Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WinstonWolf

    senior tag

    válasz wamzer33 #65 üzenetére

    Én is ezt az üzenetet kaptam... 2 hete :DD

    Más.

    Mint ahogy írtam korábban kezd a történetnek kerekedni egy másik szála is. Ugyanis én úgy vettem a készüléket, hogy magyar garanciajegy, magyar értékesítési csomag, GSMLine-os számla 24 hó garancia. Ki hinne mást? Azonban a hidegzuhany ma ért:

    "Tisztelt B. Gy.!

    Kérésének megfelelően ezúton tanúsítjuk, hogy a GT-I9505 típusú, 3573*********** IMEI számú készüléket nyilvántartásunk szerint nem a Samsung Electronics Magyar Zrt. hozta forgalomba, ezért kérjük vegye fel a kapcsolatot a GSM Line Kft-vel ezügyben.
    Felhívjuk figyelmét, hogy társaságunk márkavédelmi okokból egy éven belül díjmentesen javítja a termékét, abban az esetben, ha a javítást egyéb tényező, pl. nem rendeltetésszerű használat stb. nem zárja ki.
    A 24 hónap jótállást azonban a fentiek miatt nem tudjuk biztosítani Önnek."

    Azaz jelen pillanatban úgy fest, hogy a GSM Line Kft trükközik a magyar garanciajegyekkel, és fabatkát sem ér a náluk gyári garanciával vásárolt készülék garanciája. Nem utolsó sorban gusztustalan módon drágábban is adja a "magyar garanciális" készülékeket...

    Felkerestem az eladót, aki közvetlenül a GSM Line Kft-től vette a készüléket, és roppantul segítőkész volt, amit ezúton is nagyon köszönök neki! Mivel Ő is abban a tudatban vásárolta meg a készüléket, hogy arra 24 hónap Samsung garancia van, ezért kérdőre fogja vonni a GSM Line Kft-t, hogy ilyenkor mi a helyzet?

    Egyelőre szkeptikus vagyok. Meglátjuk mi lesz az ügyből, de ha így marad, akkor azt hiszem jobban jár mindenki, ha magyar garanciális készülék vásárlásával messzire elkerüli a GSM Line Kft-t!!!

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

Új hozzászólás Aktív témák