- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Fotók, videók mobillal
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
Hirdetés
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
Extra magokkal tömi ki AmpereOne szerverprocesszorát az Ampere
ph Ehhez a TSMC 3 nm-es eljárása ad alapot, ráadásul új technológiák is érkeznek.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Én úgy tudom, hogy elég jó szerviz statisztikákkal rendelkezik. Nem hiába mennek az ezer éves lerúgott modellek annyiért amennyiért.
Vezetési élmény. Nem mondom van jobb de szerintem ezzel is lehet dinamikusan menni. Igen gangolás nem lesz, bár ezen is van váltó amivel egyébként egész jól lehet szórakozni.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
Elolvastam jó pár tanulmány absztraktját a témában. Az egyértelmű hogy maga az e-autó zöldebb mint a robbanó motor. A két nagy kérdés amiről nem győztek meg a tanulmányok az a teljes életciklusra vetített kibocsátás (aksi gyártás, majd újrafelhasználás környezeti lábnyoma), valamint hogy milyen forrásból nyerik az áramot. Mert ha megújulóból akkor valóban tiszta, de ha nem akkor már nem biztos, hogy kijön a matek és sajnos ezt nagyon számszerűsíteni sem lehet.
Az e-CVT olyan amilyen, biztosan nem adrenalin bomba (bár ha kipróbálod az LC500h-t megváltozik a véleményed) . Dinamikus autózásra sport üzemmódban lehet használni, aki meg sportosan szeret vezetni az menyjen pályára és ne a közúton veresse. Oda meg a belépő az új generációs PDK. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
Egyet értek olyannyira, hogy ez benne is van a cikkben, hogy pl a városi közlekedés az ahol az elektromos hajtás előnye vitathatatlan, és a városokba való behajtást inkább szankcionálnám mint kollektíve az összes belső égésű motort.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
Az enyém (de már az előző is) úgy csinálta, hogy addig járatja a motort indítás után míg egy bizonyos hőmérsékletet el nem ér, utána kapcsolgat le. Az más kérdés, hogy ez nem biztos, hogy elég a megfelelő olajhőmérséklet eléréséhez, szóval ha saját autóról van szó érdemes az első pár percben óvatosabban taposni a gázt, már csak azért is mert gyorsul ez 1/3 gázzal is.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
válasz Donki Hóte #20 üzenetére
Ennek is kell a motorho de a tapasztalatom az hogy a leghidegebb teli napon is eleg neki 3-4 perc, vagy 1-2 km es beindul. Az ulesfutes ugye azonnal. Illetve van az a lehetoseg hogy telorol elinditod a futest. Mondjuk ez nem a legkornyezetbaratabb viszont amellett hogy meleg kocsi fog varni meg a motorral is jot teszel hogy van ideje elerni az uzemi homersekletet.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
Azt tudtam, hogy van ilyen de bevallom anno volt vele rossz élményem de lehet adok neki most egy esélyt. Köszi
chess001: Szerintem leírtad a lényeget. Való igaz, hogy ezért pont úgy lehet rajongani mint egy casio-ért. Mert tud mindent amit egy autó tudhat ebben a kategóriában. Persze én is jobban rajonganék egy Model 3 LR-ért vagy egy Porsche Boxterért de azok számomra kívül esik a rangen így marad ez. A hibákat leírtam (ami nekem valós hiba), egyébként meg csak azért nem fogom fröcsögni, hogy ne tűnjek elfogultnak.
[ Szerkesztve ]
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
Hát igen, ekkora felhasználásra lehet, hogy luxus/fölösleges fenntartani két autót, inkább egy jót
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
válasz noPublicFG #30 üzenetére
Egyet értek mindkét állítással de azért magyaráznám a bizonyítványt.
Az autót mi tavaly mindenféle kedvezménnyel 11,6 millióért vettük (bruttó) amitől mondjuk az ES nagyon távolt van/volt. Kettő az ugye nem kombi ami családosként gyakorlatilag kötelező, a SUV-okat meg utálom.
Miért hibrid? Mert a Toyota nem gyárt mást, és bevallom elég márkahű vagyok aminek praktikus oka az is, hogy a márkaszervíz 15 percre van, mindig óriási kedvezményt adnak a listaárból, adnak csere autót, egyszóval jó a viszony.
Ami nagyon érdekel az az új Superb és abból a dízel. Csak félek a szervíztől meg a haverom most kapott egy új Octaviát és a minőség az katasztrófa. Mind az anyaghasználat, mind az elektronika. Nem tudom, hogy a superb jobb lenne-e.
(Milyen autó, új 5-ös BMW?)
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
Km-ben tényleg a pályán használom a legtöbbet, időben nem biztos. Gondolom erre mondta a kolléga és valóban megkérdőjelezhető a döntésem, hogy főleg pályára miért hibrid de fentebb leírtam az álláspontomat.
Parci: "városban sem ugrik meg" - de csak lefelé.
[ Szerkesztve ]
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
Egyebkent a kormanyfutest pont most hoztak le a comfort-tech szintre szoval mar nem kell executive-ot venni.
bevallom en szeretem hogy van x db csomag aztan valasztasz es nem kell 100 opcio kozul sakkozni. Persze kinek a pap kinek a papne.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
válasz morcosharcos #107 üzenetére
Szabad kerdeznem hogy milyen hibak jottek elo?
uj auto volt, markaszervizben van/volt szervizelve?Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
válasz morcosharcos #113 üzenetére
Nem kételkedni akarok de ilyen biztosan nincs, hogy egy vadonat új autónak elromlik a hajtása és az nem garanciális. Pláne a Toyota hibrid garanciája esetén ami kiterjed az egész hajtásláncra. De ez nem csak a Toyotára bármire igaz. Ha normál használat (gyakorlatilag a pályázás nem számít annak amit egyébként ki tudnak olvasni a motorból) mellett jön ilyen fatális hiba az minden esetben garancia alá esik.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
válasz morcosharcos #115 üzenetére
Te tudod. Lehet, hogy tudtam volna segíteni de akkor mind1. Nekünk anno kérdés nélkül javították a hibrid rendszert igaz az Lexus volt de a Toyotákra ugyanaz vonatkozik.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
válasz morcosharcos #122 üzenetére
Ha már szarkazmus akkor ha jogász vagy megkérdezhetem, hogy miért írsz alá ilyen szerződést? Én nem vagyok az de mégsem kellett ilyent aláírnom ahol lett volna benne ilyen paragrafus...
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
válasz morcosharcos #127 üzenetére
Erre csak azt tudom mondani, hogy Isten nem ver bottal. Lehet a szalonban is hasonló volt a stílusod és ez lett az eredménye. Hajrá! Kívánok szép napot!
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
-
veterán
válasz lockdown90 #157 üzenetére
Benne van a cikkben, de egyebkent a szelzaj megmaradt
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
Passz. Szerintem nincs különbség a zajban a felszereltségi szintek között.
csendes: Csakhogy itt nem 200 LE a motor, az csak 150, a maradék a villanyból jön. Azért benzinben a 150 LE még szerintem messze nem a pazarlás. Úgy egyébként a fogyasztás a lényeg abban pedig jó így mondhatni környezetbarátnak.
[ Szerkesztve ]
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
válasz lockdown90 #180 üzenetére
Szerintem alapvetően ilyen téren jók a Toyoták de bevallom nincs tapasztalatom. Pontosabban volt egy Lexus 20 évig a családban az nem rozsdásodott igaz garázsban volt tárolva.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
Jézusom ember, Neked az élet minden területén ennyi a bajod? Kezdted azzal hogy nem környezetbarát, aztán az volt a bajod, hogy túl sok a LE, aztán az, hogy a CVT nem elég sportos, aztán az, hogy nincs összehasonlítva a DSG-vel. Esküszöm nem értelek. Írtam ingyen egy tesztet azoknak akiket érdekel te meg idejössz ekézni. Tudod mit vegyél egy ilyent meg egy DSG-s autót és írj egy jobb tesztet. Rohadt könnyű más munkáját bírálni mint megfogni a munka végét mi?
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
Új hozzászólás Aktív témák
- IPhone 14 128GB gyári független 2026.11.09. Apple garancia
- Gigabyte AORUS GeForce RTXTM 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- iPhone 12 64Gb Fehér - Újszerű állapotban, 95%-os akkumulátor.
- Creative SFXI SoundBlaster X4 Külső hangkártya
- KIÁRUSÍTÁS! MINI PC : Intel Pentium J4205 - 8GB DDR4 - 256GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen