Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • freemanone

    őstag

    A memóriakártya elhagyásának nagyon egyszerű oka van. Sajnos az emberek nagytöbbsége nem nézi meg, hogy Class2-es vagy épp Class10-es karit vesz. Árban is van különbség, főleg a hülye azért nem vagyok-kénál. Namost, Józsi bácsi bemegy a kék szolgáltatóhoz és vesz egy ilyen telefont 20huf-ért jövőre 5éves hűséggel. Tegyük fel, hogy nincs belső memóriája, csak SD kari. Ez legyen 8GB-os. Józsi bácsi úgy gondolja, hogy ez neki kevés, ezért bemegy a boltba, ahol leemeli a Class2-es 32GB-os karit, mert az olcsóbb mint a másik gyártó kártyája, ami ugyan class 10-es, de ez neki amúgyse mond semmit. Beleteszi a telefonba, majd olyan lassú lesz, hogy megy szervízbe, mert nem így működött eddig. A story innen pedig mindenkinek ismerős gondolom, amikor visszajön, hogy hiba nincs. Itt lesz Józsi bácsi szemében a sony egy olyan telefon amit nem veszünk többet. Nem egy ismerősöm futott bele ebbe a hibába... technikához nem értenek szinte semmit és ezeket nem mondja el nekik senki.

    A másik oldala meg olyasmi, mint a HDD vs SSD pc esetében. A belső memó sebességével még egy CL10-es memkari sem versenyezhet.

    [ Szerkesztve ]

  • zord01

    senior tag

    Nekem nem tetszik a teló, kár hogy megörökölte a SE logót. Nem érdemli meg.

    Off:
    Ami a Sony minőségét illeti, szerintem mára visszasüllyedt a tucatjával olcsóbb gyártók közé. Szvsz semmivel sem tud ma már többet mint egy LG, egy Samsung, vagy egy Asus. Sőt... néha alaposan rávernek.
    Egyedül az ára az, ami még mindig jóval a többiek fölött jár, de immáron tartalom nélkül.

    A cikk írójának igaz van abban, hogy milyen presztízs cucc volt egy Sony régen. A 80-90 években.
    Emlékszem mi anno 1991-ben kezdtünk Sony cuccokat venni, és kezdtük egy akkor 190 ezer forintba kerülő hi-fi-vel. Jelzem akkor az nem annyit ért mint mos, kb. 5ször annyit, vagy még többet.
    És az a hi-fi még ma is hibátlanul működik egy ismerősömnél.

    Aztán jött minden szobába TV. Pár videó. 12 évig azt sem tudtam, hogy létezik olyan, hogy Sony szerviz.
    2000-ben még vettünk 150 centis projektoros TV-t majd 2 milláért.

    Aztán nem sokkal később megvettük a legújabb generációs videót, ami 2 hét alatt kétszer romlott el.

    És ez egy tendencia kezdete volt, innentől csak lefelé volt a minőségben. Ők is elkezdték ugyan azokat az alkatrészeket venni, mint a konkurencia. Kb a saját alkatrészek gyártása leállt, és egy sima összeszerelő üzemmé vált a márka.
    Ma már semmivel sem tud többet, mint bármelyik másik gyártó, így sztem indokolatlanul várják el az emberektől, hogy prémium gyártónak tekintsék. Főleg az itthoni "szervízhálózattal".

    Régen az ember meglátta a Sony logót, és tudta, ez minőség. Drága, de ez minőség.
    A 80-90-es években a Sony volt az, ami most az Apple.
    Kompromisszumok nélküli minőség.

    Hazudnék, ha azt mondanám, hogy ma már nem veszek Sony cuccokat, mert ez nem igaz (audióteknikában még mindig jók, de kb itt kifújt), de már koránt sem érzem úgy, hogy most én valami minőséget veszek.
    Annyi, hogy nem noname, de a középkategóriánál nem több számomra.

    Pl mostanában tervezek TV-t venni, és nem hiszem hogy Sony lesz.
    10 évvel ezelőtt puskával sem lehetett volna arra kényszeríteni, hogy ne Sony-t vegyek, akármiről volt szó.
    Ma már inkább az a csoda, ha azt veszek.

    ***Valaki gyártson már egy normális FeaturePhone-t!!! (9+3 gombsoros, CandBar, vékony, minőségi anyagból, 5+Mp kamera, Wi-Fi, GPS, zene, nagy akksi)***

  • sdd2

    veterán

    válasz attika89 #732 üzenetére

    Szerintem hagyd meg az első készüléket mert ha nincs szerencséd akkor a másikkal mehetsz a szervízbe. Én elhatároztam egyszer hogy veszek egy SE J105 Naite-t és SE W100 Spiro lett belőle. Egy hulladék telefon. Szerintem úgysem lesz annyival olcsóbb és nehogy úgy járj mint én...

    Jó térerőt mindenkinek. iPhone 15

  • r-chee

    őstag

    Xperia S szervíz menü előhívás: telefon opcióban begépeled ezt: *#*#7378423#*#*
    (Arc S-nél is így lehet előhozni)

    Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája

  • kungzi

    veterán

    nem tudjátok Debrecenben van valami gyártói szervíz, vagy pestre kell küldeni?

  • CyberSoma

    tag

    válasz kungzi #1068 üzenetére

    Nekem a Sony boltban azt mondták egy szervíz van a 4. kerületben. Ez van a garijegyen is

  • CyberSoma

    tag

    válasz kungzi #1070 üzenetére

    Nincs semmi ilyen. Én is kérdeztem (naívan a samsung galaxy s2 után), de semmi. És még infót se találtam a neten, hogy milyen a szervíz határidőre, korrektségre...

  • kungzi

    veterán

    válasz Toblee #1138 üzenetére

    szervíz, ingyen cserélik a kijelzőt

    T-Mobile:
    Memória 1,8 GB belső memória, 32 GB eMMC memória, amely nem bővíthető

    végre javították :DDD

    egyre jobban tetszik a kütyü, de jó lenne élőben is látni :D

    [ Szerkesztve ]

  • kungzi

    veterán

    válasz r-chee #1264 üzenetére

    ha valakinek nincs pénze egy kártyafüggetlen telóra, akkor ne sufnigsm-be vegye, akkor szolgáltatónál függősen? sokkal jobban jár azzal is, az nem fog becsődölni egyik napról a másikra, vagyis kisebb az esélye, mint egy sufnigsm boltnak

    amúgy szerintem a szolgáltatók is a gyári szervízben csináltatják a telót, mert nem találtam konkrét sony szervízt sehol, legalább is olyat, ami telót is javít

  • r-chee

    őstag

    válasz nggabi #1301 üzenetére

    Az én garancialevelemen a CORDON Electronics Kft. szerepel felhatalmazott szervízpartnerként. Most, hogy utánuk olvastam, elég egy genyó társaság: LINK, egy karcra is ráfogják, hogy mechanikai sérülés, vagy összeb@szkurálják a telót és úgy vonják meg a garanciát. Zsír egy társaság, remélem, nem kell gariztatnom az elkövetkezendő 2 évben :D . Vagy inkább megoldom zsebből.

    Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája

  • r-chee

    őstag

    Kérdés: a Play Áruházból letöltött alkalmazások hová, milyen mappába kerülnek mentésre? Jó lenne őket kimásolni a gépre, hogy később is meglegyenek.

    Toblee: Ez eléggé kijelzőhibának tűnik, ha mindig mindenhol látható. El kell küldeni/be kell vinni szervízbe garanciális javításra, kijelzőcserére.

    [ Szerkesztve ]

    Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája

  • Gáben81

    senior tag

    válasz Luser2000 #1520 üzenetére

    De itt nem lett módosítva semmi,eredeti gyártói szoft van rajta,most nem mindegy hogy itt vettem a telót de UK van rajta?Teló szempontjából teljesen mindegy...én már vittem vissza T-be telót szervízbe,magasról szartak rá,szó nélkül megoldották.De ha besárgulna,akkor sem esnék pánikba,engem anniyra nem zavarna,hogy ne bírjak ki akár egy hónapot,míg nem lesz fönn a T-s szoft,visszatolom azt viszem szervízbe.

    Egyébként csak azért futtatam játékokat,játszottam le HD filmeket hogy melegedjen,és jöjjön ki a hiba minél elöbb ha van,de nem jött... :D

  • vipnolf

    aktív tag

    válasz kungzi #1262 üzenetére

    én telenornál vettem legutóbb sony (akkor még SE) készüléket és felhívtam a Telenort, hogy ha problémám van a készülékkel, mitévő legyek, bevigyem hozzájuk, vagy vigyem be Sony szervízbe.
    Azt válaszolta a Telenor, hogy inkább vigyem Sony szervízbe, ott gyorsabban megjavítják és hozzáértő szervíz van.

    Innentől kezdve sztem tökmindegy, hogy szolgáltató pecsétel bele a garijegybe vagy sem. A gari érvényesíthető a Sony -nál, akkor nyugodtan meg lehet venni szolgáltatónál is.

    Szóval én már nagyon várom a hétfőt amikor elhozhatom az S -t:)

    XPERIA PRO, DELL INSPIRON 16 PLUS

  • Defoe

    tag

    Nagyon sok hír hibás, mert azt írják, hogy az érintett készülékeket ingyen cseréli a gyártó. Pedig ez sajnos nem így van. Elegánsabb, és a felhasználóknak kényelmesebb is lenne ha igaz lenne.
    Azért azt egy kicsit erősnek tartom, hogy valamire vársz heteket, hónapokat, hogy megjelenjen majd használod egy hétig aztán újra vársz rá a szervíz miatt.

    [ Szerkesztve ]

  • r-chee

    őstag

    válasz kali #2112 üzenetére

    Ha pölö meghal a kijelző, a hangszóró vagy az akku, nem azon fognak lógni a szervízben, hogy milyen szoftver van rajta....
    Munkatársam SE X8-asa szanaszétszét volt bütykölve szoftveresen, s mikor ez év elején visszavitte gariba, mert állandóan lefagyott s újraindult, szimplán visszatették neki az alap gyári szoftvert. Mindenféle kérdezz-felelek nélkül.

    [ Szerkesztve ]

    Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája

  • bandi0000

    nagyúr

    Hát amúgy nekem azt mondták h külön van a garancia tehát szoftver és hardver
    de amúgy kutya se nézi ott hogy mi van rajta meg hogy van...
    Pl nálunk a T-nél van egy k.csög csávó aki beleköt az ienbe de a szervízbe nem fognak :D ez csak legenda, meg eleve nyílt forráskódú a droid:D

    Xbox One: bandymnc

  • elek0

    csendes tag

    Kinek van még így hogy amikor túl meleg a készülék akkor kicsit besárgul, majd pl hűtőbe rakás után tehát a készülék lehűtése után a "sárgulás" nem látszik? :(
    Most azért vigyem szervízbe? Hogy a legegyszerűbb/gyorsbb a szervizeltetés? Menjek sony-ba vagy t-mobilhoz?

    ui.: Nálam a "sárgulás" csak halványkék és bordó színeknél látszik...Feketén abszolut nem, ajánlom másnak is ilyen színeknél nézze meg a telefonját, lesz pár meglepi :))

  • mandras81

    senior tag

    válasz r-chee #2298 üzenetére

    Nincs root jelenleg Xperia S-re, csak azokra a telefonokra, amelyeknek nyitható a bootloader-e, de olyan meg kevés van (erről úgy győződhetsz meg, hogy beütöd a *#*#7378423#*#* karaktersort a tárcsázóba, így bejutsz a szervízmenübe, aztán ha a Service info > Configuration > Rooting Status útvonalon azt látod, hogy "unlockable", akkor nyitható).

    Ajánlom az XDA Xperia S szekcióját, oda kerül fel leggyorsabban minden.

  • petymeg

    addikt

    válasz mandras81 #2308 üzenetére

    Ha jól értem akkor a bootloader nyitása után a szervíz menüben "yes" lesz "no" helyett?
    Az miért van vajon, hogy van akinek nyitás nélkül is yes?
    Az XDA-n én azt olvastam, ha kinyitja valaki, önként lemond az IMEI megadásávan a garanciáról. Videó is van a yt-n a menetéről: [link]

    Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!

  • petymeg

    addikt

    válasz vipnolf #2341 üzenetére

    Jó estben 2.

    Punky 10

    Haver Defy+ telefonján a "törhetetlen" üveg a kijelzőn teljesen magától berepedt... Strapamobil. :))

    Hál' Istennek nálam nincs sárgulás, -pedig az a széria, amelyikben a hibás darabok vannak- és biztos én is hót ideg lennék ha besárgulna és hetekig dekolna szervízben... Valószínüleg egyből lecserélném egy HTC-re, ha ilyen elpfordulna.

    [ Szerkesztve ]

    Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!

  • S z á n I

    csendes tag

    válasz dvtkfan #2362 üzenetére

    Tudom.. olvastam, hogy szervízbe kellett küldened.
    Hogyhogy újat kaptál egyébként? (A hiányzó alkatrész volt az indok?)

    Nem feltétlenül kell.. sőt, ha rám hallgatsz inkább nem teszed. :) Maga az info hitelessége is kérdéses egyébként.

    bcrics: Neked is ugyanezt tudom javasolni.. A probléma összetettebb szerintem annál, hogy egyértelműen kilehetne jelenteni, hogy - ha egyáltalán valós ez az XDA-ról Béci87 által linkelt info - mindenképpen a te készülékeden is jelentkezni fog..

  • PAtr0n

    addikt

    válasz mrlujoak #2355 üzenetére

    Itt is ezt teszi a Sony. A hibás paneleket a szerviz cseréli.

    Mint csinálta az X10-nél, amikor jöttek vissza szervízbe a nyáklapról leszakadt micro USB-s készülékek. Én is így jártam, de gari idő lejárta után, magam mókoltam meg a csatit. A később gyártott készülékek csatiját már legyantázták (Tán 2011-től). Viszont aki gari időn kívül szerette volna javíttatni az első szériás telóját, jól megjárta. Persze, cserélnek alaplapot 70e-ért, annyiért meg már veszel full új X10-et :)
    Igen mondhatjuk azt is, hogy azóta már más a cég, hisz most már csak Sony, de nem kellett őket félteni, a legutóbbi baklövésüket hellyel-közzel empatikus módon oldották meg.

    Mindenesetre én is készülök venni egy S-t jövő hónapban, aztán jöhet a para a kijelző miatt :)
    Valaki játszik a telefonnal? A 720p-s felbontást mennyire jól bírja az Adreno220 komolyabb 3D-s játékok közben? Van olyan játék ami érezhetően lassabb?
    Illetve még a hívás közbeni hangminőségre/hangerőre lennék kíváncsi (Sajnos egyikben sem remekelt az x10)
    HDMI-t próbálta már valaki lapos TV-n? Film, játék, stb....

    "Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"

  • Gáben81

    senior tag

    Nah ma nekem is besárgult az aljánál:@
    Grilleztünk,sátor alatt volt,bőrtokban,de így is fölmelegedett 44 fokra,és egyből szembetűnt.Kék háttérnél csak egy sötét folt látható ott.Most hogy bejöttem,lehűlt s elmúlt.Akkor most a szervíznél mit mondjak?Hülyének fognak nézni ...

  • Gota14

    csendes tag

    válasz PAtr0n #2503 üzenetére

    Én sem bántam meg, hogy ilyen telefont vettem. Ezenkívül szóba jött még az SGS2 de hossz tanulmányozás után arra jutottam, hogy ez kell nekem, pedig tudtam h besárgulhat. Eddig még nem történt meg, de ha meg is fog, nem esek kétségbe garival viszem szervízbe. 8 napja van meg, azalatt nem észleltem nagyobb problémákat. Eddig aki látta, mindenki csak irigykedett, hogy milyen szép és nagy :)

  • petymeg

    addikt

    válasz toma78 #2669 üzenetére

    +1, nekem sem volt életem legjobb döntése megvenni... :(

    És én is vihetem vissza sajnos sárgulás miatt, csak az a baj, hogy hetekig ülnek rajta a miskolci témobilos szervízben.

    Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!

  • petymeg

    addikt

    Valaki meg tudná adni a Sony szervíz telefonszámát?
    Sajnos a honlapjukon csak ide-oda kóválygok, de nincs teszám. Úgy gondoltam közvetlenül nekik küldöm el a telefont, nem fogok a témobillal pöcsölni.

    Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!

  • elek0

    csendes tag

    válasz petymeg #2681 üzenetére

    Engem is érdekelne ez, vagy ha jutsz valamire.
    Tegnap felhívtam egyet, elmondtam a problémám, ilyet szól a faszi: ő még ilyenről nem is halott, biztos azé mert a függetlenek nem sárgulnak. (és sony szervíz mondta ezt, bp)

    kezd szánalmas lenni, sonynak rögtön helyszínen cserélniük kéne...

  • elek0

    csendes tag

    válasz mrlujoak #2684 üzenetére

    Oké legyen aznap kapta meg a melót előző nap éreccségiizett' le :DDD

    Az a felháborító, vásárolok egy nem 2 ft-os szar kínai telefont, besárgul a kijelző, amiről tudnak, erre még én szaladgáljak azután, hogy cseréljék a kijelzőm. Kifogja megtéríteni ez miatt keletkező esetleg károkat? Vidd el, benzin se olcsó dolog már, menj el érte, telefonálgass stb. Nem így működik ez...és akkor még én vagyok hülyének nézve a sony szervízesnél, hogy sárgul a kijelző. vicc

  • donceleger8

    őstag

    válasz dvtkfan #2682 üzenetére

    Cordon szerintem felejtős! 3x-or járt náluk a családból egy telefon, visszadobták hogy nincs semmi baja. Ezzel szemben ha elindítunk egy programot, akkor lefagy, előfordul hogy újra is indul! Erre annyit mondtak csak, hogy nem a telefon hibája, hogy nem megy rajta a szoftver!
    Nagyon felháborodtunk, mert ugye ezek nem számítógépek, hogyha gyenge a vas akkor cserélek benne procit meg vga-t stb.....
    Harmadszorra magunk küldtük nekik egyenesen (addig T-n keresztül) és írtunk nekik szöveget jogi hivatkozással! Erre közölték hogy szarnak rá, nem javítják, majd két hét múlva küldték vissza, és még a posta költséget sem vállalták, holott garancia időn belül kutya kötelességük lett volna.
    Felhívni szinte lehetetlen őket, de mi már ott tartottunk ha mégis felvették és bemutatkoztunk, mert így illik, akkor lebaszták a telefont! A baj az, hogy nagyon messze lakunk pesttől, de ha ott lennénk a közelben, akkor személyesen mennék be és szétverném az egész kócerájt.
    Persze fogyvédhez fordultunk, ott meg azt mondták hogy nincs erre kijelölt intézmény, békéltető testülethez kell menni.....
    A neten olyat is találtunk a Cordonnal kapcsolatban, hogy megvonták a garanciát, nehogy tovább is oda vigye a készüléket a kedves ügyfél. Ő most pereskedik és egy blogban írta meg a történetét. Hasonló hibával mint ez. A Sony ügyfélszolgálata ragaszkodik a hivatalos szervízhez, de az meg nem csinál semmit! Közvetlen felettessel meg nem lehet beszélni! Hát jól ki van ez találva! Fuck Sony!

    Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az a lábadból is fog!

  • petymeg

    addikt

    válasz donceleger8 #2687 üzenetére

    Én nem értem, hogy egy ilyen patinás cég, mint a Sony, amiről mindenkinek a minőség ugrik be, hogy engedhet meg magának ilyet.
    Elképesztő.
    Holnap megyek Miskolcra a tmobilba leadni, nagyon kíváncsi vagyok, meddig fognak az idegrendszeremmel játszani, mert szerintem csak ez a "banda" végez sony meg se telefon szervízelést.
    (az előbb felhívtam azt a számot amit a google "sony márkaszervíz"-re dobott, innen egyből ezekhez irányítottak, hogy telefonokkal ők foglalkoznak)

    [ Szerkesztve ]

    Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!

  • Defoe

    tag

    Üdv!
    Na ma a kocsiban felejtettem a telefont a szélvédő mögött, ahol tűzött rá a nap kb 1 órán keresztül. Amikor kimentem érte egyből indítottam egy dead pixel-t és jobb felül egy pötty sárga meg a szélein csíkokban. Gyorsan a pöttyről csináltam a cégessel egy fotót (a minőségét hagyjuk - 2 mp-). Természetesen a Sony xperia szervízben 5ig voltak bent, így őket nem értem el (asszem Cordon a nevük).
    Van valakinek szervíz tapasztalata velük? Akinek volt sárgulása hol javíttatta? Én a telenornál vettem de gondolom ők is a cordon-hoz küldik. Akkor már gyorsabb ha személyesen viszem be hozzájuk, mintha a telenor küldené nekik.
    Azért bosszant rohadjon meg, de szerencsére lehűlt és elmúlt.

  • CyberSoma

    tag

    válasz Defoe #2799 üzenetére

    Én a múlt héten adtam le javításra egy xperia mini -t. Gyorsan (1 munkahét) megcsinálták és azóta nincs baja....És pl. a HTC szervízről sokkal több rosszat hallani...ott is volt egy csomó baj a Sensation -ök kijelzőjével

    [ Szerkesztve ]

  • CyberSoma

    tag

    válasz Defoe #2806 üzenetére

    a mindennapi használatban is látszik a sárgulás? Vagy csak a teljesen fehér képnél, full fényerőn?
    Amúgy kísértetiesen hasonlít az egész story a galaxy S2 foltos kijelzőjéhez. Ott a ragasztást lehetett egy csomó telónál full fekete képnél látni. Mindenki nyomta a fekete fotókat és ment a sötét klotyóba, hogy meglássa a "mumus" ragasztó foltokat :)) Reménykedem benne az én Xperia S -em nem lesz sárgulós és sose kell kipróbáljam a szervízt

  • Luser2000

    addikt

    válasz r-chee #2872 üzenetére

    "... Szomorú a sárguló új kijelző, de így az elején várható volt, hogy a csere panel is a hibás szállítmányokból való lesz..."

    Ezzel nem értek egyet!
    Cseppet sem "várható", hogy a cserepanel is a hibás szállítmányból legyen.
    Ez hatalmas blama lenne a Sony részéről.
    A teljes készletet vissza kell tartani, a beépítését nem szabad engedélyezni. Így lenne normális.
    Azt gondolom, hogy nem tudják pontosan, hogy mely paneleket érintheti a probléma. Ha tudnák, akkor a fent írtak szerint működne a dolog.

    ---

    Én csütörtökön adtam le a Sony (Ericcson) szervízben Újpesten, ha elkészül tudósítok.

    Apple iPhone 15pro, Apple Watch Ultra2, MacBook Air M2 13"

  • mrlujoak

    veterán

    válasz Luser2000 #2874 üzenetére

    "adtam le a Sony (Ericcson) szervízben "

    Neked már nem rovom fel hibának, mert már nincs a készülékeden az Ericsson, de az mégis csak Ericsson... :D

    Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

  • Gota14

    csendes tag

    Én voltam az, aki eddig vigyázott a telefonra, nem kereste a foltokat és nem nyomta fel 45 fokra a hőmérsékletet, de ma mégis megjelent a sárga csík. Látom szabad szemmel is, igaz h halvány, de ott van. Most két kérdés van bennem, az egyik az h most vigyem szervízbe vagy egy hónap múlva, ha már biztosan nem cserélik ki rosszra, a másik meg az h a T-be vigyem vagy Sony-ba. Emlékszek h valaki írta h 15 munkanap volt az idő, amialatt megcsinálták, ez a kettő körül melyikbe volt?

    [ Szerkesztve ]

  • CyberSoma

    tag

    válasz Rudiaszarvas #3163 üzenetére

    Nekem is ment már kb. 1 órát 40-45 fokon és nekem se sárgult be. Én se parázom túl ezt a dolgot. Ha sárgul viszem szervízbe.....

  • vipnolf

    aktív tag

    válasz Otisz #3348 üzenetére

    Nos. Én nagy Sony fan vagyok, de egyszerűen vannak olyan tényezők ennél a készüléknél, ami miatt az anyaghasználatot sajnos le kell pontozzam. Sajnos a burkolat (nem csak hátlap, hanem az oldallap is) tekintetében nagyon el vagyok szomorodva. Tiszta csík és folt az egész és nem jön le róla egy istenért sem. egyszóval eléggé össze vissza kopott. Pedig sosem hordom zsebben, általában vagy navigálok vele vagy kézben tarva filmet nézek, netezek ha buszon vagyok. Az irodában az asztalra is csak úgy teszem le, hogy a TV-hez kapott mikroszálas törlőkendőre teszem. Egyszerűen már nem tudom, hogyan vigyázzak rá... És mégis. Tiszta karc. Szívem szerint bevinném a szervízbe és megkérdezném, hogy ez meg mi a f@-$om akart lenni. Lehet be is viszem. Ez szerintem kicsit nem normális dolog, hogy ez a telefon kívülről 3 dologból áll: kijelző, akkufedél és keret. És ebből csak 3 lett szériahibás: a kijelző az akkufedél és a keret. amúgy fasza. Komolyan ki vagyok akadva. Százhúszerezerér'

    Maga a készülék viszont nagyon jó továbbra is. Azon felhasználók közé tartozom, akik naponta kétszer töltik, annyit használják. 2 heti adatforgalmam 1,6 GB (jutub nélkül). Minden megy folyamatosan. Szinkronizálások, zenehallgatás melóban, 720p, 1080p filmnézés út közben, aura navi. 67.-es szoft van fent és az akku így valóban nem muzsikál valami fényesen, de nem fogok 2 hétért heggeszteni. Max fényerőn megy.

    SOHA semmikor nem akad meg, nem gondolkozik, teszi a dolgát. Sajnos be kell ismerni, ahhoz hogy a fostalicska android működjön, legalább 3ghz konstans teljesítmény kell. Én inkább töltöm naponta kétszer, minthogy egyszer is megakadjon. Szóval remélem, ha az új szoftban benne is lesz az, hogy alacsonyabb frekin tekeri alapból a procit, az választható lesz, mert komolyan, egyszer akadjon meg, visszateszem a 2.3.7et. Nekem ebben a felállásban abszolút zökkenőmentes minden. Főképernyő, menü, programmenü, böngészés, filmnézés, elforgatás. Szóval minden. Egyedül az animált almás elforgatás hiányzik, de ha jól láttam haver arc S-ében, ICS már azt is tudja majd.

    Összességében nagyon szeretem a telót, élvezet használni. Van, hogy otthon sem a laptopot használom (pedig VAIO-m van), hanem hátradölök a székben és az S-ről netezek meg skypeolok. Nagyon jó kis cucc, hardveresen is és szoftveresen is. Szerintem az oprendszert ügyesen optimalizálta a gépre a Sony. Gondolom az ICS még jobb lesz.
    De ez a hátlap horzsolódás. Hát ettől kész vagyok.

    Nos ennyi. Kipanaszkodtam magam. Holnap bemegyek a trébe és előadom a bánatom.
    De tudjátok az anyaghasználattal kapcsolatban eszembe jutott valami.
    MADE IN CHINA... lett volna 10ezerrel drágább, és made in BÁRMI MÁS

    [ Szerkesztve ]

    XPERIA PRO, DELL INSPIRON 16 PLUS

  • polas

    csendes tag

    Elkezdtünk sárgulgatni (én az idegtől, ő meg a melegtől) AAD, 12W11 7-es touch firmware.

    30C fok felett elkezdi a kijelző teteje és oldala foltosodni. Fehér háttérnél durván látszik és az állapotsor lehúzásánál, szürke alapon, a kijelző bal és jobb oldalán 5-5mm-es világosabb szürke homályfolt látható. Amikor visszahűl 25-29C fokra, a foltok és sárgulások nyom nélkül eltűnnek. Felmelegedés után ismét sárgulgat. :O

    135ezer Ft-os készüléknél számomra ez nem elfogadható. Főleg azért, mert a kijelző felbontása volt az egyik oka, hogy ezt a telót vette.

    Megvárom az ICS frissítést, (addigra remélem újabban gyártott kijelzők lesznek a szervízekben.).

    Amúgy nagyon imádom a "kicsikét". Ma próbáltam rákötni a samu tévére HDMI-vel és filmeket néztem rajta. Anynet+ bekapcsol és utána már vígan a TV távírányítóval lehet vezérelni a telót. Sajnos Internetezni vagy egyéb betű/szám bevitelét a TV távról nem tudtam megoldani.

    Akku idő siralmas.
    Reggel 6-kor 98%-on volt. Azóta volt egy-két rövidke telefon beszélgetés, sms, 20perc Wifi, 30perc HDMI filmnézés. Most 50%-on van az akku.
    Minden este töltővel alszunk el. Hétvégente, amikor durvábban hajtom, akkor 2x kell tölteni naponta.

    Kérdés:
    HDMI kapcsolat közben a kijelzőt nem lehetne valahogy kikapcsolni?
    Sony Központi Szervízbe valaki járt már sárguló kijelzővel? Genyóznak, vagy elsőre "megértik" a problémát és huzavona nélkűl javítják a kijelzőhibás telókat?

    [ Szerkesztve ]

  • l3ssth4nz3r7

    csendes tag

    20 nap alatt megjavítatta a tré szervíz és visszakaptam a kicsikét, amivel több probléma is volt a kijelzo sárguláson túl. A már túltárgyalt sárguláson kívül még a hangszórójával volt probléma (fél hangerő felett recsegett és torzítzott, de annyira, hogy nem lehetett hallani mit mondanak a másik oldalon) és a jack csatlakozóval (olykor meg meg akadt a zenelejátszás, stb bármilyen fülessel).

    A kijelző mellett ezek is cserélve lettek (16 alkatrészt cseréltek összesen!!!), de most legalább olyan a telefon, mint amilyennek lennie kellett volna vásárláskor, igaz három hetet kellett rá várnom, de úgy tűnik megérte.

    A fehér szín egyébként az új kijelzőn érzésem szerint egy sokkal melegebb fehér, mint volt - hogy azt ne mondjam, kicsit sárgásabb :) de még így is rendkívül szép és az élvezeti értékét szerintem nem rontja.

    Remélem a jövőben már nem lesznek nézeteltéréseink a drágasággal, szerintem megéri kicseréltetni a kijelzőt, részemről maximálisan elégedett vagyok a telefonnal.

  • no1r

    őstag

    válasz q2w3 #4142 üzenetére

    semmi ragasztás nem kell hozzá, pár erősítő pöcök fogja meg és azokat kell óvatosan lepattintani. én óvatosan lehúztam egy kicsit az átlátszó résznél majd egy bankkártyával szépen lepattintottam a pöcköknél...

    (#4143) Vbazsi2: német ebay-en találtam ilyen alkatrészt, meg másfélét is xperia S-hez. bár ezért a kis műanyag darabért sokallok 5ezret, még mindig jobb mintha szervízben cserélik 3x ennyiért...
    igaz most csak fehéret találok: ezitt

    izépélda :)

    [ Szerkesztve ]

    a gúny a győztesek kiváltsága - https://www.instagram.com/nimrodnyul/

  • r-chee

    őstag

    válasz Ljózsef #4441 üzenetére

    Nem vagyok sem moderátor, sem házigazda, s modkerbe sem megyek sírni. Csupán uncsi a téma, s ezt nem én gondolom sztem egyedül így. Swami esete, hogy tartósan besárgult a kijelző, azért nem túl ritka köztünk. Mindenesetre ha nekem is ennyit dokkolna a telóm a szervízben, biztos én is tiszta ideg lennék, szidnám a Sony-t, mint márkát ezerrel, de nekem spec. nem sürgős szervizbe futnom, plusz még nagyon az elején vagyunk ennek a hibás kijelzők kifutásának mizériájában. Majd később.
    De ez a szervízben dekkolás bármely felső kategóriás telónál könnyedén előfordulhat, hisz más gyártó háza táján sem volt minden kezdés gördülékeny.

    [ Szerkesztve ]

    Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája

  • Gugyu

    csendes tag

    Sziasztok!
    Már régóta megvan a teló természetesen nagyon tetszik. Régóta olvasgatom a fórumot a hozzászólásokból sokat tanultam hiszen nekem ez az első androidos telefonom. Írtatok itt a szokásos tünetekről, amik nálam is megvannak, különösebben nem is foglakoztam velük de...
    A múlt héten vettem észre, hogy a telefon kijelzője felső részénél kb az óra és a T feliat között egy kb 7 mm-es görbe hajszálvékony csíkot zavart, de nem kül érdekelt. Tegnapra addig fajult ez a helyzet hogy sztem végig van repedve a védő üveg vagy mi, mert ha megnyomom a telefon kijelzőjét jobban látszik a csík és teljesen átível a kijelzőn széltében. Soha nem esett le nem esett rá semmi. Semmi külsérelmi nyom még a védőfólián sem. Pláne mivel én is voltam olyan állat hogy amikor megkaptam kapásból rátettem amit kaptam és az olvasottakból így talán még kettő is van rajta. Nekem még soha nem volt ilyen esetem. Hova vigyem. Itt a környéken sony shop szervíz sehol 40 km-en belül. T-nél beveszik? Ha igen adnak telót cserébe? Hogyan műkszik ez? Help!!

  • K90

    csendes tag

    Üdv!
    Jó sokáig vártam a regisztrációval, de jó sokat is olvastam azóta.

    A második XS-em fogyasztom.
    Az első egy 12w13 tfw7-es volt, annak rendje, s módja szerint be is sárgult.
    Első körben felkerestem a szervízt, akik papíron csak az előfizetés tulajdonosától vehetik át, de tettek volna kivételt, ha lett volna értelme. Ugyanis 04.27-én nem állt rendelkezésükre sem cseretelefon, sem kijelző, így nem javíttattam.
    Mivel a webshopos vásárlás átvételétől még éppen a nyolcadik napon voltunk, az előfizetés tulajával együtt beballagtunk, és felmondtuk a szerződést, visszaadtuk a telefont.
    Érdekesség volt, hogy a webshopos rendeléshez visszáru bizonylatot, vagy mi a szöszt, nem mellékeltek, pedig állítólag mindegyikhez van, (a másodikhoz sincs) így jó 10 perc azzal ment el, hogy kiderítette az ügyintéző, hogy egyáltalán az pótolható-e. Pótolható.
    A második már szerencsésebb, 12w17 tfw6, alaposan le lett tesztelve, de érdekes módon ez könnyebben melegszik, ami egyelőre látszólag nem okoz semmi problémát.
    Feltűnt viszont, hogy a wifi az előzőhöz képest marha gyenge.

    A kiváló összeszerelési minőséghez, hát tudnék csúnyákat mondani.
    Mostanában egyébként ezt a mondatot mintha kötelezően elsütnék minden tesztben.
    Az antenna takaró (alsó fekete műanyag) egyszerűen recseg, ha hozzáérek.
    A hátlap teteje szimplán nem illeszkedik, szép kis porcsík van alatta már két hét használat után is.
    Ha a telefont balra döntve vesszük kézbe, hihetetlen idegesítő a hátlap jobb alsó sarkának mozgása. Ez mindkét készüléknél megvan, első és második ránézésre is tervezési hiba.

    A topicban emlegetett Nillkin tokot rendeltem meg (rögtön kettőt) és nem okozott csalódást.
    Kiváló minőség, kellemes fogás, elérhető ajtók, gombok.
    További előnye, hogy takarja a hátlap tetején az illesztési hibát, így remélhetőleg kevesebb por is kerül majd a gépbe.

    A kártya mizériához:
    Volt benne részem nekem is.
    Még az elsőhöz mielőtt átvettem volna, T-pontban cseréltettem a sim-et, adtak is róla 0 Ft-os számlát, mert a tőlük vett készülékhez kell. (100 forintért adaptert is, hogy addig is használhassam)

    Aztán jött a hidegzuhany a májusi számlával, amire fel volt vésve 4064 kártyacsere díj.
    Telefon az ügyfélszolgálatnak, két perc alatt elmondtam, hogy mi a helyzet, miszerint vettem, visszaadtam, vártam egy hónapot, megint vettem, így mégis ingyér' kéne az a kártya, hogy maradjon.
    Hölgy mondta, ok, panasz felvéve, 30 nap, levélben válasz, meg sms.
    Még aznap jött az sms, persze nem a döntéssel, csak, hogy megszületett.
    A következő havi számlára jóváírják egyébként.

    És akkor a kártyacserés alapok:
    Ha levágod, elbénázhatod, de olcsó.
    Ha a szolgáltatótól veszed a telefont, ingyen kell cserélniük.
    Ha mástól, vagy vágsz, vagy pengetsz, esetleg ügyeskedsz.

    Füles: A gyári szerintem tökéletes, legalábbis sokkal kellemesebb, mint a CX-300-am helyett kapott AKG K321.
    Nem csak szebben szól, hanem kényelmesebb is.
    Viszont nem lehet tudni róla semmit. Értsd semmit.

    A Sony úgy árul tartozékokat, hogy semmit nem közöl róluk. (Üdítő kivétel a sonymobilewebshop-ban a smart headset)
    Az ügyfélszolgálatnál a magyart kissé törő, de segítőkész Alexandra hárítja el a telefonálókat, aki hivatalosan is kijelentette, hogy a Sony nem rendelkezik információval a mellékelt MH-650c-ről.
    (Kifejezetten undorító húzásnak tartom egyébként a headset szabvány megvariálását, így azt is, hogy szinte előnyként emelte ki a cikkíró, pedig amennyire tudom, csupán a bekötések vannak megvariálva, előnye csak a gyártóknak számrazik belőle.)
    Így arra a kérdésre sem kaptam választ, hogy a headset gombja mikre is használható.
    Tapasztalatok alapján:
    Hívásfogadás (1 nyomás)
    Zene szüneteltetése (1 nyomás)
    Következő számra ugrás (2 gyors nyomás)
    Zene újraindítása (1 nyomás, hogy tudja mi van, 1, hogy elinduljon és rögtön meg is álljon a zene, 1, hogy újra elinduljon --> 3 türelmes nyomás)

    További kínjaim:
    Headsetes hívásfogadáskor a zsebemben nem vágja a telefon közelség érzékelője, hogy neki zárni kéne, így rendszeresen fordul elő, hogy leteszi a zsebem a hívást.
    A T-mobile illetékes szervizesének elmondása alapján, a szoftvereket a Sony variálja Tré verzióra, így miattuk nincs még mindig frissebb a 67-esnél. (Szánalmas?)
    Tétova ügyfélszolgálatos elmondás alapján a flashtoolos független szoftver felhúzása csak akkor jár garanciavesztéssel, ha valami félresikerül. Azért inkább mindenki készítsen biztonsági mentést az eredetiről.
    A kamerától nem vagyok elájulva, az elülsőtől főleg nem, bár gond lehet, hogy rajta van a fólia.
    A PC Companion egy rakás gőzölgő trágya. Főleg a Nokia Suite után.
    A mentéseket ha azóta volt a telefon frissítve, csak úgy tudom visszarakni, hogyha buherálom a mentés tartalmát.
    Ennek módja:
    1. új mentés készítése, akár üres is megteszi.
    2. TotalCommanderrel mindkét mentést megnyitni
    3. kiszúrni a látszólag megegyező fájlokat, ezeket békénhagyni
    4. a különbözőeket a régiből az újba másolni. (Nem baj, ha van benne egyéb sms, simán összefésüli a meglévővel a telefon.
    5. A felturbózott újabbik mentést visszaállítani és örülni.

    A PCC biztonsági mentésében a beállítások mentése nem ér semmit. Kiszámíthatatlan, hogy mik maradnak meg, mit kell újra belőni, egy a biztos, a wifi hozzáférési pontok, a plaintext kezelt jelszóval.
    A névjegyzék mentése a PCC-ben nem képekkel történik.
    A telefonos beépített mentés, csak hangyafasznyi méretet ment le, így a visszaállítás után akkorában mutatja a hívó felet, a teljes képernyő helyett.

    Emlegetett mentés módja:
    Sony Update Suite kell hozzá. Itt követed a lépéseket, mintha vissza akarnád állítani a telefonod. Jobb ha van mentésed az adataidról, bár a "kártyát" nem fogja legyalulni, de az sms-ek, névjegyek, beállítások, mind mennek a levesbe. Előfordulhat, hogy vissza is fogod állítani! Ez egy óra alatt korrigálható a megfelelő mentésekkel.
    A program ekkor elkezd letölteni három fájlt a C:\Program Files (x86)\Sony Ericsson\Update Service\db\13740270\blob_fs\ mappába.
    A formátumuk: FILE_********* --> *=szám
    Ha elkészült, kimásolod őket máshová.
    Ekkor indul a flashtool. (van belőle 0.8.0.0 verzió, meg 0.8.5.0 frissítőfájl, natív installer még nincs a frissebből. Nekünk ez kell, mert van benne XS loader)
    Flashtool --> Advanced --> Decrypt files --> mappa választás --> három (!) fájl kiválasztása --> Amit ezután kapunk mindent átpakoltatni a jobb oldalra, felül szépen kitölteni. --> megkérdezi a készüléket (itt fontos a 0.8.5.0 verzió), kiválasztod, hogy LT26 --> ezután a mentésedről, amit itt találsz: C:\Flashtool\firmwares\ biztonsági másolatot készítesz, több helyre!

    Amiben segítséget szeretnék:
    Rendes telefonkönyv mentés, a google kihagyásával, képekkel, gépen (excel esetleg) szerkeszthető verzióban.
    Google Wallet bármi info (cikk linkeken kívül, mert mind olvastam)
    Amikor flashtoolhoz csatlakoztatom (flash mode-ban) egy idő után gondol egyet és átvált simán töltésre. Így flashelni sem sikerült még.
    Amazon App store vásárlás. (Akciós az office suite pro, 0.99 USD)

    Érdeklődő típusoknak szervízkönyv
    http://www.sonymania.cz/storage/1331332888_sb_xperia_s_wi.pdf

    Feldobtam egy Nillkin tokot HWapróra, nézzétek meg légyszi

    [ Szerkesztve ]

  • n16

    tag

    válasz novinyul #4545 üzenetére

    Igen elnéztem az elülső kamerát az SGS2-nek, igazad van 2mpixeles szemben a XPS 1.3Megapixelével. Én egyébként pont érzékeny vagyok a szervízre: nem szeretem, ha turkálnak benne főleg úgy, hogy nem is látom. Mi van akkor, ha lejár a gari, és utána szeretnél kijelzőt cseréltetni, akkor mennyibe kerül egy kijelző az SGS2-be?

    Core I 777 2048 GB RAM Geforce Titanium 1024GB Mátrai Erőművel

  • n16

    tag

    válasz redbiro #4549 üzenetére

    A legelső hozzászólásban le van írva, hogy melyik biztosan rossz széria (sárga kijelző).
    Ha személyesen veszed át, miért ne nézhetnéd meg az akkumlátor címkéjét. És ha itt gond van, akkor jelzed, hogy olvastad hogy ez a széria rossz, hozzanak másikat.
    Személyes átvételnél megteheted. Végül is egy valag pénzt fogsz otthagyni, vagy inkább mész majd a szervízbe, ha sárgásodik?

    Core I 777 2048 GB RAM Geforce Titanium 1024GB Mátrai Erőművel

  • n16

    tag

    jah, de a sárgulás, mint írtátok a túlzott ragasztótól van, ami ha megköt elmúlik.
    Na ezért jó fórumot olvasni, mert itt olyan tapasztalatok előbukkanhatnak, amikkel egy eladóhely nem rendelkezik.

    Valahol olvastam a neten, hogy az illetőnek első héten lefagyott, melegedett a készüléke, most szervízben van, és enyhén szólva nem javasolja (szerinte a Sony nem úgy áll a "dolgokhoz" hozzá). Szerintem ez hülyeség, egyből ilyen ítéletet mondani: szerintem vagy belefutott egy rossz darabba, de ezt kétlem, inkább valami rom buherálást csinálhatott, és ezzel taccsra vágta, amit szándékosan elfelejtett leírni.

    [ Szerkesztve ]

    Core I 777 2048 GB RAM Geforce Titanium 1024GB Mátrai Erőművel

  • r-chee

    őstag

    válasz Swami #4718 üzenetére

    De ha netán akadt is, a szervíz fél óra alatt elhárította a hibát, s még a hazafelé útra is megvették neked a jegyet :D

    Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája

Új hozzászólás Aktív témák