- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rewu25
csendes tag
sziasztok!új vagyok itt de örülök hogy van ilyen topik sok jó tanácsot olvastam már itt és sokszor ti általatok elöztem meg sok hibát!nekem egy 91-es favom van!juliusban vettem egész jutányos áron!lenne pár kérdésem:1.-sajnos mióta bejöttek a minuszok nem indul a gép csak 8-10-dikre akksit már kicseréltem gyertyacsere is volt sajnos a szerelöm sem tudja és kezd már zavarni! 2.-kicseréltem a müszerfalegységet egy 94es glx-re ugy csináltam mindent amit itt visszább irtatok tehát kábel rátesz trafóra bevezet müszeregységre készis és jó bár van egy kis bibi az érték alabjában amit mutat 500ford/perc pedig lehet hallani hogy az alapjárat jó oan 800-900 közötti kérdésem miért mutat kissebb értéket az óra?!válaszaitokat elöre is köszönöm!
-
rewu25
csendes tag
hello!megcsináltam amiket irtál ismerősömnek van egy fordulatszámérős favija de a régebbi kiadás az óracsoport és megkértem hagy probáljam ki és igazad volt nekem más ellenálású az ora mert az övével müködött!ugyhogy csere!!a másik megcsináltam a gyertyás dolgot hál égnek semmi baja a hengerfejnek de mikor kivettem eléggé fekete volt az összes gyertya ez mért van?persze mielött visszatettem volna letakaritottam öket!!a folytószelep is vissza zár hál égnek!!és mikor irtad hogy bekapcsol-e a szivato most odafigyeltem és szerintem nem kapcsol be mert inditás után ugy 4-5ikinditózás mulva mikor beindul 600-700on vagy épen csak hogy pöfög a gép!majd kicsit késöbb 5-10perc mulva kezd csak el felpörögni!szerintem ez nem jó,lehet el van állitva a szivató?vagy valami más esetleg?köszi a válaszokat ÜDV
-
rewu25
csendes tag
hali a helyzet az hogy 4.honapban volt a vizsgája és én 6.honapban vettem meg szoval szerintem piszkálva volt!az elosztofedélt 2hete néztem meg takaritottam ki!szerintem semmi baja nem lehet viszont lehet hogy elállitották a keveréket,és a gyorsitott alapjáratot!a gyertyákat márt én cseréltem kb.2honapja!Üdv
-
rewu25
csendes tag
Hali!megcsináltam amiket írtál!hogy is mondjam egyszerűen tökéletes,szivató bekapcsol elsőre,működik ahogy kell!persze még várok mert ugye most enyhe idő van.kíváncsi vok minuszban is elindul-e,de mindent úgy csináltam ahogy írtad úgyhogy szerintem jó!a keverékszabályozó csavar 6.5 vagy kicsit többet csavartam mire teljesen bement aztán beállítottam olyanra amilyenre kell!kicsit játszottam vele de a 2.0 csavarás az pont jó!hétfőn felmondok a szerelőmek!:-D ÜDV
-
rewu25
csendes tag
sziasztok forumozók!kérlek segitsetek nekem!következő a helyzet van nekem egy 91es skoda favoritom és az egyik ismerösöm felhivott hogy ő a 94es favorit motorját kiveszi és egy felicia motort rak bele!kérdezte nem e kellene belőle valami nekem!kérdésem a következő az ő acpumpája jó lenne az enyémbe érdemes megvennem persze tudom hogy az enyém még a régi rendszerű az ővé pedig a modernebb de miben különbözik a kettő?müködne e az ővé az enyémen?előre is köszi a válaszokat
-
rewu25
csendes tag
hali!nem tuningolni nem szeretném a gépet nekem elég ez a teljesitmény is de ettöl nem fog többet fogyasztani a motor?lenne még egy kérdésem,hogy mért van az,ha nyáron álltam a dugoba,a vizhöfokom veszélyesen magasra szökött és manapség is,igaz manapság melegebb volt erre felénk mint máskor de pesten botorkáltam akkor is veszélyesen felkúszott és már megilyedtem!de ez azért érdekes mert 1éve cseréltem a ventillátor kapcsoló hőgombát!de nem is ez az érdekes hanem nemrég megnéztem mi lehet a baja!és az vettem észre hogy a ventillátor kapcsolom mikor eléri a megfelelő hőt bekapcsol viszont a hőfok a mutaton nem is ment lejjebb lekapcsolta a ventillátort!aztán persze mikor már megint feljebb ment a mutató megint bekapcsolta majd kis idő mulva ismét kikapcsolta!és igy ment ez egészen a piros sávig majdnem!majd megilyedtem és leállitottam a motort!kérdésem a következő mért van ez?előre is köszönöm a választ!
-
rewu25
csendes tag
sziasztok nagyon köszönöm mindenkinek a segitő válaszokat!
Rob: igazad van sajnos ezt megfigyeltem amit irtál és igen mikor bekapcsolom tökig a fütést akkor elkezd látványosan lemenni a vizhőfok!tegnap a dugoba araszoltam és már igen fent volt majd bekapcsoltam teljesen és igen elkezdett lemenni!ez akkor azt jelenti hogy termo, csere?
-
rewu25
csendes tag
sziasztok láttam az irásokat és gondoltam én is megosztom tapasztalataimat Mágus2 én még ennél is egyszerübben csináltam csak 2lyukat furtam az elsö ulések pedálok felöli oldalára bár az én üléseim csak szimpla felicia ülések és egy 97ből vannak!de a pedál feöli oldalakra(persze mondanom sem kell ugyan ezt megcsináltam az anyos oldalin is)!a kardánbox felöliket kellett csak máshová tennem a jukat és márt kész is volt! sziasztok
-
rewu25
csendes tag
sziasztok sajnos nem sikerült feltölteni az összeset!tudtok segiteni kicsit benne én sajnos analfabéta vagyok a számitogéphez hogy lehet képeket feltölteni ide?köszi a segitséget elöre is!pedig szép képek!
[ Szerkesztve ]
-
rewu25
csendes tag
sziasztok azt azért elárulom hogy ezeken a képeken egy 1991-es 136l tipusú gépsárkány látható nagyából azokkal a modositásokkal amiket eddig itt olvastam és tetszett kb megprobáltam hasznositani a leirtakat és még egy kis saját fantáziát is belevittem szerintem nagyon szuper hogy van egy ilyen topik!én örülök és csak igy tovább!
[ Szerkesztve ]
-
rewu25
csendes tag
válasz Retro DJ #4625 üzenetére
szia!az autó története sajnos nem nálam kezdödött de márt az én tulajdonomban van 2éve most kell majd vinnem müszakira de nem félek tőle mert biztos megkapja! ez egy 91.10.havi 136l tipusú 61le gépsárkány és én nagyon meg vagyok vele elgedve!sajnos az autószerelőkben nem bizom mert sajnos csak jobban elrontották egyszer és értelmes választ nem is tudtak mondani pl a gyujtásomra a karburátoromra szoval nem!én szereztem egy skoda favorit müszaki utmutatót és azóta abbol javitom és persze amiket itt irtatok és megosztottatok!a családban márt van egy felicia keresztapámnak igy tetszett meg nekem mind a két fajta autótipus!ezért is vettem ezt láttam a te sárkányodat is szép állapotban van gratula hozzá!
[ Szerkesztve ]
-
rewu25
csendes tag
válasz Marczi80 #4626 üzenetére
szia marczi80!hát ezt igy nem mondanám mert sajnos amit én vettem az ugye egy modernebb müszeregység és a csatik hátil nem azok voltak!de megoldottam ezt is és az egész nyák lapot átettem a régiböl és ugy tettem be azzal márt semmi gond nem volt!kicsit pepecs dolog volt mig visszatettem a kis égöket de siker koronázta a türelmem!ez egész nem került 4000ftomba mármint az új müszeregység bontóban!
[ Szerkesztve ]
-
rewu25
csendes tag
válasz Retro DJ #4641 üzenetére
hello gratula a kormányhoz!én is gondolkodom egy ilyenen de még várok vele!de jó feldobja az autó komfortját kicsit!az ülésekre visszatérve az én üléseimet 10ezerért vettem nagyon szép állapotban bár az enyém egy szimpla feliciábol valo(fapadosbol)!az ajtókárpitokat pedig hát igen egy kis kézügyesség sosem árt ugye hozzá de meglehet csinálni nekem 1napomba került az egész sajnos fényképeket nem tudok mutatni a folyamatrol de anno készitettem mindenröl egy kis összefoglaló fotosorozatot csak mikor a gépem felmondta a szolgálatot elveszett minden pedig minden változtatásrol csinálta
[ Szerkesztve ]
-
rewu25
csendes tag
válasz Retro DJ #4644 üzenetére
hát igen az igaz a design másodlagos ha ezáltal könnyebb a körmányzás az a legfontosabb! nekem szerencsére nincs gond ezzel mert sajnos nemtudom mért de szinte egy kézzel is tudom forgatni akár parkolásrol legyen szó akár bármiröl!de sajnos nem tudom hogy mért!a másik az ülés hát igen igy van én is igy nézek bármit ha mondjuk ugy kell rákölteni akkor inkább a közelben de kicsit drágább mint messzebb de akkor még drágább hiába olcsobb
[ Szerkesztve ]
-
-
rewu25
csendes tag
válasz Retro DJ #4802 üzenetére
üdv!én is csak ezt tudom mondani amit kasyka irt!keresztapámnak feliciája van és egyszer ráprobáltuk az enyémre és teljesen jó!a lényeg hogy az ET-je legyen jó ami 35nek kell lennije és 4X100-as simán rámegy! ugyhogy ha felhivod az ET számot kérdezd meg!
[ Szerkesztve ]
-
rewu25
csendes tag
kérdeznék valamit mágus!sajnos a minap csak ugy alánéztem a sárkány alá és az alján van a válto és a motor kapcsolodásánál egy ilyen kis lemez és ott olajos és egy két csepp volt a betonon is!kérdezném én jól gyanakszom hogy a főtengely szimeringem lehet ki egy kicsit és onnan ereszti az olajat?
azt tudom mostmár hogy lehet ilyet is favoriton hogy méretváltás!ezért irtam hogy márt igy tudom ezt is! de majd holnap megnézem tüzetesen és majd megirom hogy mit találtam![ Szerkesztve ]
-
rewu25
csendes tag
huh akkor lehet én vagyok a ludas!mert elözö évben cseréltem tömitést és lehet nem huztam meg rendesen!akkor viszont magamnak okoztam egy kis plussz melót mert megint cserélhetek tömitést gondolom mert ha utánnahuzok akkor márt ugy nem fog rendesen tömiteni gondolom?
[ Szerkesztve ]
-
rewu25
csendes tag
mágus a szelephézagot tényleg minden kb 10ezredik kiloéter után elméletileg állitani kellene!ezzel most szembesültem mert amugy már vagy 24ezer kilométerrel ezelött volt az enyém állitva amit még a drága volt szerelöm állitott mikor megvettem!ezek szerint eljött az idő ismét egy beállitásra?
[ Szerkesztve ]
-
rewu25
csendes tag
szia mágus!emlékszel még elöző héten irtam hogy majd megirom hogy a kerékagy az auton ki lett e cserélve nagyobb osztókörre!sajnos egy sürgős utazást kellett beiktatnom ezért nem irtam de amigy megnéztem és igazad volt át lett alakitva mert más az agyméret elöl és hátul is más ezért ment rá a felicia felni ez márt a 4X100-as osztókörű!
[ Szerkesztve ]
-
-
rewu25
csendes tag
válasz Atuska75 #5270 üzenetére
szia sajnos csak nemrég olvastam el teljesen amiröl lemarattam egész nap!látom hogy a fordulatszámméröddel akadtak gondok mágus jol irja hogy lehet lejjebb van a mutató mert nekem is ez volt a gond amikor kicseréltem az óracsoportot modernebbre!igaz hogy nekem ez a második mert az első rossz volt!de ezen pedig lejjebb volt a mutató én ezt tudom tanácsolni szereld ki és álits rajt!szerintem ott lessz a bibi! ÜDV
[ Szerkesztve ]
-
rewu25
csendes tag
válasz Retro DJ #5551 üzenetére
azért kérdezem mert nekem is ezt csinálja kigyorsitáskor vagy magasabb sebességnél néha emelkedön felfelé is!és én halgattam már meg hogy vajon mi ez és honnan jön nekem az anyosulés felöl jön!de nem is ez az érdekes hanem az hogy az egyik idös ismerősömmel beszélgettem és ő mondta egyszer hogy a favoritoknak némelyikén a jobb oldali féltengelyrészen a féknyereg és néhány része tud csörögni!legalábbis én ezt a az infot kaptam még anno kb. 1 éve de lehet benne valami mert a nyereg kicsit lötyög és én a dugattyura tippelek!de ez nemolyan mint mikor nagyon el lennének kopva a fékbetétek!és ha megmozgatom akkor olyan hangot is ad!
[ Szerkesztve ]
-
rewu25
csendes tag
válasz Retro DJ #5552 üzenetére
hát nemtudom sajnos lehet hogy egy örök rejtély fog ez maradni!lehet hogy a gyujtás a baja lehet hogy a féltengelyen van valami kikopva vagy kilazulva lehet teljesen más!bár nemtudom hogy az öreg szakik mit mondanának rá?sajnos az én öreg ismerősöm sem autószerelö csak mondta hogy ő is igy tudja!
[ Szerkesztve ]
-
rewu25
csendes tag
sziasztok!ma hoztam el a sárkányt a müszakirol!! hál égnek simán átment!! nem áttolos volt a szekér hanem legális biztonságos a gép!!! megint 2 évig le lessz rola a gond!! kérdezhetek valamit?tudja valaki,hogy amikor megkaptam a papirokat a zöldkártya résznél van egy olyan rész,hogy:Mért jellemzök szikragyujtású motorok esetén,alapjáraton:760 ford/perc CO%: 2,3 rendeleti érték 3,5------------de nem ez az érdekes hanem a mellette lévő szám kérdésem a következő mit jelent az a CH(ppm) alapjáraton 293 de rendeleti érték nincs irva emelt alapjáraton pedig:180 CH(ppm) mit jelent ez a CH(ppm)érték?ha tudja valaki irja meg,igazábol csak érdeklődöm semmi több köszönöm!ÜDV
[ Szerkesztve ]
-
rewu25
csendes tag
-
rewu25
csendes tag
sziasztok már egy kicsit régen jártam erre felé!de azóta történt egy s más dolog a gépsárkánnyal!elöször is végre megkapta a sárkány a felicia szönyeget kompletten!megigértem hogy amint beteszem a szönyeget megirom mert ha joltudom 1-2-en kiváncsiak arra hogy megy bele a felicia szönyeg a favoritba! igaz márt benne van egy ideje de sajnos időm nem volt hogy gépközelbe jussak!! képeket is csináltam de sajnos még nincsenek feltöltve a gépre de amint lessz idöm felteszem öket! megvan a komplett felicia müszerfal is a kapcsolokkal együtt már csak be kell rakni amint lessz rá elég időm mert ugye nem lessz egy 1 napos munka az biztos!most kapott nagyon jó gyári minőségű bilstein lengéscsillapitokat is!hát ezek történtek ezeddig!!! majd még motorgenerált akarok rajta csinálni de ez még a jövő!
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Filmvilág
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Raspberry Pi
- Marvel Snap
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen