Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Celtis

    veterán

    válasz Bogyi007 #130398 üzenetére

    Kíváncsi leszek, hogy egyáltalán válaszolnak-e.

    Az én esetem már egészen abszurdba ment át. Amióta bebizonyítottam, hogy a készülék rossz, az ügyfélszolgálat bujkál előlem. Telefonban nem mondanak semmit (az ügy folyamatban van), email-ekre pedig egyszerűen nem válaszolnak, sőt úgy tűnik, hogy azt az email címemet, amiről hónapok óta leveleztem velük, egyszerűen letiltották. Már az automatikus válasz sem jön meg.

    A tv-met több mint három hete elvitték egy "párnapos" bevizsgálásra és azóta hallgatnak mint szar a fűben, ha továbbra is sunnyognak kénytelen leszek csalás miatt RENDŐRSÉGI FELJELENTÉST tenni a Samsung ellen.
    Szóval csak vásároljatok Samsung TV-ket. Egy Galla idézet jut az eszembe. "Vegyenek szart, amíg a készlet tart!"

Új hozzászólás Aktív témák