- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Celtis
veterán
válasz junior19 #46869 üzenetére
A 3 napos határidő arra vonatkozik, hogy ezen határidőn belüli meghibásodás esetén a kereskedő köteles a készüléket kicserélni újra. Utána már a szervizhez kell fordulni.
A T arra hivatkozik, hogy a 14 napos elállás csak hibátlan készülék esetén érvényes, de egy kicsit böngészve, úgy tűnik nagyon nincs igazuk. A hibátlanság itt azt jelenti, hogy nem tetted tönkre a készüléket és nem azt, hogy eleve hibás a teljesítés.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen