- Honor Magic V2 - origami
- Xiaomi Mi 11i - inkább
- iPhone topik
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Yettel topik
- Mobil flották
- Itthon is lesz Pixel telefon!
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Várható a HyperOS a Poco F3-ra is
ma Elkezdtek frissülni a Xiaomi új felületére a Redmi K40-ek, ámde Android 13 alapon megy a dolog.
-
5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
it Tim Cook újfent megerősítette, hogy nagy AI-tervekkel rendelkezik az Apple. És várhatóan alacsonyabb költségekkel valósítja meg azokat, mint a riválisai.
-
2026-ban hozhatja saját IGP-jét a Samsung
ph Persze nagy kérdés, hogy mennyire lesz majd valóban saját tervezésű.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mikk2000
őstag
A lényeget nem érted... ez a sok infó meg cikk arra jó hogy jól megkavarjon mindenkit, meg hogy elhitesse a fejlődés látszatát, pedig csak annyi történt, hogy visszatértünk a DOS korszakba, amikor is a videókártyát direktbe kellett programozni, ráadásul többfélét Nincs új a nap alatt. Jójó, lesz azért egy vékony keretréteg hogy mégse teljesen DOS koppintás legyen már.
El lett mondva többször is, hogy a DX12 inkább csak a nagy stúdióknak lesz jó, akiknek nem fekszik a magasszintű DX (lassúság, debugolhatóság korlátja, nem tudni pontosan mi történik). Tehát pont az van hogy hiába látszólag több a meló, de mivel látja mi történik, rajta múlik mi történik, hatékonyabban, azaz gyorsabban tud dolgozni, tehát pont hogy kevesebb munkája lesz a fejlesztőnek egy idő után, hogy megtanulta az architektúrát, és szerzett gyakorlatot is). Ebben a bekezdésben levő okosságotaz abu cikkekből tanultam, szóval te is olvashattad volna
A többi fejlesztő, a "kisebbek"... a többiek teljes nyugalommal írhatnak "korábbi" DX verzióban játékokat, hiszen a DX verziók nem tűnnek el Tulajdonképpen ott van a gond, hogy ezt nem is DirectX-nek kéne nevezni, mert ez teljesen másról szól. Hiszen sutba dobta a kompatibilitást, az egységességet bizonyos sebességnövekedésért (a jelenben, később szopás lesz). Lehetett volna a neve mondjuk MS-Mantle
Ami engem zavarni fog, hogy ha neadjisten jól meg van írva egy játék, ami jól is fut, 2 generációval későbbi vga-n lehet fele annyi fps-el megy majd, mintha direktben DX11-re írták volna meg...a játékfejlesztők meg egy idő után nagyon nem szoktak foglalkozni a játékokkal, tehát ez borítékolható lesz. Ráadásul ha nem lesz élsimítás megoldva (így is arra leszek kényszerítve amit a játék tud, és nem rakhatok mondjuk SMAA-t) akkor bele@ok egy baltát a monitorba az biztos...
Új hozzászólás Aktív témák
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Vezetékes FEJhallgatók
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- OLED TV topic
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Honor Magic V2 - origami
- AMD-s szerverprocesszorokhoz való, készre szerelt vízhűtés a SilverStone-tól
- Xiaomi Mi 11i - inkább
- További aktív témák...
- MSI RTX 3070 8GB Gaming X Trio - 1 év magyar garanciával - eladó!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Inno3D Geforce RTX 4070 Ti X3
- Sapphire NITRO+ RX 580 8G SE
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest