- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Yettel topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Empire of the Ants - Az év végétől építhetünk saját hangyabirodalmat
gp A valós idejű stratégiai játék a tervek szerint novemberben debütál PC-n és konzolokon.
-
Computex 2024: az AMD idén az asztali és a szerverpiacon is frissít
ph A Zen 5 és 5c magokra lehet számítani a cégtől, ráadásul a különböző CCD-k eltérő node-on készülnek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hombolom
csendes tag
Tudom, hogy naiv vagyok, de mit mond a fogyasztóvédelem, mi a törvényi előírás?
modositva, mert közben megtaláltam, hátha másnak is jól jön:
"2. A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. A vonatkozó GKM rendelet nem ír elő napokban meghatározott határidőt a kijavításra, kicserélésre, csupán annyit rögzít, miszerint: „A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze”.
Nyilvánvaló, hogy mindig az adott eset összes körülményére tekintettel lehet csak meghatározni, hogy mit lehet megfelelő határidőnek tekinteni. Amennyiben azonban a forgalmazó a fent hivatkozott, 15 napos határidőn belül egyáltalán nem tesz intézkedéseket a kijavítás/csere elvégzése iránt, úgy felelőssége kétséget kizáróan megállapítható."
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen