- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Mobil flották
- Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hubesz1
csendes tag
válasz rudymester #58 üzenetére
Sziasztok!
Fejlemények:
Miután az elmúlt hét folyamán a párom és az én kezemben írd és mondd 10(!) telefon fordult meg ugyanazzal a hibával, a javítás mellett döntöttünk. Szegény pannon-os srácok teljesen készen voltak, hogy a készletükön levő mind az öt S3310 telefonjuk (gyári, bontatlan) hibás, ráadásul mindegyiknek ez a hangelmenős betegsége jön elő. Mivel a 3 napon belüli cserének ilyen formában nem sok értelme volt, inkább úgy döntöttem, hogy bemegyek a Samsung márkaszervizbe, és leadom javítani. Gondoltam, hogy az márkaszervizben esetleg ismerik már a típust, de a kislány akit beraktak a pult mögé a világát nem tudta, nem hibáztatom érte, ő csak adminisztrál, de sérült telefonos lelkemnek jót tett volna pár biztató szó Sebaj. Átvették, majd értesítenek. Ez hétfőn reggel történt, az én telefonom volt az első.
Nem nyugodott bennem a kisördög, felhívtam a Samu mobiltelefonos szervizközpontját, hogy egy litánia keretében elcsevegjünk erről a remek készülékről. Hozzáteszem itt is rendkívül segítőkészek voltak, úgyhogy erről az oldalról semmi rosszat nem tudok mondani. Annyit sikerült kiszednem belőlük, hogy több ilyen telefonjuk is van már, de egyelőre nem tudják, mi okozza a hibát, ezért állásfoglalásra várnak a 'Nagy' Samsungól - gondolom Koreából, ők megmondják a tutit, akkor ha csak firmware csere, akkor is ha alkatrész cserés. Távol-keleti barátaink tutimondása azonban elég hektikus, megjöhet pár napon belül is, de volt arra is példa, hogy közel egy hónapig szüttyögtek valamin.
Szóval én most várom, hogy a felkelő nap irányából megjöjjön a megoldás, és végre tudjam használni, az egyébként rendkívül jó vételnek számító készüléket. Addig pedig kisegít a jó öreg 6230i
A mai napon a párom is leadta az övét a márkaszervizbe, az övé már az ötödik náluk a héten.
[OFF][/OFF]Elég Janus-arcúra sikerült akciója lett ez a pannonnak. Adok egy telefont egy ezresért, te aláírsz két évre, de a telefont nem tudod majd használni egyelőre. Három napon belül kérhetsz cserét, de azzal is ugyanazokat a köröket fogod futni... Legalábbis egyelőre [OFF][/OFF][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen