Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Pug #14 üzenetére

    Ezzel az érvelési hibával nem sokra mész. A szabályok be nem tartása nem igazolja, hogy nem működhet valami hatékonyabban a fenntartáshoz kapcsolódó költségek jelentős részét megspóroló fejlesztésekkel.

    Másrészt meg számos szabály elavult és indokolatlanul növeli a költségeket. Például Londonban már az Uber appját elfogadják teljes értékű taxióraként.

    Más szabályok meg szükségesek és be kell vonni a sharing economy-t ezek hatálya alá. De a teljes tiltás nem megoldás.

  • #31733248

    törölt tag

    válasz Pug #14 üzenetére

    Ez egy gyenge, prekoncepciókkal íródott cikk lett. Persze mit várjon az ember egy olyan újságírótól, aki egy ilyen képet posztol magával ezzel a szimbólummal?

    "Az egyik probléma a kontrollálatlan értékelési rendszer, ami által a dolgozók teljesen ki vannak szolgáltatva a felhasználók kénye-kedvének."

    Üdv a földön, így működik egy hagyományos vállalkozás is.

    "A szűk határidők miatt mindenki rohan, gyakran csak úgy fér bele az emberek és csomagok időre kézbesítése, hogy közben szabálytalankodunk, tilosban állunk meg. A következményekért mindenki maga felel"

    Mégis, ki feleljen azért, ha szabálysértést követsz el?

    "Nem véletlen, hogy mindenki hallott már szabadúszó webdizájnerről, egyéni vállalkozást futtató konzervgyári munkások és biciklis futárok viszont nincsenek."

    Ez is tévedés, sok futárcégnél egyéni vállalkozók dolgoznak saját járművel.

    "A “megosztáson alapuló gazdaság” cégei ugyan nem osztanak meg semmit, viszont egy nagyon életképes és agresszívan terjeszkedő modellt kínálnak a munkáltatóknak arra, hogy lerázzák magukról a foglalkoztatással járó hagyományos terheket."

    Tényleg a munkáltatóknak, nem a magánszemélyeknek?

Új hozzászólás Aktív témák