Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bogyi007

    veterán

    válasz Celtis #130331 üzenetére

    Én folytatom a gondolatmenetedet, tegnap felhívtam a terméktámogatási részleg ingyenes számát, ahol egy kedves hölgy fogadott. Elregéltem neki mindent ami eddig történt (egyes részeket kihagyva) és megadta a sehsupport@samsung.com címet és a hívásom nyilvántartási számát.

    Aztán itt a topcban találtam egy útmutatót, hogy nagyjából mit kell írni erre a címre. Nos ezt megtettem és leírtam hogy a mostanra kvázi 4x-i ugyanazon hiba miatt megoldást szeretnék, ami lehetőség szerint egy jól működő készüléket jelentsen, ergo leírtam, hogy a Telekomnál ehhez egy csereigazolásra volna szükségem, de minden más cserét is elfogadok - tekintettel arra is hogy az én MU6122-es készülékemből már nincs gyártva és forgalmazva így az NU7-es sorozatra való csere vagy akár kisebb kijelzővel rendelkező de ár/érték arányában egálban levő készüléket szeretnék és persze továbbra is szeretnék elégedett Samsung tulajdonos maradni...

    Azt már csak halkan jegyzem meg, ha a Telekom más típust adna az se volna ellenemre...

    Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

Új hozzászólás Aktív témák