- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz Gomez86 #3741 üzenetére
Ennél a kormánynál a széttörés már csak olyan rutin dolog
Amúgy komolyra fordítva, aki nem a bolton, hanem közvetlenül a Logitechen keresztül gariztatja a G25-öt, annak a sajátját meg kell semmisítenie (képekkel igazolva) és utána a Logitech küldi futárral az új szettet.
Nálunk a tavasszal egyik rallys kollégának volt ilyen esete. A vidi még youtoub-ra is felkerült. Hááát végignézve, ahogy baltával szétveri és flexeli sokaknak megszakadt a szíve.Ja és csak az egyik váltófül nem érzékelt jól (a kormány, pedál, váltó minden hibátlan volt), de nem foglalkoztak javítással rögtön csere és helyszíni zúzás.
Szóval G25 alkatrész ügyben gariztatáson túlesett embereket érdemes vadászni, hátha nekik van néhány apró alkatrész még tartalékban.
-
sebgutkopf
őstag
válasz neilszab #3731 üzenetére
Korábban már olvastam a kormányos írásodat. Nem tudom a jövőben kívánod-e bővíteni illetve folytatni a témát. Amire nagyon kíváncsi lennék, hogy a G25 fölötti világ milyen. Elég röviden említed őket a leírásban, nyilván nem olyan egyszerű ezekhez hozzáférni és tesztelgetni.
Azért az is érdekes lenne akár elméleti szinten, hogy felépítésükben, érzetben procizitásban mennyire mások stb...Ezeknél ha jól sejtem már van olyan, hogy a fék nem tengely állást, hanem nyomáserősségre reagál, ami jóval realisztikusabb.
Tudsz erekről némi többlet infót adni?
-
sebgutkopf
őstag
válasz neilszab #3765 üzenetére
Jól sejtettem, hogy a korlátozott elérhetősége ezeknek a cuccoknak nagyban befolyásolja a cikket, ezt nem is vethetem a szemedre. Ezek a pedálok amúgy érdekesek. A pedál az ffb-s rendszereknek mindig a gyengéje volt, egyrészt a tengely elv miatt, a sok nagyon gyenge konstrukció és az ffb hiánya miatt.
A G25 ilyen szempontból egy ésszerű kompromisszum. Elérhető árú és a pedálok tartóssága és minősége sokat javult, kemény a fék, bár a hagyományos elvet követi.Amúgy a nyomáserőre érzékeny féket se könnyű megoldani, hogy jó legyen, ezért is érdekel, hogy milyen megoldások vannak erre.
Tavaly Finnországban volt lehetőségem egy olyan szimulátor fejlesztőivel beszélni és kipróbálni, ami az RBR köré épült és az egész kialakítását és tesztelését a két fordos srác Mikko Hirvonen és Jari Matti Latvala végezte. A rendszert amúgy bárki kipróbálhatta, de nekünk volt "hátszelünk" a házigazdánk és RBR-es hírünk jóvoltából egy hosszabb privát teszthez együtt a rallys srácokkal.
Lényeg a cuccról, hogy mivel rallyra készült a kormány, váltó, kézifék a wrc-knek megfelelően volt elrendezve, tehát szekvenciálváltó csak jobboldalt a kormány mögött, ami először fura is volt, de hamar megszoktuk. A fék itt már szintén nyomásérzékeny volt, de nem voltam vele kibékülve, nehéz volt a helyes fékerő alkalmazását eltalálni rajta. Egyrészt nagyon kemény volt és sokaknak volt vele az a gondja, hogy vagy túl gyengén fékezett, vagy már blokkolt a kerék. Valahogy itt érzem úgy, hogy sokat dobna a fékbe némi FFB effekt, hogy érezni, a csúszáshatárt, hogyan rúg vissza.A cucc amúgy így nézett ki és benne Jari Matti, amint beállítja az ülést magának.
Ezzel az egésszel szemben meg ott van, hogy ilyen árból már egy jó kis amatőr rallyra alkalmas becsövezett, kipakolt BMW-t lehet venni, ami ugyanúgy vezethető mint a szimulátor csak épp jobb rajta a force feedback
-
sebgutkopf
őstag
válasz neilszab #3845 üzenetére
Bizony komoly ligával ám. Október 3-án pedig lesz a 2008/2009-es bajnokság díjátadója, ahol a hagyományokhoz híven idén is prominens személyek adják át a díjakat (előző évek átadók között voltak: Benik, Turi, Spici, Bútor Robi). Valamint büszkék vagyunk rá, hogy a bajnokságunk hivatalos támogatója a Logitech. Így remélhetőleg idén is értékes Logitech nyereményeket adhatunk át.
Ha már Logitech, akkor most tűnt fel, hogy frissítették a G25-öt és itt van a G27.
Kíváncsi vagyok miben más az optikán és a ledsoron kívül.
Mindenesetre megpróbálom elintézni velük, hogy a díjátadóra hozzanak el belőle 1-2 db-ot, hogy ki tudják próbálni a rally rajongók play seat-ben RBR-el a G27-et.[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz neilszab #3858 üzenetére
Online fut. A bajnokság a rallysimfans pluginon fut (saját fejlesztés az RBR-hez) a plugin csak online használható (kivéve a practice mód) és a kapcsolathoz, versenyhez az oldalon fórum regisztráció szükséges. (ez sajnos a fórum motor cseréje miatt még szünetel, amíg kompatibilissé tesszük a plugin regivel).
Magához a pluginhoz a www.rallysimfans.hu/rbr cím tartozik (ott van manual is hozzá) ez az oldalrész két nyelvű (angol/magyar), itt láthatóak a nyitott online versenyek, eredmények, hot-lap eredmények stb...
A bajnokság menüje a fő oldalon érhető el, szabályzattal, csapatokkal, ponttáblákkal stb...
A következő bajnokság október/november körül fog indulni, előtte kiadásra kerül az aktuális szabályzat és majd beindul ismét a nevezés. -
sebgutkopf
őstag
válasz neilszab #3858 üzenetére
Aúúú tényleg nincs szekvenciál módja a G27 váltójának?
Az iszonyatosan nagy hiba lenne. Rallysoknak pont a váltókar szekvenciálban hátrafelé húzása adja a kéziféket. El se tudom képzelni milyen gagyi, hogy helyette mondjuk egy gombot kéne nyomogatni kézifék gyanánt.Amikor teszteltem annak idején a G25-öt a Logi jóvoltából akkor is mondtam nekik, hogy minket a H váltó nem igazán hoz lázba, nekünk a kemény pedálok és a jó kormány az érdekes a G25-ben. Imádjuk benne, hogy az ffb-n RBR-ben pontosan érezni lehet mennyi kell ellenkormányozni, hogyan ugratsz és érsz fogást újra stb... Azt is meg tudom egy kezemen számolni, hogy a saját G25-ömön hányszor használtam magán a váltó blokkon lévő gombokat összesen. Számomra akárhány gomb van a váltó része az funkcióban 1 db kézifék.
GTR2-ben elbohóckodtam néhányszor kicsit a H váltóval, de elfáradt a bal vállam, amikor kanyarban váltások közben fél kézzel kellett a kormányt ellen tartanom, mondjuk én nem vettem sose vissza a force erejét. Arról nem is beszélve, hogy ma már minden versenyautóban szekvenciál váltó van. -
sebgutkopf
őstag
válasz kzoltann #3979 üzenetére
A tendencia szerintem elég általános, hogy amikor vált az ember felfelé kacsintgat. A 2 éves ciklusok már nem feltétlen általános. Egy jobb kormány általában tovább kiszolgál, míg egy kevésbé bevált darab rövidebb ciklust él meg.
Nekem első kormányom egy MS sidewinder volt, ami 7 éven át szolgált ki. Utána MOMO-m lett, amit eleinte szerettem, de a típushibái miatt csak 2 évig volt meg, azóta G25 (már szintén lassan 2 éve). Megmondom őszintén neliszab leírása után sokat nézegettem én is a Porschés kormányokat, de sóvárgáson kívül a valós igényem nem érte el a cselekvésre késztetés küszöbét.
Lehet, hogy az is benne van, hogy igazából egy állítható és nyomásérzékeny pedálsor lenne érdekes, maga a G25 kormányával elég jól megvagyok. Ha meg lenne pénzem a nagyon drága cuccokra, akkor valószínűleg inkább vennék egy E30-as becsövezett BMW-t és amatőr rallykra járnék vele. Abban azért jobb az FFB mint otthon a székben. -
sebgutkopf
őstag
-
sebgutkopf
őstag
Kevés van belőle az országban. A Logitech is alig tudott nekem elővakarni egyet a bemutatóra és csak pár napig lehet nálam ez is, mert viszik mindenhova mutogatni, bár ezen még ujjlenyomatot sem találtam a dobozát ragasztgatnom kellett, hogy szét ne hulljon belőle minden.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Motion_Blur #4003 üzenetére
Hö! Ennyiért elgondolkoztató, hogy vegyek meg egyet tartaléknak.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Motion_Blur #4025 üzenetére
Van. Jó és rossz is, de majd írok részletesebben.
-
sebgutkopf
őstag
válasz neilszab #4043 üzenetére
A tesztet tegnap már meg is írtam, értelemszerűen főleg a G25-el vetettem össze. Még képeket kell hozzáraknom és készen is leszek, a tesztet majd a rallysimfans-ra teszem ki. Természetesen cikkedben felhasználhatod a teszt információit.
A legnagyobb érvágás valóban a váltó és pont ezért egy ellentmondásos szett, mert a kormány maga az zseniális. A nagyérdeműnek is ez volt a véleménye. Gondolj bele 80 ember egységesen: a kormány azonnal vinnék haza, de a váltó...
Amúgy ahhoz képest hosszabb lett a szöveg, mint ahogy terveztem eredetileg. -
sebgutkopf
őstag
Nem javítanak bizony, ha gond van cserélnek. Érdekes dolog, mert egyik rallys kollégának egy gomb hiba miatt küldtek új g25-öt és a rég megsemmisítését kérték (képekkel, videóval igazolva), ahelyett hogy bekérték volna javítani, vagy egyáltalán. Nem egy vacak mikrokapcsoló miatt az egész g25 szett ment a levesbe. Mindjárt megkeresem róla a videót és belinkelem
-
sebgutkopf
őstag
válasz einstein #4071 üzenetére
Nekem neliszab elképzelése elég valószínűnek tűnik. A momo sajnos már egy nagyon elavult konstrukció, ráadásul az árkategóriájából erősen kilóg a gyenge minőségű műanyag alkatrészeivel. Még ha visszajönne a régi jó piros momo a fém csapágyaival..., de a mai 900 fokos kormányokkal az se veheti fel a versenyt. Ma már a momo-t nem lehet racionális döntésnek tekinteni árkategóriájában, az ex szintén megint nevetséges.
-
sebgutkopf
őstag
Na megtaláltam. G25 gariztatás
-
sebgutkopf
őstag
Valószínűleg egyszerűen hibás a kormány. A g25 megjelenése után még 2007 elején 2x is láttam ilyen hibát (az egyiket pont a Logitech saját bemutatójára sikerült egy példánnyal demonstrálni) és bizony a kormány hibáját jelezte a villogó power led. Pedig új kormány volt, szóval ha már megy később nem valószínű, hogy ilyen hiba előjönne.
-
sebgutkopf
őstag
Ha minden játékban érzed ezt a késlekedést, és nem vezetett eredményre a vga beállítása (játékban, és driverben) tripple buffer, előreszámolás és hasonló társainak kikapcsolása, akkor a te belefutottál az input lag-ba. Ha a vga nem oldja meg a gondod, akkor sajnos a monitoroddal van a baj (minden TFT-nek van input lagja, de mértékül egymástól eltérő mértékű). Szerezz CRT-t, azzal nem létezik az input lag fogalma.
-
sebgutkopf
őstag
Ezt inkább egy fps alatt lehetne érezni, asztalnál nem hinném, hogy feltűnik. Egy próbát megér, csak ott se tudhatod, hogy nem megint a vga beállítások miatt késel.
Amúgy az összes tft laggol akár régi akár új, a mértéke viszont változó.
Mindenesetre tény, hogy a szimulátorokban nagyon direkt módon lehet érezni a kocsikat, a mozgást és a kocsi reakcióját, rögtön fordul, zizzen stb...
Ha nálad nem ilyen, akkor valahol van bibi.[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
Azért már alakul az ára. Annak idején a G25 is az "átlag" kormányokhoz képest jóval drágább volt, de szerintem nem véletlenül, valóban egy olyan kategóriát képvisel, ami fentebb való. Inkább az az érdekes, hogy ebben a köztes kategóriában a G25 illetve most már a G27-nek nincs alternatívája. Az egyszerűbb kormányok pedáljai durván elmaradnak tőle, a kormány is jobb mint a többi, míg az igazi ínyencségeknek szintén a nyomába se ér a G25/27, szintén főleg a pedál miatt. Bár azzal a faja nyomásérzékelős fék moddal azért fincsivé tehető.
Ebben az árszegmensben így a Logitech egyeduralkodó és úgy diktálja az árat ahogy akarja, nincs árharc. -
sebgutkopf
őstag
válasz Zoliwrc #4402 üzenetére
A kormány és pedál maga működne nélküle is, a kérdés inkább az, hogy nélküle a pc felismeri-e a kormányt G27-nek.
Azt biztosan tudom, hogy nem szereti a G27, ha a G25 váltóját dugja rá az ember. Beállítja magát meg minden, de a pc nem tudja kiírni milyen típus van rádugva.
Egy próbát megér. Tippre: működni fog nélküle is. -
sebgutkopf
őstag
válasz neilszab #5402 üzenetére
Mennyire vagy vele elégedett?
Egy évvel a korábbi teszt után most privát célból van nálam egy G27. A viszonyítási alapomban annyi a különbség, hogy most egy teljesen új állapotú g25-höz szokott kezet kell megvezetnie.
Nem tudom azóta változott-e valami a gyártott modellekben, de az emlékeimben némileg más érzés szerepel, mint amit most tapasztalok és ez most furcsa. Lehet szoknom kell. -
sebgutkopf
őstag
válasz Ricco_hun #5398 üzenetére
Pedig igen. Így van nálam most kölcsönbe haver g27-e, amit a hibás g25 helyett kapott, és gyári garit érvényesített, mert bolti már nem volt rá. Kb egy hét múlva már a futár kopogtatott a dobozzal, aminek levél mellékletében sajnálkoztak, hogy g25-öt már nem tudtak küldeni, így be kell érni a 27-el.
-
sebgutkopf
őstag
válasz werszomjas #5416 üzenetére
Ha megmondod év végén mennyi lesz az OTP, akkor cserébe én is megmondom a DFGT árát
-
sebgutkopf
őstag
válasz neilszab #5418 üzenetére
Az számomra még nem világos, hogy ezek a Thrustmasterek milyen minőségi szintet képviselnek. Ha köztes termék is lenne közöttük, akkor az könnyen beilleszkedhet a DFGT és a G27 közötti meglehetősen tág ársávba. Ha a kettő közé jön valami, akkor könnyen lehet, hogy az árak maradnak ahol vannak.
Lényegében 35-80e között nincs semmi. Vagy tudtok valamit? -
sebgutkopf
őstag
-
sebgutkopf
őstag
Uraim!
A kormányok és pedálok megszállottjait talán érdekelhet egy Fanatec Porsche GT3 RS kormány és Clubsport pedál tesztje: fanatec teszt
Új hozzászólás Aktív témák
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Fűnyíró topik
- Formula-1
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Crypto Trade
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest