- Mobil flották
- Realme GT 5G - versenyképes
- Magyarországról is elérhető a Xiaomi Pay
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco F5 Pro - nem csak álcázásban jó
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- iPhone topik
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
WinstonWolf
senior tag
Én is ezt az üzenetet kaptam... 2 hete
Más.
Mint ahogy írtam korábban kezd a történetnek kerekedni egy másik szála is. Ugyanis én úgy vettem a készüléket, hogy magyar garanciajegy, magyar értékesítési csomag, GSMLine-os számla 24 hó garancia. Ki hinne mást? Azonban a hidegzuhany ma ért:
"Tisztelt B. Gy.!
Kérésének megfelelően ezúton tanúsítjuk, hogy a GT-I9505 típusú, 3573*********** IMEI számú készüléket nyilvántartásunk szerint nem a Samsung Electronics Magyar Zrt. hozta forgalomba, ezért kérjük vegye fel a kapcsolatot a GSM Line Kft-vel ezügyben.
Felhívjuk figyelmét, hogy társaságunk márkavédelmi okokból egy éven belül díjmentesen javítja a termékét, abban az esetben, ha a javítást egyéb tényező, pl. nem rendeltetésszerű használat stb. nem zárja ki.
A 24 hónap jótállást azonban a fentiek miatt nem tudjuk biztosítani Önnek."Azaz jelen pillanatban úgy fest, hogy a GSM Line Kft trükközik a magyar garanciajegyekkel, és fabatkát sem ér a náluk gyári garanciával vásárolt készülék garanciája. Nem utolsó sorban gusztustalan módon drágábban is adja a "magyar garanciális" készülékeket...
Felkerestem az eladót, aki közvetlenül a GSM Line Kft-től vette a készüléket, és roppantul segítőkész volt, amit ezúton is nagyon köszönök neki! Mivel Ő is abban a tudatban vásárolta meg a készüléket, hogy arra 24 hónap Samsung garancia van, ezért kérdőre fogja vonni a GSM Line Kft-t, hogy ilyenkor mi a helyzet?
Egyelőre szkeptikus vagyok. Meglátjuk mi lesz az ügyből, de ha így marad, akkor azt hiszem jobban jár mindenki, ha magyar garanciális készülék vásárlásával messzire elkerüli a GSM Line Kft-t!!!
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.