Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mikk2000

    őstag

    válasz HussarF #7 üzenetére

    A lényeget nem érted... ez a sok infó meg cikk arra jó hogy jól megkavarjon mindenkit, meg hogy elhitesse a fejlődés látszatát, pedig csak annyi történt, hogy visszatértünk a DOS korszakba, amikor is a videókártyát direktbe kellett programozni, ráadásul többfélét :) Nincs új a nap alatt. Jójó, lesz azért egy vékony keretréteg hogy mégse teljesen DOS koppintás legyen már.

    El lett mondva többször is, hogy a DX12 inkább csak a nagy stúdióknak lesz jó, akiknek nem fekszik a magasszintű DX (lassúság, debugolhatóság korlátja, nem tudni pontosan mi történik). Tehát pont az van hogy hiába látszólag több a meló, de mivel látja mi történik, rajta múlik mi történik, hatékonyabban, azaz gyorsabban tud dolgozni, tehát pont hogy kevesebb munkája lesz a fejlesztőnek egy idő után, hogy megtanulta az architektúrát, és szerzett gyakorlatot is). Ebben a bekezdésben levő okosságotaz abu cikkekből tanultam, szóval te is olvashattad volna :D

    A többi fejlesztő, a "kisebbek"... a többiek teljes nyugalommal írhatnak "korábbi" DX verzióban játékokat, hiszen a DX verziók nem tűnnek el :D Tulajdonképpen ott van a gond, hogy ezt nem is DirectX-nek kéne nevezni, mert ez teljesen másról szól. Hiszen sutba dobta a kompatibilitást, az egységességet bizonyos sebességnövekedésért (a jelenben, később szopás lesz). Lehetett volna a neve mondjuk MS-Mantle :D

    Ami engem zavarni fog, hogy ha neadjisten jól meg van írva egy játék, ami jól is fut, 2 generációval későbbi vga-n lehet fele annyi fps-el megy majd, mintha direktben DX11-re írták volna meg...a játékfejlesztők meg egy idő után nagyon nem szoktak foglalkozni a játékokkal, tehát ez borítékolható lesz. Ráadásul ha nem lesz élsimítás megoldva (így is arra leszek kényszerítve amit a játék tud, és nem rakhatok mondjuk SMAA-t) akkor bele@ok egy baltát a monitorba az biztos...

Új hozzászólás Aktív témák