Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tutti-amigo

    tag

    válasz IIGeorge #340 üzenetére

    Hali!

    Én a telemax után beszéltem a samusung ügyfélszolgálatával. Ott azt mondták, hogy sehsupport-ra írjak levelet. Írjam le a problémámat küldjek meg minden papírt amit csak tudok.

    Én így is tettem majd néhány nap múlva jött a válasz, hogy felvették a kapcsolatot a szervizzel és bizonyossá vált számukra hogy az én esetem nem garanciális.

    Hogy érthető legyen megkérdezték az imei alapján a telefasz-t, hogy mi ezzel a telefonnal a helyzet melyre gondolom ugyanazt az álláspontot írták a samsung-nak mint nekem. Ugyebár miért is mondanának mást azzal csak a semmittevésüket bizonyítanák.

    Úgyhogy én most visszaírtam a samsung-nak, hogy nagyon boldog vagyok hogy akkor számukra már nyilvánvaló a helyzet tehát akkor had ismerjem már meg én is azokat a bizonyítékokat amik alapján ezt állítják. Csakmert mind a jótállás mind a szavatossák körében (az én tellám még fél éves sincs) nekik kell azt bizonyítani, hogy én nem használtam megfelelően a készüléket. Erre kaptam a levelet, hogy megkapták a levelem és legyek türelemmel a válaszukig.

    Jelen pillanatban 15.-napja vagyok türelemmel bár egyre fogyóban van a türelmem. Április 9-e óta nem tudom használni a telefonomat és én nem fogom megcsináltatni az tuti, ha továbbra is natúr hülyének néznek a következő lépés a békéltető testület lesz!

    Szóval nem sok jót látok nálad sem főként hogy te már meg is csináltattad.

    üdv
    Tutti

Új hozzászólás Aktív témák