol volt szo, hogy a rally-s motorok elettartama is kb 1000km, aztan kell egy 10kEUR-s revizio, az uj motor meg kb 30k EUR
az 2liter szivo es "csak" 280lo, ami 140lo per liter-re van hegyezve
nem 200lo per literre, mint ez a 155DTM volt
ismi is hasonlo arat mondott, akik egy 1.6-s Pug208-l mennek
gondolhatod egy olyan 2.5 V6-nal ez mennyibe kerulne
-------
Lada-sok is ezt szopjak be
megcsinaljak a "VFTS" 1.6-s 190lovas isten motort kb 2 misiert, aztan 800-1000km-eknt mehet reviziora par szaz rudiert
aztan mivel arra mar nuku ammo, szepen leepul a motor 5000km alatt
annyit egy ev alatt beleraknak es akkorra mar kene kb egy uj moci bele, mert a revizio oda mar keves
es gondolhatod mit zabal melle a 190lo 13:1-13.5:1 CR mellett 100 vagy meginkabb a 102-s oktanszamu benzinbol, aminek literje 800fizetotaller
ahelyett hogy utcara csinalnanak egy konzervativabb 2.0-t bele ~150-160loval, amit nem kell anyjajaig szetforgatni es az nem 5500-tol menne 8000-g, hanem 3000-tol 6500-g, de lent-kozepen is van nyomateka is, es eleve csak a harmadaba kerulne, meg kevesbe kopna, meg hasonlok
ugyanaz a lo/ccm arany lenne kb, mint 1.6-bol a ~120lotöbb drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
a kiegyensulyozo tengely szija
dupla rpm-n forog, mint a fotengely, de kenyesebb is miatta a kenesreha azon lesz egy picike kopas, akkor mar elviszi arra az olajat, mert nagyobb lesz a reshezag, konnyebben tud arra aramolni az olaj, es mashol kevesebb lesz ezert a nyomas meg a terfogataram
p 7000rpm-nel min 5bar olajnyomasnak kell lennie a fotengelynel (1000rpm-kent kell +0.7bar), de ha csak 3.5bar jon ossze, mert a megkopott kiegyensulyozo tengely siklocsapagyanal elmegy a terfogataram egy resze, mert arra konnyebben tud aramolni, akkor azt a fotengely csapagy sem fogja megkoszonni, es az is megkopik, es akkor sehol sem lesz igazan jo a kenes fordulatonszoval ezert szoktak kiganyezni belole
Alfa-nal is a Pratola Serra TwinSpark 1.8-sban nincs, de a 2.0-ban vana TC motorbol is kiveszik, es akkor sincs semmi kulonos hatasa a komfortra, nem razza be a kasznit sem
isminek a Thema 2.0 16v Turbo-ban is van, de pl a Delta 1.6HF Turbo-jaban meg nincs
pedig mindketto TC blokkos auto
csak a Thema feljebb van pozizva, mint a Delta[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
mondjuk mar 20 eves technika az is, es egy jobb darabert egy 400k-t siman elkernek... en nem sokkal tobbert inkabb Grande-t neznek, mar 600k-tol vannak es azok min 3 evvel ujabbak is melle
a maga koraban a mk2A bode jol tort, asszem EuroNCAP-n 4*-s volt, de manapsag mar nem igazan szamit jonak
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Triathlete #8188 üzenetére
Satya verdaja
ismerem a tulajt ott szokott bandazni a Lurdy-nal o is pentek estenkent a parkoloban, de legtobbszor nem ezzel van kint, hanem egy ceges vassaltöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
arra azert keszulj fel, hogy ilyen par km-s tavokon jarja, ahol be sem melegszik a motor uzemmelegre, meg hegynek fel nem fog 5-t kajalni semmi
a dizel se
aki mast mond, az siman hazudika jo fogyasztas az mindig a tartos konstans tempoval haladaskor jon ki mindennel
akkor el lehet vergodni vele 6 liter korul, egy ekkora autoval, vagy akar alatta is, ha 100-110km/h korul mesz csak veleaz 1.4-bol letezik 5 es 6 sebesseges valtos is
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz HussarF #8239 üzenetére
nekem az a csoszeru kmoraegyeg pont nem tetszik
meg a FL elotti 147 az tok bamba szembol, hatul meg kicsik a lampai
es mintha csodalkozna az auto, ugy "nez" a kis lampaival szembolaz FL utani joval aggresszivabb kiallasu, es abban a kmoragyseg is normalisabb
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz HussarF #8286 üzenetére
1.33 nem szivo lenne, hanem turbo
azt meg siman lehet ugy csinalni hogy 2000rpm-nel megvan a max 240Nm-nyi nyomateka, es onnan esikennyi nyomatekot annak idejen pl a 2.8-s VR6 motor tudott vagy a 2.5literes 6hengeres BMW, de csak joval magasabb rpm-n
1500rpm alatt meg a benzinest sem szokas hasznalni, mert onnan nem szeret kigyorsitani az sem
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
de meg mindig nem ertem, ha van hazon belul is jo valtojuk keszen, akkor miert kell "venni" egyet mastol ehhez?
plusz mibol tartott volna 2.8-3liter olajt tolteni bele gyarilag es ballisztikus ivben leszarni a Opel ajanlasat?
most ezt nyogik, hogy nem veszik az uj autoikat az ilyen kozelmultbeli koltseges megbizhatatlansagi kerdesek miatt[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Triathlete #8329 üzenetére
elegge vilagbarma hozzaallas a FCA-tol, hogy nincs belole kombi
amikor praktikusabb egy sedan-nal
igy akiknek az kell azoknal a Giulia eleve kiesett es vesznek mast mas gyartotol, akinek meg vanez ugyanaz a sztori mint a 4WD is volt
alpesi orszagokban tok jol jon telen, es a fobb EU piacokon vannak hegyek, ahol esik a ho is
erre csak a top modellt lehet megvenni azzal
masik gyarto meg a 100loeros kompaktot is adja azzal, 3-400k-s felarert, ami a teljes vetelarban 4-5% plusz
es nyilvan neki messze nincs az annyiba se, mert keres rajta, szoval mennyi lehet azt eloallitani egyatalan?
igy akinek ez kene, de nem akar 50-60kEUR-t eltapsolni erre a temara, mert 4WD csak a csucsmotoros csucsfelszereltsegu valtozatban elerheto, az egyszeruen egy masik gyartonal fog nezelodni, akinek meg van fele aron is megoldasa erre az igenyretöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Triathlete #8331 üzenetére
azon szoktam mosolyogni, amikor jonnek a nagy dumak, hogy draga gyartani
ja, mert egy hidraulikus presgepnek biztos nem qrva mind1, hogy milyen alaku lemezt nyom ki a presformaval...
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
pont penteken beszelgetteunk errol hogy qrvara draga volt ujonnan is amugy egy Alfa, azert sem fogyott mar 15eve sem
egyik ismi jott egy mk2 Renault Megane RS-l 2.0 16vT 225lo (5 ajtos)
(van egy 147 1.9 16v JTDm Q2-je is)
megneztem, az ujkori ara volt az autonak 7.2misi 2003-4-ben
ugyanekkor egy 147 3.2 V6 24v GTA volt 10.8
pont 1.5x-s ar
lehet itt izelni, hogy de az egy Alfa, de 1.5x annyit akkor sem ert
a masik meg hogy 7.2M-ert a 147-m meg az o Q2-je sem jott ki akkor ujonnan a szalonbol, ami csak 150lo
ja es az RS-nek a teljes futomuve mas mint a sima proli Megane-knak, mas eleve a lengokar is, mas a csapagyzasa is, nem olyan, mint az Alfanal, hogy a lengescsillapito meg a rugo mas a 3.2 es az 1.6 kozott, amugy ugyanaz a lengokar meg mindene
es megis sulyos milliokkal olcsobb tudott lenni igy is
a Focus RS volt 8.9millio, gyarilag torsen sper-l, amit a Quaife szallitott be
10.8milkas 147GTA-ba meg kerheto opcio SEM(!!) volt eztöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz #29899008 #8512 üzenetére
15-20 eves autonal illik levenni a olajkartert es kitakaritani
erdekes lerakodasok lehetnek mar benne addigra
1.3JTD meg a Opel-kben is volt sok Combo-ban is pl, sokat mennek, de azert csodat ne varj tole menetdinamikaban, vagy ki kell nyomni a szemet
az arra valo, hogy A-bol B-be elpotyoreszik 4.5-5literrel, varosban 5-6
nekem egy 2005-s faceliftes 147 1.9 16v JTDm-m van (150lo), az a 156 hatchback-je
a futomuben most volt decemberben cserelve also-felso lengokar a stabrudakkal egyutt a muszakinal, de ott volt legyszuro, olajszuro, olajcsere, pollenszuro, gazolajszuro, hatso kipuffdob es a muszaki is egyuttal... igy volt ~230k az egesz produkcio a szerelo munkadijjal egyutt
elol kerekekent 1-1 lengokarral van tobb benne, mint egy hagyomanyos McPherson rendszeru futomuves autoban, mert ezekben van 1 fent is, nem csak alul
annyival biztos tobbe is kerul
de nem is ugy kanyarodik vele, mint azok
nekem le is van ultetve 60mm-l az auto -mar igy vettem-, kemenyebb a gyarinal nyilvan, gondolom hamarabb is fogja dobni itt HU-n a dolgot nekem
havercsavonak a gyari futomuves 2007-s 147 1.9 16v JTDm Q2 van (szinten 150lo), o 50k km-t elment masfel ev alatt vele mar amiota megvan neki
vasarlaskor cserelte o a futomuben azt, ami kopogott, azota semmit nem cserelt benne, csak az olajat es a legyszurot gazolajszurot
amiota a 147-e megvan nem sokkal utana vett egy 130loeros Ibiza 1.9TDI-t is, de azt mar el is adta par honapja
most van helyette egy Grande Punto TJET-e
na pl olyat is siman vehetsz, nem egy kifjezetten nyugos motortöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz HussarF #8529 üzenetére
ez az autot pont ettol lesz g.ci draga gyartani, hogy csak ennyi keszul belole, es keves darabon oszlik el a fejlesztesi koltsege
540lo a sima QV 510-e utan meg lofutty
~5% diffi
ennyi erovel kihozhattak volna egy 2 ajtos kupe bodet is neki, az sokkal nagyobb durranas lenne meg a szeria QV motorral is
a szelesites jol all, csak a karbon betet nem kene a hatso kerekivretöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz HussarF #8536 üzenetére
turbos kocsikban a gyari setupban plusz 20-25% jedi, de akar 30% is siman benne van
erre tobbek kozott azert van szukseg, mert azok barometrikusan korrigalnak a legnyomasra
ha felmesz tengerszint fole 1000m-l, akkor korrigalnal extra turbonyomassal, amikor jobban porog a turbo egy tengerszinti allapothoz kepest, hogy a nominalis tengerszinti teljesitmenyet ott is tudja
fent lecsokken a legkor inyomas 100kPa ala, de az auto akkoris ugyanannyi nyomast allit elo, csak az adott nagyobb toltes lesz az ottani legkorihez kepest nezve
ezert nem butulnak el ugy, mint a szivo motoros autok, mert azoknal effektiv tenyleg kevesebb levego (oxigen) megy be az egesterbe a kisebb magaslati legkori nyomas miatt, ami akkor ott ugy hat, mintha csak majdnem padlogazt nyomnal neki (pedig 100% TPS van)ezt a PuntoGT is tudta 1993-ban, szoval nem egy uj dolog
ott a jobb elso vaznyulvanyon a vezerles melletti reledoboz hatuljan van a 2. MAP szenzor ehhez, ami a kulso legnyomast meri referenciakent valos idoben
ott is s gyari 131lovas autot fel lehet okositani 160-165lora ez mezei chip-l
a 2. VH-ban is ezert voltak mar feltoltos motoros repulok is[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz HussarF #8536 üzenetére
510-bol 600lo az kb annyi muvelet, hogy 1-2mm-l nagyobb a kompresszor kerek, meg ehhez a csigahaz "szaja", meg 4-500rpm-l feljebbre forog a motor, mint a QV-ban
es keszen is vagy
ennyit meg az uzemanyagrendszer is szokott tudni siman kezelni modositas nelkul, mivel lamdara korrigal, es 0fokban is tudnia kell tartani az AFR-t lefruttizva, amikor a sokkal hidegebb a levegoben sokkal tobb oxigen van jelen egyebkent is
nezd meg az 1.9-s dizeleknel mi valtozik a 115 meg a 170loeros kozott a "1749"-s turbonal, fika dolgok, elso blikkre eszre sem veszed melyik-melyik, max ha egymas mellett nezed a kettot tunik fel, hogy itt ez egy picit mintha nagyobb lenne ezen, mint ottvagy nezd meg a mk7 Golf R-t abban milyen lehetosegek vannak
2literbol kijon a 480lo 610Nm a hengerfej levetele nelkul a gyari injektorkkal, gyari motorbelsovel, de modositott nagynyomasu pumpaval es masik turboval es DSG kuplunggal
de TÜV papiros full legal muszakit kapsz hozza ugy abban az allapotban, meg garot is
aztan kerul a donor auto ehhez 11misibe ujonnan, meg 4misi a tunnerolasa erre a szinte tokkal-vonoval beszerelve TÜV papirozvaa stage1 okositasa is 380lo a 310-rol indulva, ami kb egy sw update csak, semmi gyari motoralkatresz csereje nincs benne
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen