Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Livius

    őstag

    válasz tobias40 #110304 üzenetére

    Fogd már fel, hogy ha nincs meg a garantált minimum akkor T nem teljesíti a szerződését (ÁSZF), a barátaid pedig így jártak, majd legközelebb jobban dolgoznak a T-nek. Viszont neked már kötbért fizetnének, ha 2-3 nap után a hibabejelentéstől kezdve, képtelen javítani rajta. Jelentsd be hibára és ha lezárják, jelentsd be megint hibára, maguktól ezzel nem fognak foglalkozni, a T és egyéb más szolgáltató sem egy jótékony szolgálat, hogy külön monitorozná a felhasználóinak hálózati minőségét és arra törekedne folyamatos karbantartásokkal, hogy mindig a legjobb legyen, pont az ellenkező megy ebben az országban a szolgáltatók részéről. Az elv az, hogy te fizess, ők meg adják ami éppen jut, ha szar akkor szar, és így jártál, ha az ÁSZF alapján nem tudod őket megfogni jogilag és kötelezni őket a normális szolgáltatásra.

    Amúgy simán lehet hogy kedves barátaidhoz lett küldve a hibajegy, és mivel nagyon dolgozni sem akartak az ünnepek alatt, nah meg az ő saruk a dolog lehet, inkább kamura lezárták a hibajegyet, hogy nem náluk van a hiba, és ennyi. Nyilvánvalóan, a sokadik bejelentés után már egy rendszeresített T-és technikus foglalkozna ezzel, aki jobban utánajár a dolognak és megoldaná, és persze lehet menne valami retorzió az alvállalkozó felé, főleg ha már kötbért is kell fizetni majd számodra.

    [ Szerkesztve ]

    Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

Új hozzászólás Aktív témák