- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SirRasor
őstag
Kop-kop.
Dirt rallyhoz (vagy egyéb - normális fizikával megáldott rallyhoz) keresek kormányt: a legolcsóbbat, ami már elég jó a *közel* realisztikus vezetéshez. Azaz a pedálok és kormány lehessen normálisan kalibrálható és pontos.
Összefoglaló alapján 15k-ért fost kapok, 75k-m meg nincs kormányra, úgyhogy közelítsük máshogy a kérdést:
Próbált már valaki olcsóbb kormányt is, ami már kb. elfogadható? Hobbi offline játékra lenne csak, nem pedig online versenyzésre.Make Love not war!
-
SirRasor
őstag
válasz Danecay #29652 üzenetére
Thx, megnézegetem ezeket.
frelife igen PC-n. Használttól félek, mert...na
Szóval oda lyukadunk ki, hogy olcsón nem lehet ezt megúszni
A kínaiak lemásolnak mindent és kezd feljönni a minőség. Nem hiszem el, hogy pont egy koppincs logitech csúccsal negyed áron nem tudnak előrukkolniThx a tippeket, ebből csak karácsony lesz, addig meg gyűjtök...
Make Love not war!
-
SirRasor
őstag
Úúúúú gyerekek ez nagyon jó
Gondoltam megosztom az első kormányos tapasztalatomat, mert ezt nem gondoltam volna. Világ életemben billentyűzettel versenyeztem és most megjött a kicsike:
Thrustmaster T150 Ferrari edition (a szimpla árában..)
Dirt 2.0-al teszteltem. Minden assistet maxra raktam, a váltást automatikuson hagytam. 2 kicsúszás után gondoltam megpróbálok úgy vezetni, mint élőben. Onnantól kezdve konkrétan nem értem a fékhez ( ) és olyan óvatosan mentem, hogy úgy lettem az utolsó, hogy a 19. is vagy 2 percet vert rámNa de ami a durva: érzetre szerintem gyorsan mentem...és még így is
Szóval nagyon nem egyszerű 0-ról kormánnyal menni, de nagyon jó élményMake Love not war!
-
SirRasor
őstag
válasz frelife #32015 üzenetére
Hmm ezt nem gondoltam volna. Billentyűzetnél nem csalt az assist, de mindjárt kipróbálok úgy egy versenyt. Most very easyn már a 3. lettem valami isteni csoda miatt
Persze úgy volna az igazi, hogy 0 assist (ABS attól még kell, mert modern kocsival megyünk na ), viszont manuális váltással volna az igazi. Na de szépen sorjábanFree play nincs a demó verzióban, de majd felteszem a Dirt 1-et, az megvan egészben. Ennek viszont nagyon szép a grafikája. Igazából részben ezért is autókázom és ezért csak a rally érdekel, mert olyan szép tájakon lehet menni
Make Love not war!
-
SirRasor
őstag
Query: zt néztem, hogy ha tekerem a kormányt Dirt--ben, akkor a játékban sokkal kisebb kormánytekerésnek mutatja. Alapból 900 fokon áll: ezt levettem 540-re, de még mindig nem követi pontosan. De elvileg a 900 vagy 1080 az jó...csakhogy, amit találtam kis guglival:
"1080 degrees is the most similar to an ordinary car, but 900 degrees is sufficient to feel similar to a road car on the racetrack.
I can also add that most WRC cars have around 540°"Akkor most ha rallyzom, érdemes 540-en tartani és nem 900-on? Vérprofik, mi az ajánlás?
Egyébként 900-on nagyon kényelmes vezetni, de ha egyszer kicsúszok, baromi nehéz ellenkormányozni és általában túl is tolom és kipördülök a másik irányba
Make Love not war!
-
-
SirRasor
őstag
-
SirRasor
őstag
válasz fagy53 #32029 üzenetére
Nem így értettem: az nem 540 vs 900, mert a játékban ugyanaz a leképezése a saturation hozzápárosítása miatt. Ja...végül is ezzel megválaszoltam a kérdésemet De közben ki is próbáltam 1-1 versennyel és tényleg mind1 merről állítom.
360° az már túl szűk, ott már nem tudok finoman kormányozni. Kipróbáltam egy versenyen és hát...ez az 540° tűnik a legjobbnak. Legalábbis rallyhoz.
Make Love not war!
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Alkoholista nevelde
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5