Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • llaszlo

    veterán

    FIGYELEM!! EZT MINDENKI OLVASSA EL SAJÁT ÉRDEKÉBEN!!!

    Ma elegem lett a Puleom hibáiból. Főleg abból, hogy többször nem tudok vele rendesen telefonálni. Pl nem hallom/nem hall a hívottat és ha engem hívnak akkor is van hasonló eset.

    Aztán már új névjegyeket sem tudtam lementeni, mert azt írta, hogy nincs elég memória. Viszont gmailre mentve és szinkronizálva működik.

    Webshopon rendeltem és így 8 napos a cseregarancia!

    Mivel pont 9.00-17.00-ig dolgozom és akkor van nyitva a kettő T-Pont is a városban így bevittem egy T partnerhez amiről nem tudtam, hogy az csak partner.

    Azt mondták, hogy ők nem cserélik a készüléket és pénzt sem adnak vissza.

    Van egy ismerősöm a fogyasztóvédelemnél és természetesen felhívtam. NINCS OLYAN, HOGY NEM CSERÉLIK A KÉSZÜLÉKET ÉS A PÉNZT SEM ADJÁK VISSZA erre törvény kötelezi őket. Arra hivatkoztak, hogy nincs jogosultságuk. Ilyen nincs.

    Hogy nyoma legyen leírtam a VÁSÁRLÓK KÖNYVÉBE, hogy bevittem a telót, de nem tudtak velem érdemben foglalkozni.

    És kaptam egy jegyzőkönyvet arról, hogy ott voltam.

    Leghamarabb szerdán tudom bevinni T-Pontba, de akkor már kicsúzsok a 8 napos határidőből.

    További fejlemények szerdán!

    Laci

Új hozzászólás Aktív témák