- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Aktív témák
-
Willhunting
aktív tag
Szia!
Nekem is ez volt vele a gondom (a hiba még most is jelen van). Először barna háttérnél vettem észre, hogy valami nem oké, nem teljesen homogén. Később e-book olvasásnál, fekete háttérrel észrevettem, hogy bizony jócskán foltos. Este korom sötétben, teljesen fekete háttérnél, minimum fényerőn jól kivehetőek a foltok.Be is vittem a Tréhez hogy valamit kezdjenek vele, mert nem azért fizettem annyit hogy foltos kijelzőt nézegessek. Nagy nehezen elértem, hogy cseréljék a kijelzőt, hála a rettentő "segítőkész" szervizes kollégának. 3 nap alatt meg is volt. Hazavittem és este tüzetesebben is megvizsgáltam. Sajna csalódnom kellett, mert ugyanolyan szar kijelzőt kaptam amilyen volt benne korábban csak ezen apróbbak a foltok.
Vissza vihettem volna, de nekem már nem hiányzott hogy annyit rohangáljak emiatt a szabadidőmben és várjam hogy mikor kapok hibátlan kijelzőt, mert ugyan ilyet raknának bele következőre is és ez idő alatt végig csak szervizben lenne a készülék. Nem hibátlan a kijelző, ezt én is tudom, de engem speciel nem zavar használat közben. Vagyis egész pontosan nem veszem észre, mivel nem használom korom sötétben.
Persze teljes mértékben megértem, hogy miért cseréltetted ennyiszer a készüléket. A kifizetett pénzért cserébe igenis adjanak hibátlan készüléket a fogyasztónak! Ez alap követelmény. Én is próbálkoztam ezzel és még most is tehetném, csak sajna én nem vagyok annyira türelmes, mint Te
Amúgy meg biztos valami gyártás során keletkezett széria hiba a samoled+-nál és a Samsung is bizonyára tisztában van ezzel, de nyilván való hogy nem fogják bejelenti a hibát mert mindenki rohanna a készülékével a szervizbe, ami nekik sem érdek.
A készülékem egyébként 2011 júliusában lett vásárolva.
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest