- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Közel két napos üzemidőt ígér a Realme Buds Air 5 Pro
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
gp A 11 bit studios különleges túlélőjátéka konzolokra is megjelenik majd.
-
Mobilarena
-= Sony Xperia Z3 Compact =-
Új hozzászólás Aktív témák
-
hevizms
addikt
Üdv mindenkinek.
Tegnap óta én is tulaja lettem egy ilyennek.
Telenornál vettem és nem kicsit meghökkentem az ügyintéző hölgy azon mondatán hogy a beázásra nem érvényes a garancia.
Ez tényleg így van?
Elsősorban így reklámozzák hogy vízálló meg minden,meg ott úszkál a vízben és fotózik a Sony honlapján a csajszi.És pont erre nincs garancia??? -
hevizms
addikt
Tempered glass-t használ valaki?Tapasztalat?
Hol érdemes venni?
Ebay,külföldi rendelést kihagynám most,nem akarok rá heteket várni.
Szóval itthon hol érdemes venni? -
hevizms
addikt
-
hevizms
addikt
SOS!
Összetört az érintő kijelző a telefonon.
Van hivatalos szervize ezeknek a telóknak?Mert a neten nem igazán találtam meg hogy melyik szervíz lenne az.
Vagy hova érdemes vinnem megjavitani?
Vagy vigyem be a Telenorhoz ahol vettem és majd ők elküldik a hivatalos szervizbe?
Előre is köszönöm a válaszokat. -
hevizms
addikt
Köszönöm a segítséget.
ui:keresőbe hiába írtam a szakszervíz kifejezést 1 találatot adott.Vagy hogyan kellett volna keresnem?
Vagy úgy született mindenki csak én nem hogy tudja hogy a Sony szervíz=Cordon ?????
Nem olvasom a topikot mindennap,szóval hiába írt valaki erről mostanában. -
hevizms
addikt
Üdv mindenkinek.
Telenoros készülékem van és pár hónaposan megrepedt a kijelző egy asztal széléhez ütödéskor.
Garancia ilyen esetben nem él,ezt nem is vártam el én sem..Üzletbe bevittem,elküldték javitani,pár hét alatt kész lett,40000 lett a kijelző csere.Öröm és boldogság.Azonnal tetettem rá egy tempered glass kijelzővédő üveget.Rá 2 hétre zsebben megint berepedt.
Nem leszólásképpen,de sosem volt ilyen kijelző törésem az eddigi telóimmal.
Kissé könnyen repedezik.
Rögtön jött a dilemma mit csináljak?Megint 40000?
Vagy dobjam ki?Mi van ha megjavittatom azt megint eltörik?
De úgy döntöttem,megcsináltatom.
A kérdésem az hogy szerintetek van e esélyem arra hogy esetleg gyári hibás készülékre hivatkozva garanciális javitás legyen(esetleg csere)?
Vagy esélytelen?
Többen írták már itt hogy a Cordon normális hozzáállással kezeli a dolgokat.
Odavinném,de a Telenor meg nem velük javittatta,hanem mással(most nem ugrik be kivel).
Ettől én még vihetem oda?
Ők a hivatalos márkaszervize a Sonynak? -
hevizms
addikt
válasz kelly416 #12166 üzenetére
A papirok közt van Cordon-os,de az csak szakvélemény.A telefont itt javittatták,az üzlet elmondása alapján.
Nem is értem az egészet hogy őszinte legyek.
Egy szerviz minek küldi el egy másikhoz szakvéleményezésre?Ez pedig a Sony márkaszervíz szintén a bolt ajánlásával:
[link]Van ennek köze a telefonokhoz?
Egyáltalán most akkor hol kellene próbálkoznom szerintetek?
[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
válasz Viktor0610 #12168 üzenetére
Akkor miért ezt a céget mondták nekem az üzletben?
Ebben miért hazudnának?
Hozzáteszem ez az üzlet a siófoki Tescoban levő Telenoros üzlet,ami igazából Bajai kft vagy mifene,de a Telenor üzleti partnereként[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
válasz Viktor0610 #12170 üzenetére
Biztos igazad van ebben,de azért kb nem is tudom már mióta mobiltelefont használok,ez az első ami már másodszor eltörik ilyen rövid időn belül úgy,hogy az évek alatt a telefon használati szokásaim mindig ugyanazok voltak és soha nem tört még el kijelzője semelyik másik telefonomnak.
Arról nem is beszélve hogy azért a Sonynak volt már saját maguk által is elismert kijelző töréses szar szériájuk na
[link]Igaz nem erről a típusról van szó,de azért már itt is olvastam pár esetről
De nem szeretnék én ebből vitát generálni,nem is azért írtam ide,csak hogy hova lenne érdemes elmennem "bepróbálkozni".
Ha nem cserélik ki,akkor úgyis kifizetem megint a javítást,mert a kukába nem dobom el,nem azért vettem ennyi pénzért.De miért ne próbáljam meg?[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
Soha nem hordtam farzsebben telefont.
A nadrág első zsebében igen,de azért 100000 ft-on felüli telefonnál már hadd legyen elvárható egy minimum strapabíróság.
Jó hogy nem diplomata táskában 5 réteg szivacs között hordjam?
Amúgy az első törés az mondhatni az én hibámból volt,de azt is hozzáteszem hogy nem lejetve volt hanem a kezemben voilt és ahogy lenditettem a kezem az asztal széléhez koccant(ütődött).Más teló ezt röhögve elviselte volna szerintem,de eszembe sem jutott hogy garanciális hibának állitsam be.Szó nélkül fizettem a javitást.Azonnal tetettem rá védőüveget.Másodszor viszont táskában volt a készülék és ott törött be a kijelző a védőüveg ellenére.
Na ez kissé felbosszantott.Amúgy ha nem lenne már ennyi pénzem benne,akkor cserélném is másra,de most már sajnálnám kidobni.
Sajnos vételkor még nem tudtam hogy ez ilyen telefon. -
hevizms
addikt
válasz Williamgrant #12176 üzenetére
Én a Telenornál szervizeltettem,ahol vettem.Azért az durva lenne ha ők átqrnának hivatalos Telenoros boltként.Mégis hova kellett volna vinnem ha nem abba a Telenoros boltba ahol vettem?Én úgy gondoltam az a legbiztonságosabb nem?Amúgy van a papirok közt Cordonos,szóval járt ott a készülék.Igaz az egy árajanlat.
Amúgy 40000 volt[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
válasz Viktor0610 #12175 üzenetére
Te meg fogadd el hogy nem ÉN nem figyeltem eléggé,mert nem voltál ott és ráadásul el is ismertem hogy első alkalommal igen,én voltam a hibás,bár zárójelben megjegyezném,ennyit kibirt volna röhögve más készülék.
Nem szoktam rosszul bánni a telefonjaimmal.Másodszor nem esett le,nem ütödőtt sehova,az utazótáskában volt.Na kb ezért nem írják be ide az emberek az ilyen irányú hibákat,mert mindig jönnek a megmondóemberek akik messziről is megmondják hogy az user a hibás.
Ezért nem találsz sokat.[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
válasz Williamgrant #12178 üzenetére
Ehhez a jogi dolgokhoz nem értek,viszont én úgy gondolnám logikusan,hogy attól még hogy nem garanciális egy hiba, még el kell hogy fogadják javitani,pont azért hogy az egyébként még élő garancia megmaradjon.Nem?
Legalábbis szerintem.Hisz ha nem ott javittatom meg,akkor később egy nem ugyanezen hiba miatt simán ráfoghatják hogy nem él a garancia mert belenyúltak máshol. -
hevizms
addikt
válasz Williamgrant #12181 üzenetére
Megfogom kérdezni őket,de ez mennyire biztos hogy csak és kizárolag a Cordon illetékes ezen készülékeket szervizelni?
Ez hol van leírva?
Mert ugye hülyén jönne ki ha verem a nyálamat azt kiderül hogy más is jogosult(pld az emlitett Telamax).
Eléggé hivatalos szerviznek tűnnek ők is,bár tény hogy a Sony nincs felsorolva az általuk hivatalosan szervizelt márkák közt.
Mondjuk érdekes hogy semelyik papiron nem szerepelnek amit kaptam.A számla a Telenortól van.Ja és ettől még fogalmam sincs ezek után hogy hol szervizelték végülis,hisz ezt nekem az eladó csajszi mondta,bár fura hogy mi a fenének kérnek árajánlatot a Cordontól,a készülék volt is ott,ezt bizonyitjáka papirok.Miért nem ott javitották,ha már egyszer ott volt?
[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
válasz VMatteo #12187 üzenetére
Igen persze,de az is ott van nagy betűkkel hogy:SZAKVÉLEMÉNY,ami nem egyenlő szerintem a javitással.
Na mindegy nem offolom tovább a topikot a nyomorommal
Köszönöm a segítséget ,jövő héten személyesen viszem el a készüléket a Cordonhoz.Még egy utolsó kérdés:
aki volt már a Cordonnál:kell előre bejelentkezni vagy csak simán mehetek nyitvatartási időben? -
hevizms
addikt
válasz Williamgrant #12198 üzenetére
De feltűnt.
De az is feltűnt hogy az szerintem a bevizsgálás munkalapja.De lehet tévedek.Számomra nem egyértelmű,mert semmi értelmezhető szöveg nincs rajta,csak számok.
[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
válasz Williamgrant #12969 üzenetére
Ott csúcson 3 hete van a telefonom kijelző cserén.Elérni nem lehet őket telefonon,email-t most írtam nekik,kiváncsi vagyok válaszolnak e.Semmi infot nem kaptam a 3 hét alatt hogy mégis mi a fene van a dologgal.Ja és személyesen vittem be.
Ez tényleg a csúcs -
hevizms
addikt
Cordon szervíz.
Telefont továbbra sem veszik fel,emalre viszont válaszoltak.
3 hete személyesen leadott kijelző cserés telefonom után érdeklődtem.
Ezt a választ kaptam:
Javításra leadott készüléke jelenleg alkatrészre vár. Amennyiben az árajánlat elfogadásától számított 30. napon nem kap értesítést, kérjük jelezzen emailben és szervizünk megteszi a szükséges lépéseket a további kellemetlenségek elkerülése érdekében.
Megértését és türelmét köszönjükui:az árajánlat elfogadás 2 hete volt.
Semmi utalás arra hogy mégis mire számitsak időben.
Azért az fura hogy egy egyedüli márkaszervíznek hetekig tartson egy kijelzőt beszerezni.
Az Allee-ban levő mobilos szerviz meg 6 óra alatt kicseréli.
Ha lejár a garanciám és ne adj isten mégegyszer így járok,akkor tuti nem a Cordon lesz a kiválasztott.[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
válasz Kroni1 #12992 üzenetére
Akkor gondolom azért lett meg ennyi idő alatt neked mert komplett telefon az van dögivel,Kijelzőjük meg talán kevésbé.Nem tudom.
Na és hogyan sikerült garanciában cseréltetni a törött kijelzőt?
Egyáltalán neked hogyan volt a törés?Vagy mi alapján döntik el hogy melyik lesz fizetős és melyik garanciális?
Mert egyébként én is garanciális hibaként adtam le,de azt írták az átvizsgálás után hogy nem javitják garanciában.Mindenestre te akkor szerencsés vagy.
Pedig telefonon is beszéltem ezügyben a Sony ügyfelelssel,meg emailt is irtam nekik hogy már másodszor törött el és cseréljék ki a készüléket,de hiába.
Nálam leszerepelt a Sony is meg a Cordon is[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
Nem véletlen a sok negativ.
Nekem amióta megvettem márciusban már másodszor törött el a kijelző.Hozzáteszem nem magától,ezt elismerem.
DE!!!!
Olyan kicsi ütés érte első esetben aminek a kétszeresét kibirta volna bármelyik másik telefon.
Másodszor táskában volt a teló és valószínűleg(mivel nem láttam bele) a táskában levő dolgok közül valami megnyomhatta mert amikor kinyílt a táska a telefon már törött volt.Szóval én azt mondom ha volna telefonok közt skálázva a kijelző törésállósága,akkor ez a telefon tuti nem lenne dobogós ilyen téren.
Magyarul szerintem rohadt könnyen törik.Nekem kb 20 éve vannak mobijaim,de ez volt az első amim ilyen rövid időn belül 2X is eltörött.
Soha nem tört még el kijelzője a telefonomnak előtte.Van pár eset amikor magától is eltörik,viszont azt cserélik új készülékre ahogy ezt itt is már többen jelezték.
Szóval ha csak azt tart vissza hogy mi van ha spontán törik,arra azt mondom ne foglalkozz vele mert kicserélik újra. -
hevizms
addikt
-
hevizms
addikt
válasz Williamgrant #13144 üzenetére
Értelemszerű és logikus hogy akinek nem történt még ilyen,az nehezen képzeli el.
Azért nem mindenki hülye agyatlan telefont ütő vágó ember,akinél ez előfordul.Én sem.
Te amúgy is nem kicsit elfogult vagy ezzel a márkával,szóval megértem hogy ennyire véded.
Nem baj.
Nekem ez a tapasztalatom és még sok más embernek is.
Érdemes bekukkantani pld a facere is mennyi tulajnak tört már vagy a Z1 vagy a Z3.Ettől függetlenül megjavittatom,mert nem dobok ki az a ablakon egy most már közel 200000 ft-ba kerülő telefont.
Viszont soha többet nem veszek Sony-t és szerintem ezekután érthető az is részemről hogy nem is ajánlom senkinek és igyekszem lebeszélni róla.
Amúgy maga gyár is volt hogy elismerte hogy törnek a kijelzői egy előző tipusnál.
Szóval azért nem az első széria lenne.
[link][ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
Amikor "előveszem" a táskából repedten "történeteket" olvasomeket" olvasom, akkor görgetek is tovább, ugyanis fogalma nincs a tulajnak milyen behatás következtében került a készülék olyan állapotba, mert hogy nem spontán történt az hótziher
Ezt én írtam és ha nem csak görgetnél,akkor el is olvashattad volna hogy én pld elismertem hogy nem magától repedt el a kijelzőm kétszer is.
Azt is olvashattad volna hogy a véleményem továbbra is az hogy könnyebben törik a kijelzője mint kellene.Ennyi.Azért a homokba sem kellene dugni a fejét pár emberkének azért,mert nem akar tudomást venni a létező problémákról,csak azért mert vele még nem történt meg.
Nekem van ezen kívül egy Xiaomi Hongmi telefonom is,van topikja is,régebbi mint ez 1 évvel,szóval többnek kellene lenni a hibának eleve,mégsem fog kidobni a kereső a törés szóra egy esetet sem.
Írd be ugyanezt a szót ide az 1 éves topikba.Nem 1-2-t fog kidobni
Ez véletlen lenne?
A facen szintén sok az ilyen eset sajnos.Ez a telefon jó telefon,de ne legyünk már elvakultak.A Z1-nél még a gyár is elismerte a sok probléma után és cserélték.
Ennél még nem,de lehet pár hónap azt itt is elismerik.Az biztos ha elkészül a telefonom,csinálok neki savállóból egy keretet,azt abban tartom
[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
-
hevizms
addikt
válasz Williamgrant #13245 üzenetére
Hosszú hétvégék szombatján jellemzően csak a közszolgálatot ellátók,a tömegközlekedésben dolgozók,illetve a kereskedelmi egységek(boltok) dolgoznak,de még sokszor azok sem,akik egyébként igen.Nem hogy a szervízek.
Szóval nem egészen ugyanolyan szombat szerintem.[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
válasz Quasi_modo #13269 üzenetére
Hát persze hogy tévedek.
Te is szervizben dolgozol?[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
Kezedek aggódni.
1 hónapja van ott a telefonom törött kijelzővel a Cordonnál.
Valinas esetét látva,nyilvánvaló hogy nincs kijelzőjük.Szerintetek van valami jogszabály arra nézve hogy egy szervíznek milyen határidőket kell betartani?
Ez nem garanciális javitás,de a teló az még garanciás.
Vagy mégis mennyit kell várni?1 hónap? 2 hónap? fél év?Mi van ha megunom és elhozom,megjavittatom máshol?
Gondolom ugrik esetleg a garancia mert csak ők a hivatalos szerviz?Eléggé kiszolgáltatottnak érzem magam.
Ráadásul egy rohadt emailt vagy telefon sem tudnak megejteni hogy ez meg az van,ekkorra vagy akkorra lesz kész előreláthatólag.
Hát nekem biztos nem lesznek a kedvenceim,ezzel a hozzáállással.
[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
Végre elkészült a telefonom.
Pont 1 hónapig tartott a Cordonnak ez a 20 perces fizetős meló.Nem egy kapkodó idegbetegek az tény.Na mindegy a lényeg hogy mehetek érte. -
hevizms
addikt
Basszus.Vettem ki szabadságot,felvonatoztam a Cordonhoz Siófokról az elkészült telefonomért és technikai okok miatt ZÁRVA!!!!!
Hogy a franc essen beléjük. -
hevizms
addikt
Ajaj megkell hogy kövessem őket.Visszaolvastam a múlt héten küldött sms-t.A végére odaírták hogy ma zárva lesz,csak én marha nem olvastam végig,csak addig jutottam hogy kész és mehetek érte.Örömömben hogy végre kész az 1hónapja otthagyott teló,már a többit nem is láttam,csak azt vártam mikor lesz már hétfő hogy mehessek érte.Na mindegy.Most már csak abban reménykedem hogy odaadják a lányomnak is ha viszi a papírt amit az otthagyáskor kaptam.Ő Bp-en tanul és akkor elmegy érte.Ettől függetlenül nem egy szimpi cég számomra.
-
hevizms
addikt
válasz ..thealien.. #14059 üzenetére
Ajaj egy újabb törés.Lassan már minden napra jut egy
Azt nem tudom mennyire van egyben a kijelző az érintővel,de a Cordonnál egy kijelző csere 36500 ft.
-
hevizms
addikt
válasz Quasi_modo #14087 üzenetére
Így van.
Úgy értettem az újabb törést,hogy túl könnyen törik egy leejtéstől.
Ezt mondtam régebben is.Más telókhoz képest sokkal könnyebben eltörik.
Szerintem. Nekem ez a véleményem. -
hevizms
addikt
Sziasztok.
Képernyőzár feloldásának a mikéntjét hogyan lehet megváltoztatni?
Magyarul hogy ne kelljen se jelszót,se ábrát se pin kódot beírni a nyitáshoz.
Sajnos ennek a feloldása nem aktív nálam.Árnyaltak a betűk. -
hevizms
addikt
A képernyőzáras kérdésemre valaki?Köszönöm
#14738
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Légy szíves először a Téma Összefoglalót olvasd el, hátha a kérdésedre már abban megtalálod a választ!
Boldog Karácsonyt minden Z5C tulajnak!
- Eladó Samsung Galaxy A40 64GB, Dual, kártyafüggetlen (A405) -
- Új Bontatlan iPhone 15 128GB Kék Független/1 Év Apple Gar./p3450/
- Teljesen új Samsung Z Flip4 5G 8/128GB Bora Purple színben eladó (bontatlan+garancia)
- !! 1 ÉV GARANCIA !! Független, Számlás, SAMSUNG GALAXY S22 ULTRA ZÖLD 256GB K3587
- !! 1 ÉV GARANCIA !! Független, Számlás,SAMSUNG GALAXY S22 ULTRA ZÖLD 256GB K3586