- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bandras0226
aktív tag
A hétfői mailváltás után, amiben fényképekkel alátámasztva vázoltam a problémát, a bolt elismerte a hibát.
Visszavették a nem megfelelő árut, a mai nap pedig az én alaplapom is megérkezett!
Hozzá kell tennem hogy a bolt korrekten, akadékoskodás nélkül kezelte a dolgot!
Miért lakik mindenki pont azon a bolygón, amelyiken én???
-
bul07
nagyúr
válasz HUN]Repa #6499 üzenetére
Köszönöm a pontos információt
Szóban fenekeld el a kolléganőt( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Zoli54213
aktív tag
válasz HUN]Repa #6498 üzenetére
De kérdés: ha nincs megadva az NFH részéről konkrét határidő, csak az hogy "törekedni kell" az 15 munkanaphoz, akkor mi készteti az eladót arra hogy siessen? Már kb. 1 hónapja várok pár nap eltéréssel, és már nagyon idegesít a dolog.
GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i
-
04ahgy
nagyúr
A garancia és a garanciafutár nem ugyanaz. Előbbi törvényi kötelesség, az utóbbi meg egy plusz szolgáltatás.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
Zoli54213
aktív tag
Hát én jelen esetben úgy állok, hogy nem érdekel kin múlik, csak legyen már vége...mindegy ők tudják. Nem nyugodt idegi állapotban, de várok.
"akkor mi készteti az eladót arra hogy siessen" Nekem nincs jogom azt mondani hogy most kell a termék vagy a pénz, pont ez a bajom, nincs egy KONKRÉT határidő. "TÖREKEDJEN"....vicc.
[ Szerkesztve ]
GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i
-
Kephamos
addikt
Tegnap átvették a videókártyám garanciáztatás céljából. Remélem, hogy gyorsan és zökkenőmentesen fog lezajlani a dolog.
-
Zoli54213
aktív tag
válasz Kephamos #6509 üzenetére
Én is nagyon remélem ha már nekem nem is, másnak szerencséje lesz
GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i
-
Zoli54213
aktív tag
Nos írtam az nfh-nak hogy mihez van jogom, és azért írom le ide is, hogy aki ezt olvassa az is tisztában legyen vele, ugyanis meggyőződésem, hogy ezt az emberek nagyon kis százaléka tudja csak:
"Sajnos nem létezik azonban olyan jogszabályi rendelkezés, amely kimondaná, hogy ezen határidő túllépése esetén hány nap múltán lesz jogosult áttérni egy másik szavatossági igényre (például cserére) a fogyasztó. Ezért azt javasoljuk, hogy küldjön ajánlott levelet vagy e-mailt a vállalkozásnak/szerviznek, amelyben a javítás végső időpontjaként megjelöl egy határnapot, illetve felhívja a figyelmüket, hogy amennyiben ezt nem tartják be, úgy tekinti, hogy a javítás nem lehetséges, és kérni fogja a termék cseréjét."
Remélem segíteni fog sok embernek a garanciális ügyintézés idejének csökkentésében.
GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i
-
siege5
aktív tag
válasz Zoli54213 #6511 üzenetére
Nem bántásból, mert gondolom az iPon-nak is magafelé húz a keze, mint mindenki másnak, így pártatlan módon és úgy, hogy nekem is volt már gariztatásom mondom azt amit.
Először is rettentően türelmetlen vagy, látszik, hogy nem igazán vagy benne nagyon a dolgokban.
Ha (és most az alap esetet nézem) kicsit is benne vagy a számítástechnikában, tudod, hogy bizonyos alkatrészek tesztelése még akkor sem 1-2 napos dolog ha tudod hogy mi okozza a hibát.
Mint minden forgalmazó ők is azon állásponton vannak, hogy ki kell vizsgálni a fogyasztó által reklamált problémát (te hiába írod le nekik, hogy ez a gond nekik attól azt még az átverések elkerülése végett ki kell vizsgálni) és egy egy ilyen vizsgálat után egy-egy teszt is eltarthat napokig.
Vegyük azt, hogy egy mezei otthoni felhasználó is képes a saját gépével napokig pepecselni egy-egy terhelésprogival, pl egy stresszteszt futtatása is 10-20 órát jelent ajánlottan.
Na most ehhez vegyük hozzá, hogy a mai világban ahol nem a minőség, hanem a mennyiség számít rengeteg a garanciális probléma, képzeld el, hogy van náluk egyszerre bent (és most a hasamra ütök) 100 termék garira, ezek mellé nincs kirendelve 100 ember mindegyikhez 1-1.
Vagyis nem fogják senki kedvéért a nap 24 órájában azt az alkatrészt figyelni, hanem épp amikor sorra kerül.
Ezzel már önmagában rengeteg idő elmegy.
Pláne ha még javítani is megkísérlik, hiszen érdekük nem benyelni egy rossz alkatrészt.Na ezek után tételezzük fel kiderül, hogy ténylegesen hibás a termék a beszállító nem fog kapkodni a cserére, de az iPon sem akar minuszban kijönni belőle, ezért az egyeztetések alatt még húzódik kicsit az idő.
És ezzel már heteknél tartunk.Egy szó mint 100 a 15 nap igazán jó eredmény, ha sikerül ennyi idő alatt a garancia lebonyolítása.
Saját példa, nekem 1 hónapig tartott egy processzor cseréje. 15 nap után értelmesen nyugodtan érdeklődve írtam nekik, és ha nem is rögtön de amint tudtak válaszoltak. majd rá egy valamivel több mint 1 héttel ismét írtam, és akkorra már írták, hogy sem cserélni sem javítani nem tudják.
Szóval az 1 hónap mint nálam is látszik és sok más tapasztalat esetében inkább reális.
A 15 nap az már nagyon jó, tegye össze a kezét akinek sikerül ezen időn belül, de aki 1 hónapnál többet vár, na az ténylegesen érezheti magát lehúzva, és ahogy nézem te még bőven nem vagy benne az 1 hónapban.Ui: Mivel 15 nappal még nem sértenek meg semmilyen törvényt, ezért magam részéről csak annyira hívnám fel a figyelmed, hogy a hozzáállásod miatt én részemről már "csakazértis" visszatartanám az alkatrészt ameddig lehet.
Az az ember aki csoda mód felveszi a telefont, vagy válaszol a mailodra nem tehet semmiről, nem ők döntenek, így velük aztán tényleg felesleges ordibálni meg fenyegetőzni, maximum megunják és nem reagálnak (persze ezt is csak míg lehet), de ezzel mindenképpen te jársz rosszabbul. -
Azharel
aktív tag
Tökéletesen igazat adok neked, úgy hogy már tavaly kereken 2 hónapot gariztatták a vga-mat, majd mikor kicserélték egy másik az is sz*r volt. De azért a másik felet is meglehet érteni, sőt együtt is érzek Zoli54213 -al! 2 hete küldtem vissza az asus 280x vga-mat, és most egy csöves 6450-el kell bohóckodnom megint 1,5-2 hónapot.... én is rohadtul unom már most, pedig nagyon az elején vagyok. Tudom jól hogy nem az Ipon tehet az elnyújtott gari időről, csak azt nem tudom felfogni mikor beigazolódik a hiba akkor adott esetben a nagyker miért nem cserél rögtön mit kell még a gyártónál is bohóckodni... ezzel is sok idő megy el. Másrészről totál felesleges itt nfh-val dobálózni, semmit nem fog gyorsítani az ügymenetelen.
-
Zoli54213
aktív tag
válasz Azharel #6513 üzenetére
"2 hete küldtem vissza az asus 280x vga-mat, és most egy csöves 6450-el kell bohóckodnom megint 1,5-2 hónapot...." Na én is ezt untam meg...ennek tetejébe még az hiányzik hogy visszaküldjék ugyanazt, ugyanúgy.
Azért hiába mondja nekem akár ki is, nem kapkodnak vele az biztos. Vannak bizonyos cégek (már 1-2-vel volt dolgom) akik visszaélnek az ember türelmével. Ha úgy veszem már nekem is 1 hónapja ott a kártya, normális hangnemben küldött e-mail-emre nem érkezett válasz, csak a "fenyegetés" után. De utóbbit már leírtam...GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i
-
Azharel
aktív tag
válasz Zoli54213 #6514 üzenetére
Igazából ez a dolog most már túl van tárgyalva, türelem és kész. Tudom nehéz elfogadni, és nekem is nehéz de ez van. Én már tisztában voltam azzal mi vár rám mielőtt megrendeltem a garifutárt, de ismétlem önmagamat, biztosra veszem hogy ez egyáltalán nem az Ipon hibája.
javítom magam, csak 1 hete küldtem vissza a vga-t, de a dolgokon ez amúgy sem változtat
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Zoli54213 #6514 üzenetére
Nem érzed hogy kicsit túlzás már ez az állandó sírás? Én megértem a gondod/problémád, de erről az iPon az utolsó aki tehet, hogy neked 1 hónapig van szervízbe az adott alkatrészed.
Beér iPonhoz az alkatrész - > megvizsgálják hogy valóban rossz -> elküldik a nagykerhez -> ő több mint valószínű hogyha nem disztribútor, akkor továbbküldi ahhoz, majd az pedig több mint valószínű hogy kiküldi a gyártóhoz KÜLFÖLDRE!
Nyilván nem 1 napos Business Class csomagként küldik ki Németországba, vagy USA vagy Kína, vagy ahol van a gyáregység.. Ezzel csupán arra akartam célozni, hogy elég sokáig utazik az adott termék, nem pedig az 1 hónapból 3.5 hetet a polcon áll, mert lusták bevizsgálni..
Amúgy iPon is bevezethetné mint a PCX hogy cseregarancia szolgáltatást nyújtanak. Ez max pár %-al növeli meg a vételárat, de cserébe ha a termék 1 éven belül meghibásodik, akkor pár napon belül kapod az új terméket, nem kell megvárni amíg a szervízből visszaér. Elég hasznos lenne.. sokan biztos kiadnának egy 60k-s VGA-ért 63k-t, cserébe ha valami van vele, nem kell hónapig nélkülözni, hanem pár napon belül kapod az újat.
iPhone 13 Pro Max
-
siege5
aktív tag
válasz jozsi252 #6516 üzenetére
Igen, ez ott nagy ötlet több okból is.
Nekik javarészt csak plusz bevétel, azért még mindig nincs olyan sok meghibásodás, hogy ne keresnének egy kis plusz pénzt rajta.
Alig kerül némi befektetésbe az elején, hiszen gondolom ilyenkor nem vadiúj dobozos termékeket adnak cserébe, hanem konkrét erre fenntartott cserealkatrészeket.
De egyben a vásárlónak némi megnyugvást is ad, hiszen nem kell hetekig várni egy cserére (főleg, ha mondjuk addig nem is tudja helyettesíteni másikkal az adott delikvens).[ Szerkesztve ]
-
Zoli54213
aktív tag
válasz jozsi252 #6516 üzenetére
Én már nem panaszkodtam, amikor érkezett a válasz. Én csak segíteni akartam, hogy az nfh nekem ezt írta.
GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i
-
Zoli54213
aktív tag
válasz fricz19 #6520 üzenetére
Tehát ha rájuk írnék hogy a 145ezer Ft-ra ráfizetéssel vennék 2db Asus R9 290 DirectCU 2-t, akkor cserélnék is rögtön? Csak mert úgyis 2 290-et akarok....
[ Szerkesztve ]
GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i
-
Zoli54213
aktív tag
Na megtettem amit írtam kíváncsi leszek Várom kíváncsian a fejleményt hétfőn
GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i
-
Zoli54213
aktív tag
Ezt te sem gondolod komolyan...
Kephamos: "jó lenne ha nem heteket kellene várni" - vagy hónapokat...:/
[ Szerkesztve ]
GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i
-
StSanya
őstag
A PCX megoldását - némi plusz Ft-ért, 1 éven belüli vásárlásnál, garantáltan 1 héten belül - cseregaranciát biztosít, nagyon jónak tartom.
De kellemes a román eMAG hozzáállása is: Ingyenes szállítás van (ez lehet, hogy csak akció, de februárban is az volt, és most márciusban is) és mellette ingyenes Pick-Up & Return, azaz "a meghibásodott, garanciális termékért házhoz megyünk, megjavíttatjuk a saját szervizünkben vagy a gyártó szervizközpontjában, majd a javítás után ismét visszavisszük a tulajdonosnak. Az oda-vissza szállítás és a termék biztosítása a szállítás alatt ingyenes."
A garanciajegyükön pedig többek közt ez szerepel:
"A garancia biztosítása ingyenes a szállító székhelyén munkanapokon. A garancia elsősorban a termék javítására vonatkozik, maximum 15 napon belül az átvételtől számítva, az erre vonatkozó törvény szabályai szerint. A jótállási idő olyan időtartammal hosszabbodik meg, míg a terméket a jótállás keretében kijavítják és a vásárlót a termék árvételéről értesítik."
Kiemelés tőlem...
"Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz StSanya #6527 üzenetére
Mar volt erről szó nálunk azonban nem világos hogy védi ki az említett cég az "okoskodókat" , illetve hogy fogja kezelni az abból keletkező buktat. Sokszor a gyártó jogosult csak annyira megbontani a terméket, hogy kiderüljön a turpisság, az meg biztos nem pár nap alatt történik. Gondolom nem kell említeni, hogy "okoskodókból" van bőven, esetleg még bátoríthat is ilyen cselekedetre ez a szolgáltatás.
Emellett nem az egy éven belüli vásárlásokkal van nagy százalékban gond - bar egy kifutó termék megvásárlásakor okozhat problémát, esetünkben a termek egy-másfél hónappal a garanciaidő vége előtt van.
Továbbá, hogy a román cég az ügyintézés során a román vagy a magyar törvények szerint jár-e el mert akkor még érhetnek meglepetések.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
Azonban én hivatkozhatok pl alkatrészhiányra, illetve amennyiben bizonyítom, hogy az elvárhatóak szerint jártam el, azt el kell fogadnod. További lehetőség, hogy amennyiben pl a számítógéped üzemeltetése folyamatosan szükséges és nem szándékszol cserealkatrészeket tartani, olyan szerződést kell kötni, hogy akár azonnali vagy rövid időn belüli megoldást kaphass.
Más: a Pick Pack Pont-tal kapcsolatos javaslatodat köszönjük, már intézkedtünk is, ki van írva az infó több helyre.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Zoli54213 #6511 üzenetére
Ismerjük a hivatkozott NFH cikket, azonban esetünkben nem beszélhetünk hónapokig húzódó javításról. A hivatkozott cikk többek között az alábbiakat is tartalmazza:
"A hatályos előírásokban nincs olyan jogszabályi rendelkezés, amely kimondaná, hogy ezen határidő túllépése esetén hány nap múltán lesz jogosult áttérni egy másik szavatossági igényre a fogyasztó."
"hogy mi minősül az adott helyzetben megfelelő határidőnek, számos tényező – így például a termék tulajdonságai, a hiba jellege, a hiba gyors orvosolásához fűződő fogyasztói érdek – befolyásolhatja.
... A kijavítás lehetséges idejét ugyanis nagyban befolyásolhatják olyan körülmények, amelyekre az eladónak nincs ráhatása.
...előfordulhat az is például, hogy a termék kijavításához olyan alkatrész beszerzésére van szükség, amelyet a gyártó csak késedelemmel tud leszállítani." De ezt mar elküldjük emailben is...
A termek garanciájának lejárta előtt egy-másfél hónappal előfordulhat ilyen ok szerintem. Hamarosan kiderül.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
tlac
nagyúr
-
ACE-
addikt
válasz Zoli54213 #6526 üzenetére
Hidd el sokan megcsinálják azt, hogy rájönnek nem is kell nekik a cucc, de tudják jól, hogy jelentős árcsökkenéssel tudnak megszabadulni tőle, ezért "elrontják", valahogy szándékosan, persze nem fizikai sérülést okozva neki, és úgy viszik vissza, hogy hibás. Vagy pl. tudják, hogy az adott cuccot már nem forgalmazzák, ezért kénytelenek egy újabb, esetleg gyorsabb, de mindenképpen új termékre cserélni. Ha azt nem fogadod el kénytelenek visszaadni az árát.
Az én esetemben is szerintem ezt sejtették, és ezért ráfogták a lejött "zárjegyre", valamint azt állították hogy a videokártya hütő tartó csavarjain nyírásnyomok láthatóak. Ezt azért tudom állítani (mármint a ráfogást) mert tisztában vagyok vele hogy nem nyúltam a gyári hűtőhöz, nem vagyok az a (1 FPS kedvéért széjjelhúzom az alkatrészeimet) "húzós" fajta.
A vége meg az volt ráadásul hogy az EVGA gond nélkül cserélte, még a levált sorozatszám sérülése miatt is, hiszen a két darab egybeállítható volt és egybe-tartozósága megállapítható volt. Remélem ez csak egyedi eset volt és általában nem ez a módszer. Mindenesetre számomra rossz szájízt okozott ez az eset, azóta minden vásárlás után dokumentálom a vásárláskori állapotot, hogy ne érhesse szó a ház elejét, bár a mostani hűtők csavarjaira már raknak külön is zárjegyet, bár nem tudom az mennyire válik le a hőtől, elvégre ragasztva van...Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
Zoli54213
aktív tag
Történt ami történt jelenleg kezdek megnyugodni, most rendesek voltak, ezt írták nekem (írtam nekik hogy 2db 290-es kellene):
"Az Ön által leírt, más termékre való levásárlás, értékegyeztetéssel, az előző levélben megadott határidőn (2014.03.10) túl lehetséges. Valamint a javítás fennmaradó idejére fel tudunk ajánlani kölcsön kártyát.
Megértését és türelmét köszönjük!"Ezután köv. e-mailben:
"Kedves Zoltán!
A két 290-esre való értékegyeztetéses csereigényét továbbítjuk a beszállítónak. Köszönjük Türelmét."Mellesleg és sem tuningoltam semmit 925Mhz-en ment 2db 7970 cf-ben. Mivel az egyik meghalt, és tudtam úgy sem kapok már ref. 7970-et eladtam a másikat. Kb. 2 hétig tökéletesen ment a gyereknél, majd egyszer csak rám ír hogy szemetel a kártya....szóval 2 7970 halt meg 2 hét alatt, úgy hogy húzva nem volt egyik sem nálam. Most kártya nélkül vagyok (Intel HD4000 IGP), várom hogy történjen valami. Remélem mihamarabb befejeződik.
[ Szerkesztve ]
GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i
-
bul07
nagyúr
válasz Zoli54213 #6533 üzenetére
2db 7970 cf-be jó hogy nem húztad az égbe
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
Nyerj egy ASUS MeMO Pad HD7-et!
A sorsolás jövő hétfőn lesz, aki be akar kerülni a kalapba, annak nem kell mást tennie, mint lájkolni az iPon Facebook oldalát, és válaszolni a játékkal kapcsolatos poszt alatt az alábbi kérdésre:
Hány féle színben kapható az ASUS MeMO Pad HD 7?
(a félreértések elkerülése végett elfogadjuk azt is válasznak, hogy hány létezik hivatalosan, és hány kapható ezekből nálunk)
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz nanemár #6536 üzenetére
Nem, csak processzor alaplap vásárlás előtt állok és mostanában sokat nézegetem az ipon oldalát, nem tudok dönteni hogy AMD vagy Intel , amúgy fent megjelent egy új menü iPon hírek ha piros akkor új hír van
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
Reklám lenne egy nyereményjáték főleg a cég fórumába
Végül is Off-ba is tehetem volna de nem éreztem hogy off lenneAkkor ha valaki a steam fórumába belinkeli a steamgifts sorsolását az is reklám
Vagy a lámpás fórumba konkrét oldalak kuponjai, linkelése az is reklám lenneÉn nem dolgozok nekik nem is kapok semmit ingyen így nem értem ezt a reklám dolgot
Beírtam hogy az itteniek is tudjanak róla hátha elkerülte a figyelmüket , és jobb az esély a nyerésre mint a lottón , olyan 1500:1 lehet az esély, vagy jobb
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
the_mad
aktív tag
Kíváncsi leszek, hogy a potom 160 rugós 780 Lightningom cseréje mennyi időt vesz igénybe. És a cserélt kártya egyáltalán működni fog-e... Tényleg, van lehetőség a helyszínen kipróbálni a cserekártyát??
“God made men, but Sam Colt made them equal.”
-
Zoli54213
aktív tag
Az én garanciális ügyintézésem úgy néz ki véget ér. Ezt kaptam:
"Befejeződött a garanciális ügyintézése, azonban a terméket sajnos sem kicserélni, sem megjavítani nem tudtuk, annak vételárát jóváírjuk Önnek."Végül is, minden ok, így visszagondolva rá lehet kicsit túlreagáltam, csak hát icl-re készülnék
GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i
-
Sonja
veterán
válasz Azharel #6546 üzenetére
Igen, egy Sapphire R9 290 Tri-X kártyát. Múlt hét csütörtökön azt írták, hogy "Felvesszük a beszállítóval a kapcsolatot, néhány napon belül tudunk adni információt az ügyintézéssel kapcsolatban." Azóta kétszer rákérdeztem, hogy tudnak-e már információt adni. Kedden nem tudtak, a tegnapi levélre meg nem válaszoltak.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
StSanya
őstag
Hoppácska, ezt már olvastátok?
Ezt kötelező lesz cserélni - így változnak a szabályok a jövő héten
"A vállalkozás köteles a javítást vagy cserét 15 napon belül elvégezni, vagy mással elvégeztetni. Amennyiben a 15 nap eredménytelenül telik el, akkor a fogyasztó például visszakövetelheti a a vételárat."
"Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."
-
őstag
válasz StSanya #6548 üzenetére
Kiskaput azért hagytak:
(1) A vállalkozás köteles a kijavítást vagy kicserélést tizenöt napon belül elvégezni vagy mással elvégeztetni. E határidő betartásának kötelezettsége alól a vállalkozás akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a kijavítás vagy kicserélés tizenöt napon belül történő elvégzése érdekében úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható.
[ Szerkesztve ]
AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
Új hozzászólás Aktív témák
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Spórolós topik
- Revolut
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen