Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TimeCenter

    tag

    válasz Mariner #19156 üzenetére

    1a. A DBC-61, DBC-62, DBX-102-es sorozatokból a 90-es években több ezret eladtunk. Az nem volt gyárilag tokhibás. Mivel a Borkutime-nál én rendeltem a CASIO alkatrészeket tudom, hogy hány tokot kellet rendelni hozzá ( havi szinten kb. 2-3 db-ot ), ami főleg arra ment el ( szerintem ), hogy újjá varázsolják az amúgy karcos plexi üveget.
    1b. Amit én mondtam az az első sorozat AW-49-es volt ahol 100-ból 100 megrepedt. Ezeket cseréltük is garanciálisan. A repedés nem az óra fülénél volt, hanem az egyik hátlapcsavarnál repedt meg a tok. Ez szemmel is látható volt. Ezt a CASIO a gyártás második sorozatában kijavította, utána nem repedtek a tokok. De ennek a tokrepedésnek semmi köze a rugósfül kitépéshez.

    2. Példa az elemcserére ( kicsit csúsztat, de szerintem jó ), amit itt a benzintankoláshoz hasonlítok, hiszen ott is energiát adunk a termékhez.

    -telitöltöm a tankot, erre milyen garanciát vállaljon a kutas

    a, - hogy jó minőségű a benzin és nem teszi tönkre a motort
    b, - vállaljon garanciát az egész motorra, ( amire már a gyártó sem ad, hiszen az 5 éves kocsira már nincs garancia ) ha elromlik az injektora ( ami lehet már a tankolás elött is rossz volt ).

    Tehát a "sima" elemcserén ( aki azt kér ) jelentkező 200-300 Ft haszonból vállaljon az órás olyan garanciát a vízállóságra, melyet már a gyártó sem vállal. Ilyet egyetlen órás sem engedhet meg magának. Inkább befektet ( ha megteheti ) és vesz vízállóságmérőt és külön pénzért végzi el az ellenőrzést.
    Nálunk a szakszervizben a garanciális javítások, elemcsere után mindig van vízállóságmérés, melynek a papírját is mellékeljük.
    De egy cseppálló ( WR30 ) óra esetében, ha a vevő elemcserét kér nem számítjuk fel a vízállóságmérés árát, csak ha kérik a mérést.

Új hozzászólás Aktív témák