Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cleo

    tag

    válasz karesz501 #3297 üzenetére

    Üdv,
    Igen, gondoltam, hogy csak portforwarding nem oldja meg a problémád. Jó hogy beraktad ezt a portforwading táblát. Ebből is lehet pár dolgot kiszűrni.
    Megpróbáljuk lépésként?

    1. Rakd a géped IP címet a router DMZ tartományába és próbálj újra. Szerintem akkor se fog működni. Ha így van, haladjunk tovább.

    2. Nézd a gépeden, hogy a DHCP client service vagy megfelelő magyar nevű szolgáltatás fut-e. Ezt csak amúgy mondom, szerintem fut , mert azt írtad, hogy ha direkten (router nélkül ) próbálod akkor működik. Ha nem fut , indítsd a szolgáltatást és próbálj újra. Ha fut menjünk tovább

    3. Innen kellenek további infok:
    - A VPN servernél bridging-et vagy routing-et alkalmazza az admin a kliensek számára?Képekből routingnak látszik
    - Cégnél levő VPN privát subnet? (192.168.2.0, 255.255.255.0? )
    - Az általad konfigurált privát subnet saját routeren? (192.168.2.0, 255.255.255.0 ?)
    - Mindig ugyanazt a IP-t osztotta ki neked az admin DHCP(VPN) szerveréből ( DHCP-en keresztül és IF-CONFIG PUSH-sal)? Ez a 192.168.2.231?

    Ha ezeket az infokat nehezen tudsz megkérdezni, próbáld csalatkozni, majd egy ipconfig -all paranccsal megkapod a beállítások egy részét. A TAP-WIN32 adapternél levő paraméterek a fontosak.

    4. Elsőként , amennyiben a subneted és a cég VPN subnetje ugyanaz, állítsd át más tartományra a saját subneted. Ha ezután sem megy, csak a 3. pontban levő infók alapján lehet tovább lépni

    SZVSZ

Új hozzászólás Aktív témák