- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tDr1v3r
veterán
"Az lehet hogy veszítenek pár vevőt , de jönnek helyetük újak, így megy ez"
Csak ha olyan vevőt veszítenek aki pl. a saját vállalkozásába is rendelt volna tőlük 100+-os gépparkot a későbbiekben akkor nem kis pénztől esik el a kisker... na ezért is kellene jobban törekedniük a 15 napon belüli ügyintézésre.
Nekem pozitív volt velük az előző "garanciális" (elcseszett számla/garipapír utáni pénzvisszafizetés) ügyem, de sokaknak nem... és most konkrétan ez tántorít el attól hogy visszaküldjem a VRAM-hibás kártyámat hozzájuk.
[ Szerkesztve ]
disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3
-
bul07
nagyúr
válasz tDr1v3r #6651 üzenetére
100+-os gépparkot tuti nem kiskereskedőtől vennék
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Repsol600
addikt
Sziasztok!
Én most gariztattam egy Hitachi 7K1000.C HDD-t Iponnál, és az időtartamot leszámítva rendben volt minden, ami kicsit több mint 1 hónap volt.
02.24.-én rendeltem a Garifutárt, 25.-én el is vitte, 26.-án írtak, hogy megkapták.
03.27.-én írtak, hogy befejeződött az ügyintézés, és küldik a HDD-t.
Ma meg is jött a futár, és egy zsír új Toshiba DT01ACA100-ast hozott helyette, 2 év garival. (Az előző garija pont ma járt volna le. ) -
the_mad
aktív tag
válasz Repsol600 #6653 üzenetére
Mázlista. Ha cserélik az a jobbik eset.
Én tartok tőle, hogy a videokártyámat "javítani" fogják (továbbiakban nevezzük gányolásnak). Amit eddig a garanciából visszakaptam gányolt termékeket, annak a tetemes hányada, ugyanúgy nem működött, mint mikor leadtam, a maradék pedig megadta magát 1-2 hónapon belül. Úgyhogy nem vagyok túl bizakodó.
Tanulság: Soha többé VGA-t 20e Ft felett. Annak a veszteségét könnyebb lenyelni, mint a 155 ezresét.
[ Szerkesztve ]
“God made men, but Sam Colt made them equal.”
-
ACE-
addikt
válasz Repsol600 #6653 üzenetére
Mennyiért vetted annó a Hitachi-t? Megkérdezték, hogy jó-e a Toshiba? Csak mert ahogy látom amit cserébe kaptál az a legolcsóbb 1 Tera-s merevlemez (gondolom ezért azt küldték), én biztos pénzvisszafizetést kértem volna, mert sosem vennék Toshiba vinyót... vagy WD, vagy Hitachi
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
StSanya
őstag
Hitachi HDD már nincs, felvásárolta a WD, illetve egy 3,5"-os Hitachi gyárat - a hozzátartozó szabadalmakkal - a Toshiba kapott, hogy ne váljon kétszereplőssé a HDD piac. Így a korábban csak 2,5"-os HDD-ket gyártó Toshiba már gyárt, illetve javít és cserél, korábban Hitachi néven futó 3,5"-os HDD-ket.
[ Szerkesztve ]
"Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."
-
ACE-
addikt
válasz StSanya #6661 üzenetére
Itt vannak a Hitachi-k, csak nem Hitachi-nak hívják, persze ezek jóval drágábbak, mint a Toshibák. Az a Toshiba sorozat amit kapott az meg sosem volt Hitachi, a fenti linken vannak a "volt" Hitachi-k...
Az meg szintén nem érdekel hogy nincs Hitachi, amire cserélték sosem volt Hitachi, ezért jogom van nem elfogadni a cserét, ott van a gond hogy meg sem kérdezik, hogy elfogadom-e, nem ott, hogy van-e vagy nincs... ha ugyanolyanra nem tudják cserélni akkor Te választhatod meg hogy pénzt vagy más terméket kérsz...[ Szerkesztve ]
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
Repsol600
addikt
3 éve 11300ft volt az a Hitachi. Nem kérdeztek semmit, csak kaptam az emailt, hogy befejezték a garanciális ügyintézést, utána pedig, hogy átadták a futárnak. Egyébként a papíron amit kaptam az is volt írva, hogy a sata csatlakozó sérült. Pedig nálam tuti nem volt az. Nem is volt más baja csak, hogy 100/28%-os volt 60 hibás szektorral.
-
StSanya
őstag
Az ok, hogy megkérdezhették volna, én nem ezt vitattam, sőt ezt nem csak feltételesen, hanem a jogszabályok szerint kötelezően meg is kellett volna kérdezniük a vevőt, hogy mi legyen. Mert Hitachi, mint olyan, nincs. Van HGST (WD érdekeltség: bal felső sarok: "a Western Digital Company" és Toshiba, nameg persze Seagate.
"Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."
-
ACE-
addikt
válasz StSanya #6665 üzenetére
Az a neve, hogy HGST, de attól az még Hitachi, hogy nevet váltott és a WD égisze alá került, ugyanazok alatt a gyártósorok alatt készül, sőt még a típusszámozás is hasonló. Ez ugyanaz amikor annak idején megvette a maxtor-t valamelyik cég, talán azt is a WD, ott is más volt a vinyóra írva, de mindenki tudta hogy az maxtor.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
StSanya
őstag
Nem nevet váltott, fölvásárolták. Más a tulaj, stb. Nyilván az új pedig nem fogja kidobni a gépsorokat, meg nevez át minden modellt észnélkül, hogy a megrendelők haja égnek álljon. De mindegy, hasonló esetben csak üsd az asztalt, hogy neked akkor is Hitachi kell.
Nem ismerős kicsit? [link]
Részemről a továbbiakban off.
"Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."
-
Repsol600
addikt
válasz StSanya #6665 üzenetére
Igen, rosszabúl jártam volna, ha visszakérem az árát, mert akkor rá kellett volna fizetnem a legolcsóbbra is. Így meg kaptam egy új, 2 év garos, sata 3-as vinyót, a (már) gari nélküli sata 2-ért. Toshibával nekem nincs semmi bajom, laptopomban most is egy ilyen 2,5"-os van. Ha esetleg meg baja lesz akkor megy ez is vissza gariba.
-
lancy
tag
válasz HUN]Repa #6618 üzenetére
A hdd-t eloszor decemberben vittem be, mert hibas szektor volt rajta es a hdd sentinel 20% alatti kondiciot mutatott. Visszaadtak h semmi baja, mert leformaztak a gyari alkalmazassal es jo lett (szerintuk). Hasznaltam es ket het alatt uj hibas szektor es kondicio ismet 20% alatt. Nem lehet alaplap hiba mert masik csatlakozora raktam es a tap is mas volt plusz van meg egy ilyen hdd a gepemben es annak semmi baja. Visszavittem bevettek atvizsgalas utan, mint irtam parszor semmi kifogast nem mutatva, mondva.
NEM a letort csatlakozo miatt indult a granciazas hanem rossz volt a hdd!
- Keszult datumbelyegzos fenykep a hdd seruleserol ugy h latszik a szeriaszam es a letort csatlakozo van errol jegyzokonyv, konyvelve (az atveteltol szamitott egy heten belul)?
- Miert csak a sokadik levelemre valaszoltak es a seruleses elmeletet csak a levelemre valaszolva hoztak elo (tobb mint 30 nap mulva), nem maguktol, mondjuk az atvetel utan egy heten belul, h bevizsgaltuk de torott?Rohadtul egyszeru ram fogni a dolgot h en mar serult termeket adtam be. En sem hasznalok fémreteszes SATA kábelt...
A vasarlo csak akkor jo ha fizet elmegy es soha vissza nem megy semmilyen problemaval. Megeri nektek, h mindenki azt modja jo-jo az ipon olcso is csak garis problemaja ne legyen az embernek. 5 eve ott vasarolok, egy rakat penzt otthagytam, sot meg most is ott vasarolok. Ezek szerint nem erek ennyit, menjek akarhova es bizonyitsam az igazam ha tudom, ez a jo hozzaallas gondolom.
MIT tehetel?
- Panaszkonyv? Kivizsgaljak es kiderul h ok mindent megtettek a vevo a hulye.
- Bekelteto testulet? Kit erdekel semmi intezkedesi kore nincs csak javasolhat.
- Per? Itthoni viszonyok mellett 4 ev, plusz fizessek ugyvedet es csinaltassak szakertoi velemenyt tobb szaz ezer forintert...Ha mar annyira korrektek akarunk lenni akkor az atvetelkor a 10 perc bevizsgalasba nem fer bele 4-5 fenykep az akkori allapotrol amit emailban a garancia atvevo lappal elkuldenek es az kizarna minden utolagos reklamaciot?
-
tlac
nagyúr
- Bekelteto testulet? Kit erdekel semmi intezkedesi kore nincs csak javasolhat.
újabban nem követtem a jogszabályokat, lehet tévedek
de elvileg, ha a bolt nem fogadja meg az ajánlásokat, akkor ezt nyilvánosságra lehet hozni
és elég nagy erő tudna lenni egy logout-os cikkben hivatalos papírokkal...[ Szerkesztve ]
-
Darth_Revan
veterán
Hogy lehet kapcsolatba lépni az Iponnal? Emailre nem reagálnak, telefont nem veszik fel...
-
Bélaaaa
őstag
válasz Darth_Revan #6671 üzenetére
Telefont nem veszik, email-ra szoktak válaszolni.
Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!
-
tPedro_
őstag
Internetes jatek elorendelesemet emailben modositottam, a szemelyes atvetel helyet valtoztattam meg a Francia utrol a Devai utcara. Visszaigazolo email megjott, atirtak. Par nappal kesobb sms is erkezett, hogy mehetek erte a Devai utcai boltba.
Odaertem este, srac elkeri a rendeles szamot, potyog, nezeget, aztan kb 5 perccel kesobb kinyogi, hogy a Francia uti boltban van a jatek. Telefonon hivom oket, megadom a rendeles szamat, mondom a sztorit. A holgy visszakerdez, hogy volt-e modositva, mondtam, hogy igen, de kaptam rola emailt meg sms-t is...
A vege az volt, hogy mehettem erte a Francia utra. (Vagy varhattam volna x napot, hogy atszallitsak.) Elnezest sem kertek. Plusz szerencse, hogy mivel a Devai utcai atvetelre szamitottam, igy volt nalam kp, mert a kartyas fizetesnek meg adminisztracios dija is van. Hat koszonom nem.
Ez igy eleg negativ tapasztalat volt.
-
Jester01
veterán
Mondjuk trükkösen van megfogalmazva:
"Az iPon Computer Kft. minden vásárlás esetén a kosár értékének 2%-át adminisztrációs díjként felszámolja. Az adminisztrációs díjat készpénzes, utánvétes és átutalásos fizetés esetén akciós kedvezményként a "Fizetési akció” keretében, annak visszavonásáig elengedi."
Jester
-
h1mpi
nagyúr
A bluechipnél lehet kártyával fizetni, máshol kb. sehol....
-
őstag
már nem tudom melyik kiskernél volt/van Nyugdíjas kolléga de ő írta, h a hülye vásárlok sírnak a kezelési költségért, amikor meg nem lehetett kártyával fizetni akkor meg azért sírtak: [link]
4482.hszIlletve compkernél is így működik, ha jól emlékszem.
Azt kell csak felfogni, hogy a webshopok nagy összegnél, kis árréssel dolgoznak.
A bank teljes összegből vesz le X %-ot, ami akár több lehet a haszonnál.
Szóval vagy mindent drágábban adnak, de akkor nem lesznek versenyképesek, vagy ráterhelik a vásárlóra.
(így is, úgy is a vásárlóval fizettetik meg)
Nem véletlenül nincs szinte sehol bankkártyás fizetési opció.Egyébként sok bank, visszaadja egy részét.
AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
04ahgy
nagyúr
Többek közt itt a hardveraprón sincs /cinizmus off. Szimplán csak többe kerül ugyanaz ha így fizetsz, mintha úgy fizetnél.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
BaLee
addikt
Kár ezen felháborodni. Jobb lenne, ha mindent alapból 2%al drágábban adnának?
Amúgy én úgy tudom se nem 1, se nem 3 hanem pontosan 2%-ot vesz le ilyenkor az eladóktól a bankkártyás fizetésnél. Sajnos emiatt nem lehet sok helyen kártyával fizetni, mert az eladónak nem éri meg... -
DNReNTi
őstag
Jó hogy a múltkor dicsértem meg az iPon-t most jól meg*****tak.
Egy alaplap hibásan (foglalat lábak elhajlottak) érkezett. Következő munkanapon jeleztem a hibát. Írták hogy küldjem vissza javítják/cserélik, néhány munkanapon belül. Visszaküldtem. Erre ma jön a levél, hogy hát ezt inkább "feltételes ügyintézés" címen visszaküldik a gyártónak, aki vagy cseréli vagy nem, és több hónap, akár egy év az átfutási ideje. Na mondom köszi. Eléggé megvezetve érzem magam, úgy gondolom ezt már az elején tudták, de ha ezzel kezdenek akkor inkább elállok a vásárlással. Valóban elálltam volna, most meg hogy eltelt egy hét, szívok én. Ügyes.Na mindegy, ez van, csak gondoltam megosztom.
but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray
-
DNReNTi
őstag
Nem, egyszerűen csak nem indult el (pontosabban folyamatosan újraindult) a belőle épített konfiguráció. Írtam az iPonnak, ők írták hogy nézzem meg az LGA lábakat, mert ez tipikusan annak a jele. Ellenőriztem, fotóztam, visszaírtam (a fotóval) hogy valóban. Ezután jött hogy küldjem vissza. A többi történelem.
Értem én azt hogy ez egy szar helyzet, mert mondhatják, hogy én gányoltam össze a lapot, de az eljárással vannak problémáim, már az elején megírhatták volna, hogy mivel jár a sérült lap garanciális ügyintézése, és akkor nem érzem magam "átverve".(#6691) h1mpi
Igen, futárral (mint mindig)[ Szerkesztve ]
but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray
-
őstag
válasz torma1981 #6693 üzenetére
Ha nem veszi észre a vásárló összeépítés előtt h nem stimmel a láb, és úgy rakja bele a procit, az igenis a vásárló sara...
Értem én, hogy mindenki a saját malmára hajtja a vizet, de ez az eladóra is igaz.
[ Szerkesztve ]
AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
őstag
az előbb írta h nem adott képet, gondolom cpu-val próbálta
(#6698) DNReNTi
Én átnézem!
De csak azért, mert már én is hajlítottam elEgyébként várd meg a végét, ez csak egy sablon szöveg, ha ezenkívül nincs más baja, és nem egy durván szétgányolt lábakról beszélünk, akkor gyorsan is meglehet
[ Szerkesztve ]
AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
DNReNTi
őstag
válasz torma1981 #6693 üzenetére
Konkrétan nem azzal van most bajom hogy hibás terméket adtak el, ez benne van, nagy számok törvénye. A problémám azzal van, hogy úgy gondolom a kezdettől fogva tudták hogy ennek mi a menete, hiszen ők maguk javasolták a foglalat ellenőrzését, kaptak fotót is a hibáról, és mégis "félretájékoztattak", ezzel elérték, hogy már ne tudjak élni az elállással. Na nem mintha azzal mentem volna valamire, valószínű, hogy nem állta volna meg a helyét a dolog, figyelembe véve hogy egy sérült lapról van szó.
Na mindegy, kár ezen forogni, csak több évnyi viszonteladói kapcsolattal a hátam mögött nem ezt vártam. Ismétlem magam, nem azzal van a gond, hogy kuka alaplapot kaptam, hanem az azt követő ügyintézéssel.
(#6695) fricz19
Ha nem veszi észre a vásárló összeépítés előtt h nem stimmel a láb, és úgy rakja bele a procit, az igenis a vásárló sara
Jó néhány konfigot összeraktam már (ezres nagyságrend) és még sosem jártam így. Tegye fel a kezét aki nagyítóval átnézi egy zsír új alaplap lábait.[ Szerkesztve ]
but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen