- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
Hirdetés
-
Dobogós bérgyártóvá erősítette Kína az SMIC-t
ph A szankciókkal sújtott vállalat a GlobalFoundries helyét vette át, sőt, utóbbi céget az UMC is megelőzte.
-
Still Wakes The Deep - Befutottak az első értékelések
gp Alig egy nap múlva érkezik a játék, amely egyből elérhető lesz a Game Pass rendszerében.
-
Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
it Profitorientált céggé válhat az OpenAI, erősítette meg Sam Altman.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rlaci87
csendes tag
válasz (Darkwood) #9622 üzenetére
Nállam is ez a jelentség figyelhető meg, már több mint 1 hónapja, ha vissza olvasol akkor megláthatod, hogy miket írtam, és még mindig várnom kell a hibára, akár több hónapot mire megcsinálják.
Hetente megy a telefonálgatás a szolgáltatóval.
Nem értem, hogy egy szolgáltató, miért ad nagyobb sebességet, ha nem tudja biztosítani azt az előfizető számára.Amúgy kábeles neted van?
Nekem 1Mbit/s szokott lenni, ami már ugye nincs :s (a régit se érem el a 2Mbit/s-ot)
Minál hamarabb jelents a hibát, a 1412-n kell az MT azonosítód, ha kijöttek megnézi a hibát akkor a számlázáshoz írj egy levelet, hogy kéred, hogy a díjadat csökkentsék, mert hiba észlelhető, amit 30 napig fog tartani mert utána fogsz kapni egy levelet, hogy jogos e a számlajóváírás (Én még nem kaptam meg, várnom kell jan. 10-ig) szóval minél hamarabb jelentsd a hibát.
Ha kiment a szervizes és minden rendben van a lakásban, akkor az lesz a bajod, hogy sok a modem a hálózaton és szegmentálni kell (nekem kábeles van és azért tudom, gondolom a többinél is ez van)Na kíváncsi leszek, hogy neked mi a hibád.
Egyre több ilyen hírt hallok, hogy meghosszabítja a HŰSÉGES ügyfél a szerződést és még rosszabb szolgáltatást kap, mint előtte (ugye én az 1Mbit/s-ommal, ami régen 2 volt és most 5-nek kéne lenni)Várom a fejleményeket, ja és a hibabejelentésnél ne lepődj meg, ha akár 20 percig várnod, kell míg felveszik a telefont addig hangosítsd ki a telefonod és mikor v.ki megszólal akkor beszélhetsz, mert nekem kb. annyi időbe szokott telni, a heti bejelentéseimmel.
Amúgy kötelesek lennének a hibát 72 órán belül kijavítani, de nekem már több mint 10*72óra telt el és azóta semmi. :s
Üdv.
Van egy eladó teljes dobfelszerelésem, és egy eladó zongorám, ha valakit érdekel írjon privát üzenetet :D
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Anime filmek és sorozatok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Autós topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
- Diablo IV
- További aktív témák...