- Netfone
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Premier előzetesen az xDefiant
gp Az ingyenes multiplayer FPS premierjére alig két napot kell már csak várni.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
Új hozzászólás Aktív témák
-
rewu25
csendes tag
sziasztok!új vagyok itt de örülök hogy van ilyen topik sok jó tanácsot olvastam már itt és sokszor ti általatok elöztem meg sok hibát!nekem egy 91-es favom van!juliusban vettem egész jutányos áron!lenne pár kérdésem:1.-sajnos mióta bejöttek a minuszok nem indul a gép csak 8-10-dikre akksit már kicseréltem gyertyacsere is volt sajnos a szerelöm sem tudja és kezd már zavarni! 2.-kicseréltem a müszerfalegységet egy 94es glx-re ugy csináltam mindent amit itt visszább irtatok tehát kábel rátesz trafóra bevezet müszeregységre készis és jó bár van egy kis bibi az érték alabjában amit mutat 500ford/perc pedig lehet hallani hogy az alapjárat jó oan 800-900 közötti kérdésem miért mutat kissebb értéket az óra?!válaszaitokat elöre is köszönöm!
-
Tompie
őstag
Nah állítólag ezt kell kicserélni.
Most ha lehet kérnék egy szájbarágós leírást, hogy hogy? hogy kell kiszerelni az index kapcsolót stb?Illetve másik probléma a jobb első ajtónál. Kívülről nehezen nyílik, felhúzom a kilincset és olyan mintha le lenne nyomva a gomb, nem nyitja az ajtót csak x-dik alkalomra. Mi baja lehet? hogy lehet megcsinálni?
Köszönöm!
-
Mágus2
Közösségépítő
Hello,
Azt a pöcköt nem nagy müvészet kicserélni. A kormány oszlop alján a müanyag boritás alján van 1 csavar azt kicsavarod, meghuzod a kormány felé a boritás alsó lapját majd lefelé lenyitod, picit recsegni, pattogni fog, de ne ijedj meg, nem tudsz eltörni semmit. Aztán alulrol 1 vag 2 csavar tartja a felső takarólemezt, szintén kicsavarni, felfelé levenni. A kormánykerék maradhat a helyén, passzentosan, de kijönnak tőle a takarólemezek.
Aztán szintén alulról 2 csavar tartja a két bajuszkapcsolót egy pléh darabroz, azokat megendeded, lehuzod a kábelköteget a kapcsolóról, és máris a tiéd. Már csak a pöcköt kell kicserélni rajta. Érdemes ellenőrizni, h a kormányrudra szerelt mások müanyag darabka,ami kapcsolja azt a pöcköt, a helyén van e. Esetleg beállitani vagy ha sérült, akkor kicserélni.
Összerakás forditott sorrendben.
Az ajtókárpitot vedd le, és nézd meg a zárszerkezetet, szerintem meg lesz a gond. Van ott egy csuklós szerkezet ami ki szokott kopni, nehéz elmagyarázni, de ha szétszeded rájösz rögtön, h mire gondoltam. Csavarozd le a kilincset, az ablaktekerőt és 1 nagy laposfejü csvarhuzóval lassan kezd el lefesziteni a kárpitot. A jobb felső saroknál szoktam kezdeni, a csavarhuzóval segiteni kell a kis fehér müanyag kárpittartó dugóknak kijönni, ha türelmesen csinálod nem törik el 1 sem.
Remélem elég szájbarágós.
[ Szerkesztve ]
-
Lzc
csendes tag
Azon bizonyos 500 méteres út előtti télen is ugyanúgy megvolt a füstölés, az eset előtt és után nyáron nem füstölt, csak most télen kezdte megint el, de mára elmúlt ez a probléma. Teljesítménycsökkenés vagy fogyasztásnövekedés biztos nem volt, úgyhogy bízhatok benne, hogy a motor csak legfeljebb kicsit szenvedte meg a dolgot. A kormolódást és olajfogyást még figyelem...
-
Mágus2
Közösségépítő
Szia.
8-10 inditás kell h ne álljon le, vagy addig be sem indul, csak inditózol? Nem hangzik egyszerü hibának, de szeretem a kihivásokat. Szivató bekapcsol? Nomd le a gázt, mint inditózás előtt, vedd le a légszürőház fedelét, és nézd meg mielőtt beinditod, h elzárt e a folytószelep amikor lenyomtad a gázpedált.A második ami beugrik, h viz van a hengerek valamelykébe, esetleg mindben.
Nem forralja a vizet? Inditózás előtt vedd ki a gyertyákat is és forgasd meg a motort kézzel.
Ha minden gyertya száraz és semmi nem jön a gyertyanyiláson forgatás után, akkor minden rendben van a hengerfejjel.A fordulatszámmérőd szerintem rossz, nekem is kettő, az egyik ugyan ilyen tünetekkel, fekszik a polcon, vagy az is lehet, h egy bosh mono motronikosból van a mérő, akkor érthető, azokon más az ellenállás. javaslom próbál ki egy mások fordulatszámmérővel is a biztonság kedvéért.
Majd ird meg mit próbáltál és milyen eredménnyel.
-
zjtuning
csendes tag
-
Lzc
csendes tag
Favoritnál szerintetek érdemes télen, nagy mínuszokban kartonpapírt tenni a hűtő elé? A Totalcar-on tavaly volt a kartonpapírról egy nagy vita, sok pro és kontra véleménnyel.
-
Darkmind
csendes tag
Hi!
Az előző kérdéseimhez még egy jutott eszembe:az első ülésekhez árulnak szivacsot, ha szétszedem, ki lehet cserélni? Mivel lehet esetleg helyettesíteni?
-
robesz76
csendes tag
Sziasztok! Mint újonc köszöntök mindenkit. Rob210-el már volt egy pár e-mail váltás amiben segítséget kértem tőle. Remélem néha én is tudok hasznos információt adni.
-
rob210
nagyúr
Ma este ha minden jól megy válaszolok mindenkinek, bocsánat csak nagyon el vagyok havazva.
Renault power
-
zjtuning
csendes tag
válasz Darkmind #2110 üzenetére
Ha egy motor huzamosabb ideig van tárolva, érdemes havonta legalább egyszer árfordítani a főtengelyt, hogy a gyűrük ne ugyanazon a helyen álljanak meg a hüvelyben mert annak meglátszik a helye. Ilyen esetben érdemes egy hónolást adni a hüvelynek és egy új gyűrügarnitúrát. Nem is szoktam ilyenkor használt gyűrükkel összerakni egy motort,mert arra nem vállalok garanciát. Ha azt mondja a tulaj,hogy nem áldoz rá,akkor csak az ő felelőségére rakom össze. Szerintem ennyit megér,hogy évekig ne legyen gond a motorral ezen már nem szabad sporolni.
Tehát egy szónak is 100 a vége: sérűlhet a hüvely az állásban,de ez az esetek 90%-ban egy hónolással orvosolható. A favorittól felfelé a hüvelyek anyaga már elég jól leedzett,így a fúrást is jól viselik, ellentétben a 120-as és attol lefelé amik pár ezer Km után már vállasak.zjtuning
-
Tompie
őstag
Indexkar megcsinálva, már visszaugrik a helyére. Ajtó is nyílik már, igaz hogy olyan hangja van mintha le akarna törni de kurva sok próbálkozásból mindig kinyílt
Köszönöm az infókat.Na akkor a következő: érdemes a fényszóró izzókat kicserélni Xenon hatásúra, tényleg erősebb fénye lesz? Ami ilyen 700-800Ft/db vagy az a xenon hatás csak népámítás?
-
Mágus2
Közösségépítő
A válasz egyszerü, ne dőlj be semmi ilyesminek. Nagyon sokat megyek sötétben és ami nekem bevált azt fogom ajánlani.
1. Renbe kell tenni a lámpamagasság-állitást!
2. NARVA 100wattos izzót bele.Hidd el h meg fogsz lepődni. És ha jönnek szembe és elfelejtik lekapcsolni tompitottra 1 villantástól észhez térnek rögtön.
Én erre esküszöm, 90/100w szép fehér és jobb mint az új autóké.
Semmit ne változztass addig mig nem müködik a magasságállitás, mert a szembejövőket meg fogod vakitani.
[link] -
Tompie
őstag
Akkor máris adódik a kérdés, hogy azt hogy tudom megjavítani mert ha jól tudom nem működik, mármint a magasságállítás.
Illetve valaki ezt írta:
"A xenonhatású izzóról ahány ember, annyi a vélemény szerintem. Gyengébb fényt ad mint a sima halogén, viszont fehéres kékes fénye van, hasonló mint az igazi xenonnak és van akinek ez jön be. Lehet kapni 100 wattosat, ennek lehet hogy erősebb a fénye is mint a "hagyományosnak" de tutti szétégeti a dugót, amit rádugsz az izzóra, és lehet hogy a foncsor is bemattul a többlet hőtől. Én nem használnék olyat de ez az én véleményem."
???[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem lehet javitani, csak cserélni az egészet a csövekkel és a kapcsolóval.
A másik, amit én használok az nem xenon hatásu, hanem sima izzó, volt xenonos is, de nem láttam vele annyit sem mint a gyári 20 éves izzóval.
Ami a foncsort illeti, két éve megyek ilyen izzóval, éjje-nappal világit, és semmi problémát eddig nem okozott, sem a foncsor, sem a kábel nem égett le.
Egyetlen mellékhatása, h alapjáratnál kissé pulzál a fénye, de az csak a nagyobb áramfelvétel miatt van, meg lehet szokni, meg amugy sem jár az ember alapjáraton, lámpánál állva meg mindegy.
-
rewu25
csendes tag
hello!megcsináltam amiket irtál ismerősömnek van egy fordulatszámérős favija de a régebbi kiadás az óracsoport és megkértem hagy probáljam ki és igazad volt nekem más ellenálású az ora mert az övével müködött!ugyhogy csere!!a másik megcsináltam a gyertyás dolgot hál égnek semmi baja a hengerfejnek de mikor kivettem eléggé fekete volt az összes gyertya ez mért van?persze mielött visszatettem volna letakaritottam öket!!a folytószelep is vissza zár hál égnek!!és mikor irtad hogy bekapcsol-e a szivato most odafigyeltem és szerintem nem kapcsol be mert inditás után ugy 4-5ikinditózás mulva mikor beindul 600-700on vagy épen csak hogy pöfög a gép!majd kicsit késöbb 5-10perc mulva kezd csak el felpörögni!szerintem ez nem jó,lehet el van állitva a szivató?vagy valami más esetleg?köszi a válaszokat ÜDV
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Na, örülök, h segitett a válaszom.
azt a később felpörgős dolgot mostanában az enyém is csinálja ha sokat áll a hidegben, bár az enyém 1100-on kezd, onnan megy 1800-ra.
Szerintem a keverék vagy egyszerüen a gyorsitott alapjárat rossz.
Volt vizsgán az autó, a karbit nem piszkálták?
Az enyémet mindig elbarmolják. Mikor volt gyertya utoljára cserélve? Mikor volt takaritva az elosztófedél? A ráégett szennyeződéseket le kell vakarni a belsejében lévő kis réz fülekről.
Az meg fogja oldani azt h ne álljon le(vagy pöccre induljon akár -20-ban is), de a fordulat akkor is alacsony miután beindul, szoval a beállitással is gond lesz.Ha mepucoltad az elosztófedelet, jelentkezz és leirom a további teendőket.
-
wrx-sti
csendes tag
Én ezt az izzót ajánlom, nekem 1 éve benn van a faviba, semmi gondom vele. Észrevehetően erősebb a fényereje mint a sima halogéneknek, pedig ez is 55W (xenon gázos). Színe inkább zöldes, mint kék, közelről pedig sárgás. Magának az izzónak mindenféle színe van, látszik a képen is ha kinagyítod. A zöldes színt meg kell szokni, mer pl a közúti táblák se fehérek, hanem zöldes árnyalatú eléggé, de fényerőben és árban nagyon ott van. Próbáltam már sok fajtát, 55w os fehér xenon-tól a 100w-os ig, de ez jött be leginkább. Mindenképpen megéri az árát.
-
Tompie
őstag
válasz wrx-sti #2125 üzenetére
Ha lehet inkább olyat tennék be aminek fehér színe van, max. egy kis kék beütéssel.
De azért köszi. Ki tudja még milyen lesz benneÉrdekes amúgy azt írják kristálykék mégis zöldes színe van?!
Meg ma az A*chanban láttam 790Ft/db és azt volt ráírva 100% több fény meg nagyon sok a választék fene tudja melyik a jó?!
[ Szerkesztve ]
-
rewu25
csendes tag
hali a helyzet az hogy 4.honapban volt a vizsgája és én 6.honapban vettem meg szoval szerintem piszkálva volt!az elosztofedélt 2hete néztem meg takaritottam ki!szerintem semmi baja nem lehet viszont lehet hogy elállitották a keveréket,és a gyorsitott alapjáratot!a gyertyákat márt én cseréltem kb.2honapja!Üdv
-
Mágus2
Közösségépítő
Mert attól függ, a keverékállitás. Mindg a motor állapotához kell igazodni. Én javaslok egy 2,5 fordulatos állást.
Tudod hol kell rajta a keveréket állitani?
Betekered tövig az állitó csavart és kiengeded 2.5 fordulatot. Aztán jön a próbakör. Bemelegedett motornál 2. ben padlógáznál nem szabad h fulladjon a motor. Ha fullad, akkor vegyél vissza 0,5 fordulatot és próbáld újra. Mikor már nem fullad hanem megindul szépen akkor állj meg és állitsd be az alapjáratot 800U/min-re. (bizonyosodj meg h a szivató teljesen ki van kapcsolva akkor nem szabad h elérje a fogaslécet a karbin)
Aztán ha kihült akkor kell beinditani szivatót a fogaslécen felülről a második fokra tenni és a gyorsitott alapjáratot 1800ra beállitani.
Innentől pöccre kell neki indulni, menni fog mint a vadállat és kb 7-8 at fog fogyasztani, 7 alá semmiképpen nem fog menni, viszont kivisz a világból. Én átléptem a 300 000km-t és mindig elvitt és haza is hozott. Ha van benne benzin, mindig indul elsőre.
Ha kell kép a keverékállitó csavar helyéről csak szólj.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
1. kép sárgával alapjárati csavar alapjárati, kékkel a gyorsitott alapjárati.
2.kép pirossal a keverékállitó.
Ne tévesszen meg h a képen nincs felszerelve a karbira a szivató. A gyirsitott alapjárati csavar 1 fogaslécen ugrál, az sincs a képen, + van rajta 1 müanyag sárgás kupak, azt kobináltfogóval össze kell törni. (nem kell az oda semmire)
Az alapjárati csavar felett meg 1 pléh van ami tartja a gázbowdent, az sincs a képen, a pléhen van 1 lyuk a csavarhoz, nem lehet eltéveszteni.
-
Mágus2
Közösségépítő
A hidraulikus állitót kell kicserélni. azok az átátszó csövek a lámpától a kabinba a kapcsolóhoz. Elég drága mulatság, szlovákiában pl 60-80 euró, ha egyáltalán be tudják szerezni. Sajnos javitani nem lehet, mert általában kiszárad belőlük a folyadék. Itt nem is megy át a kocsi a viszgán, ha nem müködik. Ön és köz érdekből érdemes megcsinálni.
-
rob210
nagyúr
Na urak mire megjöttem minden kérdés meg is lett válaszolva ennek örülök.
Remek kis társaság kezd itt összejönni csak így tovább, építgessétek a kis öregeketRenault power
-
kapszli
csendes tag
Sziasztok!
Délután szeretném megnézni, hogy milyen állapotban van a keverékállító csavar gumigyűrűje.
Meg tudnátok mondani, hogy milyen méretű gumigyűrű kel rá? Mert akkor megvenném délelőtt.
Ja és még annyi, hogy levegyem hozzá a karburátort vagy a helyén is kitudom szedni a csavart?
A segítséget előre is köszönöm! -
Mágus2
Közösségépítő
válasz kapszli #2142 üzenetére
Ki tudod szedni nem kell levenni a karbit, szerintem vedd ki és vidd magaddal, nem hiszem, h bárki is tudná fejből a méretet. De befelé kezd el csavarni, s jegyezd meg mennyi fordulatot tudod betekerni, majd vedd ki, visszatételnél pedig betekered teljesen, majd annyit vissza amennyit feljegyeztél kivételkor. Igy nem fogod elállitani.
-
rob210
nagyúr
Röhögni fogsz de pont ma gondoltam rá, hogy lehet szervezek egy találkozót egy nagy bográcsos főzés keretében tavasszal. Volt már ilyen egészen nagy sikert tudhat maga mögött.
De ha nem gond akkor mások is jönnének.
A VW topikból van egy két nagyon jó arc.Az Pécelen volt és több mint 40-en voltunk.
Ha van rá érdeklődés elkezdhetjük szervezni, hogy mindenki el tudja intézni a szabadságát szabadnapját arra a napra.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen