Emporia RL1 - nagypapi, tipli, telefon

Bevezető

Ahogyan az évösszegző cikkben is írtuk, a hagyományos mobilok világa kissé kezd megváltozni. Az okostelefonok masszív térnyerése és árcsökkenése miatt a klasszikus mobilok visszaszorulóban vannak, s ma már ez a szegmens egyre inkább specializálódik. Hagyományos készülék kerül a dobozba akkor, ha mondjuk kétkártyás eszközről van szó, sokszor akkor is, ha strapamobilt keresünk, illetve minden esetben akkor, ha kifejezetten idősebb korosztály számára gyárt egy cég telefont.

Emporia RL1
[+]

Az Emporia pedig ilyen cég, semmi mással nem foglalkoznak, csak azzal, hogy ennek a korosztálynak mobilt készítsenek. Ezt baromi komolyan veszik, mindenféle kutatásokat végeznek folyamatosan, hogy mik azok a szempontok, amelyeket figyelembe kell venni, mert – a közhiedelemmel ellentétben – nem csak az számít, hogy mennyire nagyok a gombok és olvasható a kijelző. Az Emporia telefonok például olyan használati útmutatót kapnak, ahol nagyok a betűk, szellős a szöveg, így könnyebb ezeket elolvasni, s ez csak egy apróság a sok pici okosság között.

Emporia RL1
[+]

Hogy időstelefonra van igény, az ma már egyértelmű. Tőlünk nyugatabbra mondjuk a nyugdíjasok zöme meg is engedhet magának egy ilyen, valamivel több mint 20 ezer forintba kerülő motyót, de a baráti Lengyelországban is igen jól alakulnak az eladások. Itthon is van érdeklődés az ilyen készülékekre, nemrég a Magyar Televízió kért meg minket, hogy beszéljünk ezekről a termékekről, aminek eleget is tettünk. Ráadásul minden szolgáltató kínálatában megtalálhatóak ezek a készülékek, arról nem is beszélve, hogy a nagy műszaki áruházak polcain is beléjük fogunk botlani (nem szó szerint értve, kérünk mindenkit, hogy ne mászkáljanak a polcokon).

Emporia RL1
[+]

Az RL1 a Vodafone-nál kapható, máshol nem elérhető. Az Emporia és a brit szolgáltató logója egyébként is mutat nem csekély hasonlóságot, de nem ez vezette arra a két cég képviselőit, hogy tető alá hozzanak egy ilyen együttműködést. A briteknek kellett egy saját márkás időstelefon, ilyesmivel a Simply óta nem próbálkoztak (ami – itthon legalábbis – elég masszívat perecelt), az Emproia pedig nyilván örül, ha növekednek az eladások.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés