- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- 232 megapixelnyi kamerával futott be az Oppo Ultrája
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Alig egy év után leáll a Boundary című zéró gravitációs FPS támogatása
gp A teljes változat PlayStationre is megjelent volna, de már tavasszal megtudtuk, hogy a konzolos verziónak is lőttek.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
quint
aktív tag
Win7 64bit alatt használja valaki a T-LCM pedált? Vagy csak Win10 alatt megy?
Ki akartam próbálni. Bedugtam USB-re; a gép nem ismeri fel. A kalibrációs programja ettől még működött (érzésre jól). De (fél)élesben különálló USB kormányként így nem tudtam megnézni. Esetleg F430-as kormányba dugva (jelenleg csak ilyen van itthon) buta-pedálként működik?
-
quint
aktív tag
Ha valakinek van megunt, még garanciális T300-a, akkor beszélgessünk róla.
-
quint
aktív tag
Mármint hogy konzolos AC-n és ACC-n nincs FOV? Márpedig nálam PS4-en van.
-
quint
aktív tag
Tényleg, ha már szóba jött a T300 (amúgy szerintem botrányos, hogy hova ment fel az ára...). Nektek nem szokott kilazulni a kormányrögzítő? Nem egészen 2 hónapos T300 integral ferrari alcantara kiskukim edition, 40-50 százalékos FFB-n, napi átlagban egy órát sem használva már kétszer azt vettem észre, hogy meglazult az a nagy műanyag fütyi. Mennyire szabad megtépni a kormányrögzítő rögzítő csavart?
-
quint
aktív tag
válasz
fatal` #41780 üzenetére
Ennyire nem mertem meghúzni, féltem, hogy kiszakítom a műanyagból a menetet. Na, akkor most félreteszem a fóbiámat. Amúgy engem nem zavarna, hogy ez a "rendszer" messze nem quick release, csak ne legyen auto-release
blountex: Nálam azzal kezdett a vadi új kormány, hogy azonnal elmászott a közép; a control panelen is látszott, hogy lassú, egy ujjas tekerésnél is néha ugrik a kormányszög. Visszaküldtem, szó nélkül cserélték (talán 4-5 nap volt az indítás és a visszaérkezés között). Az új teljesen rendben van - leszámítva a a fent említett megtépési fóbiámat. Igaz, nem is használtam még túl sokat, akkor sem széttépve. Például a T-LCM-et is csak 40 kg-ra állítottam, így legalább nem lesz vízhólyagos a talpam
-
quint
aktív tag
válasz
d3tox1c #42157 üzenetére
A friss firmware-rel valószínűleg semmit sem kell csinálnod, a kormány bázisába dugott T-LCM pedált felismeri. A linkelt oldalon lévő utolsó doksiban (... pedal set - mode detection) le van írva, hogyan jelzi vissza a csatlakoztatott pedált, illetve mit kell csinálni, ha mégsem ismerte fel a T-LCM-et.
-
quint
aktív tag
válasz
VikingLaci #42505 üzenetére
A zöld csík a nyers adat, arra nincs hatással a beállítás, ott a végkitérés mindenképp kábé 100 kg. Az erőbeállítás a mellette jobbra lévő skálán hatásos: a beállított holtjáték és max erő közötti részt fordítja át 0-100 százalék közötti kimeneti értékre.
-
quint
aktív tag
válasz
Krisz0418 #43647 üzenetére
Minden kerekítve és picikét egyszerűsítve, hogy könnyen érthető legyen.
Képzelj el egy lemez élén feltámasztasz úgy, hogy támasztási ponttól balra kimérsz 1 métert (100 centit), jobbra pedig 16 centit - ez utóbbi akarja majd modellezni a 30 centis kormányod felét (most buták és felelőtlenek leszünk, és egy kézzel fogjuk a kormány).
Ha az egy méteres jelnél ráakasztunk egy 5 Newton súlynak megfelelő tömeget (a gravitációs erőterünkben tengerszinten nagyjából 10 N-t nyom 1 kg, vagyis jele esetben 0,5 kg-ot akasztunk rá), akkor ezzel 5 Nm forgatónyomaték keletkezik, ennek kell ellentartanunk. Egyensúly akkor lesz, ha az 1 méter * 5 N = 0,16 méter * X N. Ebből X kábé 30 N, vagyis ahogy köznyelvben mondjuk, 3 kilóval kell tartanunk. Ha két kézzel fogjuk, akkor egy-egy kezünkkel csúcsban 15 N erőt kell kifejtenünk, vagyis 1,5 kilót tartunk.
Ha 8 Nm-es a kormányunk, akkor ezeket az értékeket 8/5-tel kell szoroznod, ha 20 Nm-es, akkor 20/5-tel, vagyis a DD1-nél kezenként 6 kilóval kell belekapaszkodni, ami elég komoly meglepetést tud okozni, ha hirtelen (akár irányt is váltva) megjelenik.
-
quint
aktív tag
válasz
Krisz0418 #43649 üzenetére
Na, pont azt hagytam le, hogy a "lemez élén feltámasztasz egy seprűnyelet". Egyszerűnek akartam, nem hiányosnak
Csak pár hónapja kezdtem a szórakozást T300 és T-LCM készlettel, és kezdetben azt is pici erővel, de aztán szembe jött két dolog, ami azt súgta, hogy "gyúrni" kell:
- ha nem elég nagy a keréktől jövő jel "erősítése", akkor elvesznek (vagy nem jönnek elő) a finom részletek, az útfelület jellege, minősége, tapadásról, kúszásról, megcsúszásról az infók;
- ha viszont túl nagy az erősítés, akkor nagyon hamar belefutunk a kormány nyomatékhatárába, ami azt jelenti, hogy attól kezdve már nem kapunk információt az eredeti talajerő nagyságáról, mert minden egyforma lesz: amit a kormány max nyomatéka lehetővé tesz; először csak a nagysága, de végértékben a jellege is.
Na, ebből a kettőből jön össze az, amit itt szajkóztak az "öregek": olyan nincs, hogy túl sok nyomatékot tud egy kormány. Gondoltam, beszéltek ti a vakvilágba. Ja, kis hülye voltam...
Boost kit? Ha azt nézem, hogy a T300 elvileg 3,9 Nm-t tud, és az alsó tartomány felbontásának növeléséhez jól jönne még egy kis meredekség növelés (erősítés), a boost kit segítségével a tiéd pedig 5-ről 8-ra menne fel, akkor nem kérdés.
-
quint
aktív tag
válasz
Marci112233 #43654 üzenetére
A pozitív oldalát kell nézni: a Thrustmaster sikeresen leszámolt azzal a babonasággal, hogy az ilyen jellegű pedáloknak a potméter a gyenge pontja.
-
quint
aktív tag
válasz
fatal` #43869 üzenetére
Igen, a kereskedők szövetsége szívesen mondja mindenre, hogy az ÁFA miatt, mi pedig beszopjuk. De azért néha számoljunk, mit jelent 8 százalékponttal magasabb ÁFA a bruttó árban:
nettó 100 Ft-os termék 19%-os ÁFA mellett bruttó 119 Ft,
nettó 100 Ft-os termék 27%-os ÁFA mellett bruttó 127 Ft,
mi ugyebár a bruttó árcédulákat látjuk ezek alapján nálunk
(1 - (127/119) * 100 = 6,7 százalékkal magasabb ár lenne indokolható ÁFA különbséggel (nem a példában szereplő 1,2-2-szeres). -
quint
aktív tag
válasz
atomanti19 #44448 üzenetére
Ha nem feltétlenül ragaszkodsz az aluhoz, akkor nézd meg Atesz cuccát - atomstabil, a kidolgozás is teljesen rendben, egyedi igényeket is meg lehet beszélni vele.
-
-
quint
aktív tag
válasz
Fehercsoki #47752 üzenetére
Szintén új T300-zal jártam így. Jól lehetett reprodukálni az elmászást a PC-s progi FFB tesztjeivel. Bejelentettem az Alzának a hibát, 1-2 óra múlva jött a válasz, hogy küldjem vissza. Futárral küldtem. 2 nap múlva jött tőlük a levél, hogy jogos a reklamáció, és küldik a cseredarabot. Jött. Az egész 1 hét alatt lezajlott.