Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hevizms

    addikt

    Üdv mindenkinek.
    Telenoros készülékem van és pár hónaposan megrepedt a kijelző egy asztal széléhez ütödéskor.
    Garancia ilyen esetben nem él,ezt nem is vártam el én sem..Üzletbe bevittem,elküldték javitani,pár hét alatt kész lett,40000 lett a kijelző csere.Öröm és boldogság.Azonnal tetettem rá egy tempered glass kijelzővédő üveget.Rá 2 hétre zsebben megint berepedt. :W
    Nem leszólásképpen,de sosem volt ilyen kijelző törésem az eddigi telóimmal.
    Kissé könnyen repedezik.
    Rögtön jött a dilemma mit csináljak?Megint 40000? :W
    Vagy dobjam ki?Mi van ha megjavittatom azt megint eltörik?
    De úgy döntöttem,megcsináltatom.
    A kérdésem az hogy szerintetek van e esélyem arra hogy esetleg gyári hibás készülékre hivatkozva garanciális javitás legyen(esetleg csere)?
    Vagy esélytelen?
    Többen írták már itt hogy a Cordon normális hozzáállással kezeli a dolgokat.
    Odavinném,de a Telenor meg nem velük javittatta,hanem mással(most nem ugrik be kivel).
    Ettől én még vihetem oda?
    Ők a hivatalos márkaszervize a Sonynak?

Új hozzászólás Aktív témák