Hirdetés
-
Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
ph Konzorciumban dolgoznak a cégek a HBM2 implementálásán.
-
Nézzük élőben az iD@Xbox Showcase legújabb adását!
gp Akik kedvelik az indie játékokat, azoknak érdeme lesz követniük a bejelentéseket.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GLOCK34
aktív tag
Sziasztok!
Nos,kénytelen voltam csatlakozni a csapathoz.
10.14. leadtam az S4 szervizbe,ma kaptam meg a választ amit rendszerint mindenki,hogy "erős mechanikai hatás következtében sérült a kijelző és garanciában nem javítják.
Az S4 topic-ban már leírtam,de azért itt is röviden.
Kabát zsebben tartottam egész nap,többször használtam telefonálás ,net miatt a nap folyamán. Hazafelé tartottunk,a kocsiban még pár perc videózás lement,de mivel lemerülőben volt az aksi nem kínoztam tovább,elraktam.
Hazaérve elővettem a telefont,csatlakoztattam a töltőt és akkor láttam meg a repedést,aztán a kép szinte teljesen elment. Egyedül a felső 2 cm volt látható,de az is csíkosan.
A sérülés ugyanaz,mint többen is Írtátok,tehát a külső üvegborítás és az egész készülékház abszolút sértetlen,semmi nyom viszont az lcd törött.
Abban az időszakban amíg hazaértünk 100%,hogy semmihez nem vágtam oda-nem ejtettem el.
09.30. vásárlás,de lényegében 2 napot használtam.
Felhívtam a Samu ügyfélszolgálatot,hogy mi a következő lépcsőfok,hol tudok panaszt tenni.
A következő e-mail címet kaptam: sehsupport@sam.com
Ismerős Valakinek ez a cím? Nekem semmit nem mond,nem találok semmi infót róla.
Ide írtam egy levelet a szükséges adatokkal együtt. Gondolom a választ nem fogják elkapkodni.
Ami legjobban bosszant az a sablon szöveg amivel leráznak. "Erős mechanikai hatás"
Erre nem tudok rájönni mit is jelentsen. Ha olyan felületi ütés éri a készüléket ami képes megrepeszteni az lcd panelt a Gg3 alatt,akkor annak látszani kell az üvegen is még ha nem is törik szilánkosra.
Rosszul gondolom,hogy ha már bevizsgálják a készüléket akkor adhatnának ki olyan szakvéleményt is aminek a tartalma bizonyítékokkal is alá van támasztva? Nekem ez a szöveg egyenlő a nullával,egy előre megfogalmazott és beillesztett híg f@s. Erős a gyanúm,hogy semmi vizsgálat nincs csak szemrevételezés pár fotó és annyi. Mehet az árajánlat.
Nekem van biztosítás a telefonon,megúszhatnám 20-25000 ft-ból,de nem,nem hagyom annyiban. Rutinom már van sajnos,a Pf2 kapcsán már volt egy-két meccsem a Cordonnal is. Ott a Station cseszte szét a kijelzőt,azt is visszadobták de végül kicserélték. Ha jól tudom mostanság már az összes kijelzőt gond nélkül cserélgetik amit a dokkoló karcolt össze.Elnézést a hosszú bejegyzésért!
Üdv Norbi
-
GLOCK34
aktív tag
válasz WinstonWolf #121 üzenetére
Szia!
Megnéztem,gyártás helye Vietnam,ideje június hónap.Akkor szerinted küldjem el a levelet a Te általad megadott címre is?
Az beleszólhat a dologba,hogy a telefon unokatesóm nevén van? Vagyis egész pontosan a saját cégének a nevére van a számla kiállítva?
Gondolom egy meghatalmazással megoldható,vagy megkérem,hogy Ő intézze tovább az ügyet.
Bár azt sem értem minek nekik a számla? A gar.jeggyel minden rendben,regisztrálva is lett a samunál.MunezXBK: Nálad van valami fejlemény?
-
GLOCK34
aktív tag
válasz MunezXBK #123 üzenetére
Ez nem jó így! Nagyon kiszolgáltatottak a vevők Magyarországon.
Nekem már televízióval is volt gondom Samsung kapcsán,vagyis a távirányítóval. Bedöglött,tehát semmi nem működött rajta zsír új elemmel sem. Bevittem a szervizbe,nézegették és azt mondta a kis rafkós,hogy valószínűleg az elem miatt ment tönkre,nem garanciás.
Ez egy 5 év prémium garanciás,közel 600k tévénél mondták ami 3 hónapos volt,és az az elem volt benne amit adtak hozzá.
Na akkor megmukkanni sem tudtam annyira meglepődtem. -
GLOCK34
aktív tag
Újabb kapás van kijelző törésre,és ez a szemünk előtt történt!
Tegnap délután voltunk egy kisebb családi összejövetelen. Unokatestvérem fiának volt a szalagavató ünnepsége szombaton (Ő általuk vettem az S4),ebéd után elkezdtük nézni a képeket,videókat az édesapja S4 telefonján. Fektetve kitámasztható tokban van a telefon,gondolom sejti Mindenki miről van szó.
Szóval telefon kitámasztva a dohányzó asztalon,nézzük a műsort pár perce,semmi gond.
Párom telefonja megcsörrent és amikor a kanapéról nyújtózott a telefonjáért meglökte az asztalt,az s4 pedig előre billent kijelzővel lefelé. Egyből ment a röhögés,beszólás,hogy szeva kijelző! Ez is kuka!
Mikor felemelték a telefont azt hittem elájulok! Két helyen keresztbe repedt az lcd panel teljesen széltől-szélig!!
Az üveg felület itt is sértetlen,semmi nyom nincs rajta.
WinstonWolf fórumtárs nem kizárt,hogy jó nyomon jár,Ő kezdte el forszírozni (tudtommal) a gyártás helyét és idejét. Mindkét telefon ugyanott és ugyanakkor lett gyártva,sőt még a vásárlás helye és ideje is egységes,mivel egyszerre lettek kihozva.
A kérdés elég egyszerű,. ezek ennyit bírnak és ez a tény teljesen életszerű elfogadott vagy benne van a pakliban egy rossz széria-anyaghiba vagy esetleg más általunk nem ismert tényező?
Szerintetek ez is ki fogja meríteni az "erős mechanikai hatás következtében betört kijelző" fogalmát?[ Szerkesztve ]
-
GLOCK34
aktív tag
Én a múlt héten végigolvastam az egész témakört,emlékeim szerint a döntő többségnek ilyen készüléke van.
Mi már eldöntöttük,ha nem javítják garanciában a telefonokat akkor végigvisszük az eljárást a törvényi kereteken belül. Itt már nem a 20-25k biztosítási önrészről van szó,nem érdekelne mert még akkor is bőven jó áron lenne.
Ki tudja valójában mennyi ilyen készülék van? Sokan életükben nem hallottak erről az oldalról,köztük rokonom sem. -
GLOCK34
aktív tag
Szia! Szolgáltatói szervizbe vitted vagy samu szerviz? Nekem azt mondták,hogy jobban jártam volna ha kihívom a szervizest,nem kellett volna bevinni.
Jól emlékszem,hogy Pf 2 is volt gondod régebben?
Szerintem egyébként nem lesz gondod,ki fogják cserélni garanciában. Nagyon sok a pozitív visszajelzés a szervizháttérről,csak az lcd törésekkel nem óhajtanak érdemben foglalkozni pedig valós problémáról beszélünk. -
GLOCK34
aktív tag
válasz MunezXBK #162 üzenetére
Akkor még van miért aggódni Sword kollégának.
Én speciel kizárólag a prémium garancia miatt vettem s4. Elég nagyokat kellett nyelni,mert külsőre nekem nem tetszik de gondoltam ezzel inkább megbarátkozok cserébe a nyugalomért.
A Cordonnal már volt egy nem gyenge meccsem mire rendbe rakták a telefont,erre most jön ez.
Jelenleg várunk a samu válaszára mindkét esetben,ha elutasítanak indul a per.
Innentől kezdve ez már nem pénz kérdése. -
GLOCK34
aktív tag
http://sndeep.info/en
Ezen az oldalon légyszíves nézd már meg mikor és hol gyártották. Kíváncsi lennék rá. Milyen színű a telefonod?
Olvasom közben az s4 fórumot is és láttam írtad,hogy meleg volt a telefon mielőtt megjelent a repedés vagy mifene.
Visszagondolva az enyém is rendesen meleg volt mikor elraktam,mert előtte megnéztem pár fullhd videót a youtube-on.
Nem tudom lehet-e köze a melegedésnek az egészhez,de a másik s4 is kb 30-40 perc videó után fújta ki a habot mikor eldőlt.
A harmadik telefonnal próbálkoztunk azóta,ugyanúgy felborítottuk az asztalon legalább 15-20 alkalommal és semmi baja nem lett. -
GLOCK34
aktív tag
Tegnap kaptam egy levelet,melynek lényege:
" Értesítjük, hogy, megbízást adtunk szerződött szerviz partnerünknek (Telemax GSM Szerviz Kft.) az egyszeri alkalomra szóló bevizsgálás elvégzésére, mely a javítás várható költségeinek meghatározásához szükséges.
A bevizsgálás során szervizünk nem javítást végez, hanem szakvéleményt készít a meghibásodásról és annak lehetséges okairól. A szerviz által kiadott jegyzőkönyv alapján tudja Központunk az Ön kérését elbírálni."Most nem tudom mit szeretnének megint vizsgálódni,mert pár napja ugye ezt már megtették. Elméletileg.
Amint látom lefutják a kötelező köröket és annyi. Apró betűs részben azt is leírták,hogy ha nem fogadom el a döntést milyen szervekhez fordulhatok. -
GLOCK34
aktív tag
válasz B.Martin99 #178 üzenetére
Lehet rossz helyre írtad. Ez a topic nem az Android Vs. Windows témáról szó. Mindamellett igazat adok Neked a Nokiák (szerintem is) messze a legjobb anyaghasználatával kapcsolatban.
Samu telefonok kijelzőjével kapcsolatban esetleg tapasztalat amit meg szeretnél osztani?[ Szerkesztve ]
-
GLOCK34
aktív tag
válasz B.Martin99 #180 üzenetére
És azoknak mi lett a sorsa? Megcsinálták garanciában?
Én már több mint 2 hete megírtam a reklamációs levelet de választ még nem kaptam. Egész pontosan ezt írták másnap amikor beküldtem az adatokat:"Értesítjük, hogy, megbízást adtunk szerződött szerviz partnerünknek (Telemax GSM Szerviz Kft.) az egyszeri alkalomra szóló bevizsgálás elvégzésére, mely a javítás várható költségeinek meghatározásához szükséges.
A bevizsgálás során szervizünk nem javítást végez, hanem szakvéleményt készít a meghibásodásról és annak lehetséges okairól. A szerviz által kiadott jegyzőkönyv alapján tudja Központunk az Ön kérését elbírálni."Most csak azt nem értem mi a lóf@szt akarnak bevizsgáltatni,mikor a telefon itt figyel a polcon. A várható költségeket (46000) nekem persze már árajánlat formájában eljuttatta a Telemax,de ezek szerint samuéknak lövésük nincs az árakról.
-
GLOCK34
aktív tag
válasz B.Martin99 #182 üzenetére
És a barátod S4 is otthon figyelt legalább mikor megállapították,hogy beázott?
Komolyan mondom,úgy ahogy van hülyének nézik az embereket. Ezeket a telefonokat már csak a vitrinben szabad nézegetni mint a korona ékszereket.
Tegnap vettem egy G2,de ez sem okés. Az automata fényerő szabályozás nem működik normálisan,a hátlap pedig recseg. Kijelző még egészséges! Visszaviszem,de most már lehet egy Cat telót veszek,hátha..... -
GLOCK34
aktív tag